Ach, het is ook maar hoe het kwartje valt. Tegen AZ bijvoorbeeld speelden ze gewoon goed ...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Maar het loopt duidelijk niet daar. Als de spelers er maar echt in geloven.
Lijkt ook op onderschatting, en dat snap ik na de vorige 2 rondes echt niet...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het is ook maar hoe het kwartje valt. Tegen AZ bijvoorbeeld speelden ze gewoon goed ...
Dat is dus onzin hé, Dat legde Gullit ik meende vorige week erg goed uit. Als de wissels goed spelen, zegt iedereen altijd: dan had je toch zo moeten beginnen. Maar je moet een plan A hebben (het basisteam) en als dat niet werkt moet je een alternatief, plan B, achter de hand hebben (de wisselspelers dus). Dus zo makkelijk werkt het echt niet hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij heeft qua resultaten weer eens het gelijk aan zijn zijde, maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd van HtC af en toe. Waar bleven die wissels nou? Hij doet die wissels, we winnen meteen. Dan kan hij toch niets anders doen dan met hun in de basis starten?
Ploegen weten nu dat er wat te halen valt tegen PSV, dat is denk ik het enige verschil.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt ook op onderschatting, en dat snap ik na de vorige 2 rondes echt niet...
Nou ok, maar hij moet iig eens wat sneller wisselen dan. Je hebt als speler altijd ff tijd nodig om aan je tegenstander te wennen en ik vind 20 min wel krapjes.. het liep goed af vandaag ja.. Maar wat is er mis met iets sneller ingrijpen?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is dus onzin hé, Dat legde Gullit ik meende vorige week erg goed uit. Als de wissels goed spelen, zegt iedereen altijd: dan had je toch zo moeten beginnen. Maar je moet een plan A hebben (het basisteam) en als dat niet werkt moet je een alternatief, plan B, achter de hand hebben (de wisselspelers dus). Dus zo makkelijk werkt het echt niet hoor.
Nee ok, het loopt er echt niet lekker. Maar wij moeten nog naar PSV, Twente én AZ toe hé. Die win je echt niet zomaar alle 3.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Maar het loopt duidelijk niet daar. Als de spelers er maar echt in geloven.
Sneller inbrengen ben ik met je eens ja, maar je deed het net voorkomen alsof iedereen die goed invalt de volgende wedstrijd direct in de basis moet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, maar hij moet iig eens wat sneller wisselen dan. Je hebt als speler altijd ff tijd nodig om aan je tegenstander te wennen en ik vind 20 min wel krapjes.. het liep goed af vandaag ja.. Maar wat is er mis met iets sneller ingrijpen?
idd, tot aan Roda was het : Ajax pakken we wel, van PSV verliezen we toch wel..quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ploegen weten nu dat er wat te halen valt tegen PSV, dat is denk ik het enige verschil.
Dank u Roda.
Nee, maar het kan wel. Maar dan nog moet psv een keer extra punten laten liggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee ok, het loopt er echt niet lekker. Maar wij moeten nog naar PSV, Twente én AZ toe hé. Die win je echt niet zomaar alle 3.
Die jongen heb je binnenkort keihard nodig in de competitie!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Jasza het volgende:
Klaas moet je tegen Excelsior gewoon laten spelen, lekker aan het zelfvertrouwen werken
Nou ja, dat verschilt per speler ookquote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sneller inbrengen ben ik met je eens ja, maar je deed het net voorkomen alsof iedereen die goed invalt de volgende wedstrijd direct in de basis moet.
Hij is gewooon heel slim voetballend en je hebt daarmee ook iemand die ondersteunend is voor je middenveld.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Perez heeeft de pass die we bijv vorig jaar altijd miste![]()
Alleen klote voor 'm dat Sneijder nog wat beter is.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vraag me ook af wat Henk Ten Cate tegen Perez heeft. Op 10 vind ik Perez fantastisch!
Ik heb het al vaker gezegt, maar ik ben voorstander van een 4mansmiddenveld.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen klote voor 'm dat Sneijder nog wat beter is.
Same here, bus vertrekt 9u...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Woensdagochtend vroeg richting Bremen!
Dat was ook mijn plan. En dan donderdag weer terug. Maar helaasquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Jep, 6 uur vertrekken. Hoe ga je?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Met trein, ben er om 11.15 uur al.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:19 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jep, 6 uur vertrekken. Hoe ga je?
werken van 9 tot 21hquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ik moet echt lachen om die Backdoormanquote:Zo'n Davids ken niet veel meer als een beetje schoffelen maar veel zit er ook niet meer bij hoor..
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wrijf het er nog maar een keer in dat jullie wel gaan en ik niet.
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met trein, ben er om 11.15 uur al.![]()
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, volgende ronde naar Vigo. Dan ben ik zeker weer van de partij!
Nee, Amersfoort -> Osnabrück -> Bremen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.
Denk/hoop het wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?
EU+quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
Ben blij dat ik volgend jaar een europese uitkaart heb
Daar ga ik komend seizoen voor.quote:
Moskou sla ik over hehe,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Zou wel cool zijn, tegen Moskou, maar dat wordt weer zo'n dure aangelegenheid en gekut met visa. Bovendien is het reizen ook zwaar kut. Het vliegveld ligt nota bene al 45 minuten met de bus van de rand van Moskou.
Die heb ik al en behoud ik ook wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar ga ik komend seizoen voor.
Zeg je nee tegen Moskou, dan zeg je nee tegen heel veel lekkere devochka's.quote:
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik al en behoud ik ook wel.
Noorwegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |