werken van 9 tot 21hquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Woensdagochtend vroeg richting Bremen!
Ik moet echt lachen om die Backdoormanquote:Zo'n Davids ken niet veel meer als een beetje schoffelen maar veel zit er ook niet meer bij hoor..
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wrijf het er nog maar een keer in dat jullie wel gaan en ik niet.
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met trein, ben er om 11.15 uur al.![]()
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, volgende ronde naar Vigo. Dan ben ik zeker weer van de partij!
Nee, Amersfoort -> Osnabrück -> Bremen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.
Denk/hoop het wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?
EU+quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
Ben blij dat ik volgend jaar een europese uitkaart heb
Daar ga ik komend seizoen voor.quote:
Moskou sla ik over hehe,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Zou wel cool zijn, tegen Moskou, maar dat wordt weer zo'n dure aangelegenheid en gekut met visa. Bovendien is het reizen ook zwaar kut. Het vliegveld ligt nota bene al 45 minuten met de bus van de rand van Moskou.
Die heb ik al en behoud ik ook wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar ga ik komend seizoen voor.
Zeg je nee tegen Moskou, dan zeg je nee tegen heel veel lekkere devochka's.quote:
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik al en behoud ik ook wel.
Noorwegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |