Eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die waarheid als een koe aankomt, noch bij Natasia, noch bij Brian.
Ik vond hem ook weer sterk.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub: Nee want we hebben een inhoudelijk gesprek
euhm ja dat zeg ikquote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef THCees het volgende:
amandel : ja huub zeg maar je had het over ons...
Huub: nee we hadden een inhoudelijk gesprek whahahaha
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef THCees het volgende:
Laat haar maar lekker naar viswijf gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:36 schreef THCees het volgende:
stream 3 wacht op bezoekers die maar niet willen komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE, wat is nou het probleem met stream 3 en 4 ?![]()
ja, ik ben ook maar al te blij dat zij bij het andere groepje 'hoort'.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker naar viswijf gaan.
Syl en Huub hebben haar niet nodig.
hoor liever Syl en Huub samen praten.
Denk het niet. Als ze bezoek verwachten is ook de fontein aan.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
stream 3 wacht op bezoekers die maar niet willen komen.
Die staan "uit" tot 16.00 uur en vanaf 02.00 uur.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE, wat is nou het probleem met stream 3 en 4 ?![]()
Dat weet dat hek niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet. Als ze bezoek verwachten is ook de fontein aan.
Thanks... maar het is de redactie die de camera bestuurt en de plaatjes maakt. Ik druk alleen maar een knopje inquote:
en m'n beste vriendin, en dat allemaal in 1 weekquote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef neferhone het volgende:
amanda ik voel me in de steek gelaten door mijn moeder en mijn vriend
Ze probeert er wel bij te komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ik ben ook maar al te blij dat zij bij het andere groepje 'hoort'.
Ja dat gaat maar door, ze begint steeds meer op Natasia te lijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef neferhone het volgende:
Ja hoe zou dat nu komen Amanda.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef neferhone het volgende:
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat wij haar leuker gaan vinden (zoals toen met Nena) als ze wel bij het andere groepje zou gaan horen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ik ben ook maar al te blij dat zij bij het andere groepje 'hoort'.
dom schreeuw wijf dusquote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat gaat maar door, ze begint steeds meer op Natasia te lijken.
Syl heeft ze al aan 'haar kant', die vindt haar echt zielig nu met haar ex en ook dat Huub haar nertsjasje wilde begraven vond ze zieligquote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze probeert er wel bij te komen.
Maar laat haar eerst maar eens ruzie met viswijf krijgen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:46 schreef DoomiNL het volgende:
Gooi die camera weer op huub en syl, kan die stem van Amanda niet aanhoren!
Dat doen "ze" dus al. Zonder streams hadden er geen uitnodigende artikelen in allerlei kranten gestaan over al die heibel, en had RTL Boulevard er waarschijnlijk geen aandacht aan besteed. En die publiciteit heeft de afgelopen week zomaar 25% meer kijkers opgeleverd.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Blijkbaar kunnen we er ook aan verdienen... hmmmmm![]()
Ik luister naar het hekquote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef Kaleddis het volgende:
Godver, kan ik ene geen streams meer luisteren![]()
Stembanda en Brainless samen op een stream trek ik echt niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |