Laat ik ook maar eens mijn bijdrage leveren
Ten eerste vond ik het heel moeilijk om keuzes te maken, dit vooral omdat ik nog niet zolang hier kom dus de meeste topics die in het lijstje staan ken ik niet. Ik heb de meeste wel doorgekeken en een heleboel hebben een heel mooi eindresultaat, maar helaas werken in een aantal topics de foto's niet meer.
Ik heb dus een keuze gemaakt op basis van de topics die ik wel ken en heb gevolgd, hierbij heb ik voor een groot deel mijn gevoel mee laten spelen (in de zin van of ik het eindresultaat mooi vond/vind qua smaak/inrichting). Ook heb ik gekeken naar de manier van klussen en uitleg geven, nu weet ik niet zoveel wat betreft klussen/oplossingen, maar ik kan wel zien of iemand de meeste problemen op heeft kunnen lossen op een leuke, simpele manier .. al dan niet met hulp/advies van andere fokkers. En de inzet om er een paleisje van te maken.
In willekeurige volgorde:
- Automatic_Rock: Ik vind die schuifdeuren gewoon helemaal geweldig!
- MMach: Tja hoef eigenlijk niks toe te voegen denk ik, het is super hoe hij alles weet om te toveren tot iets prachtigs. En hij blijft maar doorgaan!
- Cybersijp: Zolang bezig geweest (en nog steeds bezig) om zijn casa om te toveren. Het resultaat is super, heel sjiek allemaal met dat hoogglans en die geweldige trap.
- Tnimble: Hij is gewoon zo secuur met zijn gepriegel op de vierkante millimeter en de perfectie van uitvoering, ik heb bewondering voor zijn geduld.
- Truttebosje: 2 dingen: Wat een paleisje!! En wat een creativiteit zoals die themakamers van de kinderen!
Hmmz.. Ik wil er veel meer nomineren, maar helaas mogen we er maar 5 kiezen
Ik had trouwens niet eens gezien dat ik ook in het lijstje stond, haha. Ik heb alleen maar een tvkastje gemaakt, dat maakt mij nog niet echt een klusser. Zeker niet in vergelijking met de complete verbouwingen hier. Maar toch leuk dat ik er in sta en ook al genomineerd ben.