abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46359001
weet je welke 2 ik ook nog mis in het rijtje:

Mr_Moon's Loft(je) in Brussel & Becky`s portiekwoning
(en er zullen er vast nog wel meer zijn)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:50:40 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46359073
Die zijn er beide door geglipt omdat ze nu nog steeds doorlopen, en dus heb ik ze niet gezien in mijn zoekselectie. Ik ga ze er nu bij zetten.
En ook gelijk wat oude nominatie posts weghalen. In eerste instantie niet gedaan Klipper omdat mensen die dan wel gestemd hadden niet zouden zien dat er een wijziging was.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 februari 2007 @ 12:24:31 #33
148247 taxibabe
pi_46363702
Laat ik ook maar eens mijn bijdrage leveren

Ten eerste vond ik het heel moeilijk om keuzes te maken, dit vooral omdat ik nog niet zolang hier kom dus de meeste topics die in het lijstje staan ken ik niet. Ik heb de meeste wel doorgekeken en een heleboel hebben een heel mooi eindresultaat, maar helaas werken in een aantal topics de foto's niet meer.

Ik heb dus een keuze gemaakt op basis van de topics die ik wel ken en heb gevolgd, hierbij heb ik voor een groot deel mijn gevoel mee laten spelen (in de zin van of ik het eindresultaat mooi vond/vind qua smaak/inrichting). Ook heb ik gekeken naar de manier van klussen en uitleg geven, nu weet ik niet zoveel wat betreft klussen/oplossingen, maar ik kan wel zien of iemand de meeste problemen op heeft kunnen lossen op een leuke, simpele manier .. al dan niet met hulp/advies van andere fokkers. En de inzet om er een paleisje van te maken.

In willekeurige volgorde:

- Automatic_Rock: Ik vind die schuifdeuren gewoon helemaal geweldig!
- MMach: Tja hoef eigenlijk niks toe te voegen denk ik, het is super hoe hij alles weet om te toveren tot iets prachtigs. En hij blijft maar doorgaan!
- Cybersijp: Zolang bezig geweest (en nog steeds bezig) om zijn casa om te toveren. Het resultaat is super, heel sjiek allemaal met dat hoogglans en die geweldige trap.
- Tnimble: Hij is gewoon zo secuur met zijn gepriegel op de vierkante millimeter en de perfectie van uitvoering, ik heb bewondering voor zijn geduld.
- Truttebosje: 2 dingen: Wat een paleisje!! En wat een creativiteit zoals die themakamers van de kinderen!

Hmmz.. Ik wil er veel meer nomineren, maar helaas mogen we er maar 5 kiezen

Ik had trouwens niet eens gezien dat ik ook in het lijstje stond, haha. Ik heb alleen maar een tvkastje gemaakt, dat maakt mij nog niet echt een klusser. Zeker niet in vergelijking met de complete verbouwingen hier. Maar toch leuk dat ik er in sta en ook al genomineerd ben.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 11:26:51 #34
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_46452479
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmm, er zijn veel meer klussen dan vorig jaar (oke vorig jaar bestond K&W nou ook niet bepaald lang ).

Er zijn heel veel ver/herbouwingen geweest, de één uitgebreider dan de ander.
Mijn keuze is daarom ook gevallen op mensen die het hele jaar door in de weer geweest zijn met het klussen en dat allemaal goed en duidelijk met ons deelden. Met natuurlijk de nodige foto's, schema's, tekeningen en afbeeldingen

Mijn keuze valt daarom op de volgende personen.

1. MMach - Leuke topics om te volgen, erg veel foto's e.d., klein budget waarmee toch een hele hoop moet gebeuren en natuurlijk de vele hindernissen die overwonnen moeten worden.

2. Tnimble - Het ligt nou eenmaal in mijn vakgebied (electrotechniek / besturingstechniek), de technieken die hij verwerkt intereseren mij.
Ook tnimble zit het niet altijd mee door de afwezigheid van de deskundigheid die de aannemer die hij ingeschakeld had wel zou moeten hebben en daarom zelf alles maar overnieuw doet.
Hulde !

3. Dude & Arty Parkplatz - Gewoon een klustopic met soms erg veel humor, en toch erg mooie prestaties; laatste tijd misschien niet een erg hard lopend topic. Maar toch wel een topic wat zeker een nominatie mag hebben

Ik wil ook niemand tekort doen maar de keuze is gewoon erg groot; ik wil toch eigenlijk iedereen wel bedanken voor hun inspanningen voor al die topics die hier verschenen zijn en ik hoop dat er nog veel verschijnen mogen !
Om toch maar even twee personen toe te voegen; gezien de regels enzo

4. Automatic_Rock - Evenals de topics van Mmach een topic met erg veel budgettaire hindernissen en en creative oplossingen. De kleuren vind ik soms niet helemaal geslaagd maar de uitvoering en de oplossingen maken dit tot een erg leuk topic.

5. Kroegtijger - Leuk topic om te volgen; en met erg mooie resultaten
  maandag 19 februari 2007 @ 13:13:37 #35
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_46455055
Mijn klustopic genomineerd!

en ik voel me een finke prutser als ik hier de ontwikkelingen van alle klus(half)goden lees...

And the nominees are:

MMach : de man met niet twee, maar drie rechterhanden!
Automatic_Rock : maximaal resultaat met met minimaal budget.
Kroegtijger : omdat hij realiseert wat wij mannen allemaal wensen: een eigen kroeg!
Duderinnetje en ArtyShock : leuke topics, en ontzettend herkenbaar.
Tnimble : dit is geen doehetzelven meer, dit is puur professionalisme.

Verder mijn complimenten naar alle klussers in K&W, jullie zijn allen een enorme inspiratie- en motivatiebron
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  maandag 19 februari 2007 @ 21:21:12 #36
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_46472126
Leuk leuk leuk... ik ga ff neuzen! Zal gelijk mijn topic es updaten

We zijn door omstandigheden nog steeds niet klaar...
pi_46482980
zouden wij er tussenuit mogen...
pi_46484305
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef knorretje het volgende:
zouden wij er tussenuit mogen...
Done!
pi_46526514
MMach, klaar .
pi_46533948
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
MMach, klaar .
En de andere 4 nominaties
  donderdag 22 februari 2007 @ 21:58:09 #41
215 misterDre
Paint it black!
pi_46575423
Mijn 5 nominaties zijn:

Cybersijp
Mmach
Duderinnetje en ArtyShock
tnimble
Vodkat

Niet erg verrassend
pi_46585600
Op de valreep nog even mijn nominaties.

MMach
TNimble

Hun topics vond ik het interessantst, vooral leuk vind ik bij hun dat je als leek wat inzicht krijgt in klussen die verder gaan dan een nieuw laagje verf

Duderinnetje & ArtyShock

Omdat hun topic al mijn vooroordelen over jaren '30 huizen de wereld uit heeft geholpen. Wat een prachtig huis is het geworden!

En dan moeten we nog 2. Het liefst had ik Gerjo genomineerd, omdat alles uit zijn topic (vorige huurder was verslaafd, alles met veegvast geverfd, brak stucwerk) zo ontzettend herkenbaar is, en ik in m'n eigen topic niet zo'n mooie OP heb gemaakt. Maar dat kan dus niet. Dus:

Becky27
Kroegtijger
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:13:53 #43
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46585726
Waarom kan je Gerjo niet nomineren dan?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:25:20 #44
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_46587036
Heeej, ik ben ook genomineerd!

First place goes to: Mmach

Second place goes to: Tnimble

Third place goes to: A_R

Fourth place goes to: Duderinnetje and Artyshock

Fifht place goes to: Cijbersijp

Have fun with the tools!
pi_46588781
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarom kan je Gerjo niet nomineren dan?
Omdat die niet in de lijst staat, omdat hij zijn topic pas in 2007 opende. Volgend jaar beter dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')