hieruit blijkt dus dat je nog in je puberteit zit....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:12 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAHA ik ben 20 ben ik nou een pedo als ik hier een berichtje plaats?![]()
aah ik dacht dat de topic "tiener"talk heette, ik d8 laat me eventjes de kindjes wat hulp aanbieden. Ik heb veel gemaakt in de liefde, ik ben een luisterend oor en ik heb veel te biedenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:17 schreef juonjacket het volgende:
[..]
hieruit blijkt dus dat je nog in je puberteit zit....mar ooit gaat het over
en zul je volwasen worden
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
aah ik dacht dat de topic "tiener"talk heette, ik d8 laat me eventjes de kindjes wat hulp aanbieden. Ik heb veel gemaakt in de liefde, ik ben een luisterend oor en ik heb veel te bieden![]()
geen zorgenquote:Op zondag 11 februari 2007 03:20 schreef juonjacket het volgende:
[..]
nou klink je egt als een pedo...
![]()
oh ja....is dat zo.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ik heb al grote lol met jouw jij wordt me partner in crime![]()
noem je me topic kut? ik doe een slot om je nek dan moet je vragen wat kut isquote:Op zondag 11 februari 2007 03:27 schreef Bravebart het volgende:
Kuttopic, slotje.
we kunnen het ook leuk houden.....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
noem je me topic kut? ik doe een slot om je nek dan moet je vragen wat kut is![]()
ja vertel hoe oud ben jequote:Op zondag 11 februari 2007 03:35 schreef juonjacket het volgende:
[..]
we kunnen het ook leuk houden.....![]()
Dit is toch een kansloos topic, beter geen we baggeren.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:35 schreef juonjacket het volgende:
[..]
we kunnen het ook leuk houden.....![]()
Waarom wil je dat überhaupt wetenquote:
Delft toch ?quote:
Ok, goedgekeurdquote:
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 03:12 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAHA ik ben 20 ben ik nou een pedo als ik hier een berichtje plaats?![]()
Vrij helder.quote:
lekkere partner in crime ben jij....quote:Op zondag 11 februari 2007 03:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ik heb al grote lol met jouw jij wordt me partner in crime![]()
quote:
whaha nee joh sorry maar ik dacht je naam komt van JUAN ofzo daarom dacht ik dat je een man wasquote:Op zondag 11 februari 2007 04:01 schreef juonjacket het volgende:
[..]
lekkere partner in crime ben jij....je ben t nu a weg.....
![]()
juon====> the grudgequote:Op zondag 11 februari 2007 04:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee joh sorry maar ik dacht je naam komt van JUAN ofzo daarom dacht ik dat je een man was
whaha ok! super? je klinkt beetje als me ex nuquote:Op zondag 11 februari 2007 04:15 schreef juonjacket het volgende:
[..]
juon====> the grudge![]()
the jacket====>super film![]()
oh..vertel....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ok! super? je klinkt beetje als me ex nu![]()
tja...kan niet slapen....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:21 schreef BonJovi het volgende:
gewoon met je SUPERdat zei me ex ook altijd! en wat doe je online in deze nacht?
nee...geen pedo..zag je eerste topic...en zag je weer hier, dus ik dacht ff kijken....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:25 schreef BonJovi het volgende:
ik heb al geslapen, ik heb een dutje gedaan. Ik had geen zin in een boeren feest met vrienden. Dus ik keek een film en viel in slaap! maar je bent veelste oud toch! wat doe jij in deze topicben jij stiekem de pedo
?
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:28 schreef BonJovi het volgende:
aah lief ben je me weer gaan opzoeken dus!
kan trouwens zo zien waar je allemall geweest bent...quote:Op zondag 11 februari 2007 04:28 schreef BonJovi het volgende:
aah lief ben je me weer gaan opzoeken dus!
uitslapen..beetje hangen en hopelijk met een leuk iemandquote:Op zondag 11 februari 2007 04:30 schreef BonJovi het volgende:
whahah vertel wat ga je morgen doen?
ken je niet eensquote:Op zondag 11 februari 2007 04:32 schreef BonJovi het volgende:
whaha ok! ik doe rustig aan dandan ga ik kijken waar jij bent geweest! eb je geheimen voor me?
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:34 schreef BonJovi het volgende:
whaha grapje joh! ik bedoelde dat ik ook kon kijken waar jij bent geweest duhGROUPHUG
jij mag het zeggen.....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:36 schreef BonJovi het volgende:
whaha jawel beetjewat voor crime zullen we plannen
whaha ja is goed zijn we boney and Clydequote:Op zondag 11 februari 2007 04:38 schreef juonjacket het volgende:
[..]
jij mag het zeggen.....moet wel leuk zijn....
![]()
ja sommige zijn om niet meer bij te komen.....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:42 schreef BonJovi het volgende:
ja ik las altijd die berichtjes daarom! ik was eerst gewoon lezer en moest altijd wel lachen om sommige gasten.Zoals vandaag ging ik helemaal stuk om een topic me eerste keer uitgaan!
whaha ja! wat is je favoriete topic? delftquote:Op zondag 11 februari 2007 04:44 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ja sommige zijn om niet meer bij te komen.....![]()
nee..heb geen favoquote:Op zondag 11 februari 2007 04:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja! wat is je favoriete topic? delft?
nijmegenquote:Op zondag 11 februari 2007 04:47 schreef BonJovi het volgende:
whaha ok! dit wordt je favo topic samen met mijhoe vindt je dat! waar woon je nu dan?
heb 5 jaar in eindhoven gewoond....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:50 schreef BonJovi het volgende:
ik woon er niet ver van! omgeving eindhoven nu! maar ik woonde laatst en werkte in de mooie stad van Rotterdam , ik ga er snel weer naar toe
whaha lekker wat voor snoepjes! wat vondt je niet leuk aan eindhoven dan? en wat voor snoepjes eet je mag ik ook eentje?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:52 schreef juonjacket het volgende:
[..]
heb 5 jaar in eindhoven gewoond....![]()
![]()
![]()
maar nijmeen is egt tof
R'dam==>
![]()
zit nu snoepjes te eten...![]()
ben 34....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:57 schreef BonJovi het volgende:
oeh ik vindt dat lekker die zuurtjes!je bent lief dat je me eentje geeft! maar woon je op je eigen daar? of met je ouders? man/vriend?
hahahahaquote:Op zondag 11 februari 2007 05:01 schreef BonJovi het volgende:
whaha leuk! hoe heten je kids? eentje juon en andere jackethoezo weetje niet of je een vriend heb, heb je er zoveel
? ik ben op zoek naar eigen place in rotterdam, ik woonde bij me opa en oma maar die komen helaas morgen terug dus ik moet hier weg whaha
Gastquote:Op zondag 11 februari 2007 05:01 schreef BonJovi het volgende:
whaha leuk! hoe heten je kids? eentje juon en andere jackethoezo weetje niet of je een vriend heb, heb je er zoveel
? ik ben op zoek naar eigen place in rotterdam, ik woonde bij me opa en oma maar die komen helaas morgen terug dus ik moet hier weg whaha
ik ben helemaal hyperquote:Op zondag 11 februari 2007 05:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gast
Niet om het een of ander hoor...
Check je posthistorie.
Ga slapen.
ook leuke familie banden.....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:07 schreef BonJovi het volgende:
ja ik woonde eerst in r'dam maar was iets gebeurd dus moest weer terug hier! en ik kan niet met me opa opschieten ik woonde jaar met hem we praten niet tegen elkaar hij haat mij en ik haat hemen hij zeikt altijd dat ik weg moet, maar ze waren 3 maanden weg dus ik was hier . Maar als ze komen ben ik weer weg! zoek ji geen roomie in nijmege
?
whaha ik kan heel goed met mijn familie opschieten! kheb grote familie veel neven/nichten kan altijd goed met ze opschieten laatst nog uitgeweest met veel neven/nichten was leuk! hoe oud zijn je kinderen dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:09 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ook leuke familie banden.....heb eengezeinshuisje ier in nijmegen
heel leuk!
![]()
Misschien ff via de msn verder?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ik kan heel goed met mijn familie opschieten! kheb grote familie veel neven/nichten kan altijd goed met ze opschieten laatst nog uitgeweest met veel neven/nichten was leuk! hoe oud zijn je kinderen dan?
en stormqueen ik heb al dutje gedaan daarom ben ik wakker!
ok coolquote:Op zondag 11 februari 2007 05:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ik kan heel goed met mijn familie opschieten! kheb grote familie veel neven/nichten kan altijd goed met ze opschieten laatst nog uitgeweest met veel neven/nichten was leuk! hoe oud zijn je kinderen dan?
en stormqueen ik heb al dutje gedaan daarom ben ik wakker!
whaha ja!quote:Op zondag 11 februari 2007 05:13 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ok coolmijn kids zijn 16 en 10
![]()
ze is al weg.....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja!
en stormqueen je wilt met me op msn praten he! kan je gewoon vragen hoor
Nah, ik bedoelde meer jij en juongirlquote:Op zondag 11 februari 2007 05:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja!
en stormqueen je wilt met me op msn praten he! kan je gewoon vragen hoor
quote:Op zondag 11 februari 2007 05:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja! maar is niet erg als wij maar samen nog zijn tohGROUPHUG
![]()
ok niet gelijk ff nog beetje lullenquote:Op zondag 11 februari 2007 05:19 schreef juonjacket het volgende:
[..]
![]()
![]()
...ik ga zo slapen...althans proberen....
![]()
ik zei ook "zo"quote:Op zondag 11 februari 2007 05:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ok niet gelijk ff nog beetje lullen
whaha nee niet echt ik heb hele dag geslapen bijna! en check je pmquote:Op zondag 11 februari 2007 05:23 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik zei ook "zo"..jij nog niet moe
![]()
jeetje...hoe laat ben je opgestaan dan....? yep is al 05.26...goedemorgen!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 05:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee niet echt ik heb hele dag geslapen bijna! en check je pm![]()
whaha nee ik was 12 uur wakker ofzo? goeiemorgen! KUKELEKUquote:Op zondag 11 februari 2007 05:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
jeetje...hoe laat ben je opgestaan dan....? yep is al 05.26...goedemorgen!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
jezus hoe laat ben je dan naar bed gegaan/.............quote:Op zondag 11 februari 2007 05:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha nee ik was 12 uur wakker ofzo? goeiemorgen! KUKELEKU![]()
ohhh ok...ben al bijna 24 uur op.....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:32 schreef BonJovi het volgende:
ik was vroeg wakker maar ging om 8 uur film kijken maar viel in slaap dus kheb 4 uurtjes geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |