Een "broertje" zoen je niet mee, lijkt mij.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als ik me nou even verplaats in Sylvia is Huub gewoon leuk om mee om te gaan. Niet meer dan een broertje. Het feit dat je lacht om zo'n jongen wil niet meteen zeggen dat je er verliefd op bent. En het feit dat je niet verliefd bent wil niet meteen zeggen dat je lesbisch bent.
Stuk of 30 heeft ze wel eens gezegd.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef 2live het volgende:
[..]
iemand kan nog zo leuk zijn dan hoef je echt niet verliefd te zijn, vlgs mij heeft syl al meerdere relaties met mannen achter de rug.
Die loopt bij mij achter op stream 3 hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geluid van stream 4 aanzettenDat loopt ver voor.
Scan, ik ben een meid en heb hetero vrienden zonder sex. Dat bestaat !!! Echtquote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
Ja, ik ga ook zo. Welterusten!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
Ik vind de gesprekken in de jacuzzi erg leuk maar er zijn vast mensen die ze voor mij bij hoouden.
Offtopic.
Ik duik me bed in trusteeee![]()
![]()
![]()
Nee daar ben ik ook niet zo voor.quote:
Lijkt me heerlijk om in een Jacuzzi te zitten terwijl het regentquote:
lijkt me niks. wordt je toch zeiknatquote:Op zondag 11 februari 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om in een Jacuzzi te zitten terwijl het regent![]()
Komt mede door de regen denk ikquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef noa84 het volgende:
Kan ze nu wel erg slecht verstaan...
wel rustgevend die regenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef noa84 het volgende:
Kan ze nu wel erg slecht verstaan...
Ja dat vind ik ook zo'n nadeel van een zwembadquote:Op zondag 11 februari 2007 01:17 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
lijkt me niks. wordt je toch zeiknat
Hmm das waar, maar ik bedoel niet een echt broertje natuurlijk maar het idee van: je kan ruzien, je kan blij zijn samen, je kan alles tegen elkaar zeggen en je weet van mekaar wat de ander doet in z'n leven.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Een "broertje" zoen je niet mee, lijkt mij.
nog zoiets...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo'n nadeel van een zwembad.
Sylvia is heel bewust van de camera's en van de hele setting...Ze vertelde ooit tegen Angélique of Eveline meen ik, dat ze iets hier NOOIT zou bespreken, iets met iemand, een man dacht ik...Angélique had altijd over iets (weet ik niet meer wat) die ze in de kaarten zag en Sylvia schrok ervan.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
het is ook geen kritiek, absoluut niet zelfs, maar... ik ken haar nog steeds niet. ( en dat is raar, dat heb ik niet snel. Maar het is wel een leuke meid geloof ik. Er is alleen iets, en ik weet niet goed wat. Beetje gek van mij waarschijnlijk)
Ze leek me vorige week met de kettingen maken zo veel meer zichzelf en nu... achter alle lieve vrolijke aardige dingen is ze gereserveerd. Waarom?¿¿
Nee, hij gaat uit bedquote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef ruby het volgende:
Bart gaat maar eens slapen voor de verandering.
Hij kleedt zich toch maar weer aan?!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef ruby het volgende:
in zn kleren?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef ruby het volgende:
Als dat zo is, dan heeft hij een bibrozaloquote:Op zondag 11 februari 2007 01:23 schreef ruby het volgende:
Huub krijgt een orgasme.
Hij draaide zich om hoor zo'n vijf minuten geleden. Het leek net of ie ging slapen.quote:
Denk het wel, is heel goed mogelijk hoor. Denk dat Huub en Silvia meer maatjes zijn en nu al het gevoel hebben dat ze samen knokken voor die villa.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
tssss 5 mensen die er wat van zeggen en mij eruit pikken hehquote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij draaide zich om hoor zo'n vijf minuten geleden. Het leek net of ie ging slapen.![]()
Ik kan niet op alle vijf tegelijk reageren he.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:28 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
tssss 5 mensen die er wat van zeggen en mij eruit pikken heh![]()
ik dacht trouwens ook dat hij ging slapen hoor![]()
leven als een miljonair hequote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doofde zoeven net zijn eerste peuk (die nog niet eens op was) en steekt nu weer een nieuwe op?
Naja ik meestal wel als ik nog naar buiten ga of voor het raam ga staan. Ik ben veel te bang dat 1 van me tig buren een inkijk krijgtquote:Op zondag 11 februari 2007 01:29 schreef Lieve het volgende:
Bart mist.... van alles. Dus trekt hij netjes al zijn kleren aan ( dat doe ik niet als ik thuis uit mijn bed stap hoor. ) en loopt hij rond alsof hij niet al om 11 uur in bed heeft gelegen.
het blijven vreemde mensen!![]()
Hij zit helemaal niet lekker in z'n vel. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doofde zoeven net zijn eerste peuk (die nog niet eens op was) en steekt nu weer een nieuwe op?
wat is het hier saai, iemand zin in relluhquote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
In welk opzicht? Seksueel?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef Kinga het volgende:
Die interactie tussen Bart en Sylvia is interessant, hangt vage spanning tussen die twee.
ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat zo weer slapen zegt ie net tegen Sylvia
Bart is ook heel erg lang hoor, dacht iets van 2meter nogwatquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef ruby het volgende:
Damn, wat is Sylvia klein in vergelijking met Bart.
sorry offtopicquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat zo weer slapen zegt ie net tegen Sylvia
Dat is niet mis.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart is ook heel erg lang hoor, dacht iets van 2meter nogwat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |