Ja, ik ga ook zo. Welterusten!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
Ik vind de gesprekken in de jacuzzi erg leuk maar er zijn vast mensen die ze voor mij bij hoouden.
Offtopic.
Ik duik me bed in trusteeee![]()
![]()
![]()
Nee daar ben ik ook niet zo voor.quote:
Lijkt me heerlijk om in een Jacuzzi te zitten terwijl het regentquote:
lijkt me niks. wordt je toch zeiknatquote:Op zondag 11 februari 2007 01:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om in een Jacuzzi te zitten terwijl het regent![]()
Komt mede door de regen denk ikquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef noa84 het volgende:
Kan ze nu wel erg slecht verstaan...
wel rustgevend die regenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef noa84 het volgende:
Kan ze nu wel erg slecht verstaan...
Ja dat vind ik ook zo'n nadeel van een zwembadquote:Op zondag 11 februari 2007 01:17 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
lijkt me niks. wordt je toch zeiknat
Hmm das waar, maar ik bedoel niet een echt broertje natuurlijk maar het idee van: je kan ruzien, je kan blij zijn samen, je kan alles tegen elkaar zeggen en je weet van mekaar wat de ander doet in z'n leven.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
Een "broertje" zoen je niet mee, lijkt mij.
nog zoiets...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo'n nadeel van een zwembad.
Sylvia is heel bewust van de camera's en van de hele setting...Ze vertelde ooit tegen Angélique of Eveline meen ik, dat ze iets hier NOOIT zou bespreken, iets met iemand, een man dacht ik...Angélique had altijd over iets (weet ik niet meer wat) die ze in de kaarten zag en Sylvia schrok ervan.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
het is ook geen kritiek, absoluut niet zelfs, maar... ik ken haar nog steeds niet. ( en dat is raar, dat heb ik niet snel. Maar het is wel een leuke meid geloof ik. Er is alleen iets, en ik weet niet goed wat. Beetje gek van mij waarschijnlijk)
Ze leek me vorige week met de kettingen maken zo veel meer zichzelf en nu... achter alle lieve vrolijke aardige dingen is ze gereserveerd. Waarom?¿¿
Nee, hij gaat uit bedquote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef ruby het volgende:
Bart gaat maar eens slapen voor de verandering.
Hij kleedt zich toch maar weer aan?!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef ruby het volgende:
in zn kleren?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef ruby het volgende:
Als dat zo is, dan heeft hij een bibrozaloquote:Op zondag 11 februari 2007 01:23 schreef ruby het volgende:
Huub krijgt een orgasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |