Hij draaide zich om hoor zo'n vijf minuten geleden. Het leek net of ie ging slapen.quote:
Denk het wel, is heel goed mogelijk hoor. Denk dat Huub en Silvia meer maatjes zijn en nu al het gevoel hebben dat ze samen knokken voor die villa.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
tssss 5 mensen die er wat van zeggen en mij eruit pikken hehquote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij draaide zich om hoor zo'n vijf minuten geleden. Het leek net of ie ging slapen.![]()
Ik kan niet op alle vijf tegelijk reageren he.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:28 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
tssss 5 mensen die er wat van zeggen en mij eruit pikken heh![]()
ik dacht trouwens ook dat hij ging slapen hoor![]()
leven als een miljonair hequote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doofde zoeven net zijn eerste peuk (die nog niet eens op was) en steekt nu weer een nieuwe op?
Naja ik meestal wel als ik nog naar buiten ga of voor het raam ga staan. Ik ben veel te bang dat 1 van me tig buren een inkijk krijgtquote:Op zondag 11 februari 2007 01:29 schreef Lieve het volgende:
Bart mist.... van alles. Dus trekt hij netjes al zijn kleren aan ( dat doe ik niet als ik thuis uit mijn bed stap hoor. ) en loopt hij rond alsof hij niet al om 11 uur in bed heeft gelegen.
het blijven vreemde mensen!![]()
Hij zit helemaal niet lekker in z'n vel. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Bart doofde zoeven net zijn eerste peuk (die nog niet eens op was) en steekt nu weer een nieuwe op?
wat is het hier saai, iemand zin in relluhquote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
In welk opzicht? Seksueel?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef Kinga het volgende:
Die interactie tussen Bart en Sylvia is interessant, hangt vage spanning tussen die twee.
ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat zo weer slapen zegt ie net tegen Sylvia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |