saai, nee joh dat valt wel mee we hebben prachtige streams. Bart leest een boek, brainles ligt aangekleed op bed, Huub gaat zich uitkleden, en Amoebe slaapt. Hoe kan je het nu niet interessant vinden.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:42 schreef raggende_annie het volgende:
gogogogogo...
Nou inderdaad! Het wordt tijd dat hij zijn broer weer ff belt zodat die 'm ff wakker kan schudden. Als hij het met zo'n glad praatje van Brian al opgeeft (ik quote vrij: 'Brian is een diepe jongen en hij is echt niet slecht' en 'met wie moet ik dan ruzie maken') dan moet hij nodig weer even herinnerd worden aan wat hij zei toen hij binnen kwam...quote:Op zondag 11 februari 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Huub met alcohol toch een stuk helderder dan zonder alcohol![]()
Toch wel meer dan 1 miljonair mag ik hopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
Ach, aankomende week verwacht ik iig één nieuwe Miljonair
het ergste is nog dat ik al weer n tijdje zit te kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
saai, nee joh dat valt wel mee we hebben prachtige streams. Bart leest een boek, brainles ligt aangekleed op bed, Huub gaat zich uitkleden, en Amoebe slaapt. Hoe kan je het nu niet interessant vinden.![]()
Bewijzen willen we ;-)quote:Op zondag 11 februari 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Huub is echt ok, heb nog met hem gemaild deze week![]()
Ik ook...Huub kan niet altijd in zijn eentje de show runnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
Ach, aankomende week verwacht ik iig één nieuwe Miljonair
Eenschquote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[COS #389] Waar iedereen beseft dat het wel heel erg saai is
da's we erg negatief, gisteren en vandaag was leuker dn die 5 dagen ZONDER huub
Ik denk dat de redactie heel goed gaat kijken welke nieuwe bewoner nu het beste pastquote:Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Toch wel meer dan 1 miljonair mag ik hopen.
Das waar. Maar een nuchtere Huub, is geen betere Huub. Potver, nog 2 weken te gaan zonder alcohol...quote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar er gebeurt op het moment weinig dus vandaar mijn scherpe conclusiequote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ja ze zullen niet meer zo overhaast reageren als met Nena. Ik denk dat ze een leeghoofd zoals Amoebe wel genoeg vinden.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie heel goed gaat kijken welke nieuwe bewoner nu het beste past
EDIT: En dat kost even tijd
Ja, hele zwakke TTquote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn welgemeende excuses. het is al laat. mocht ik het nog halen tot het eind van deze zal ik weer beter m'n best doenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
Wat een kut TT
Was persoonlijk Henk, hij ging wel als een "tierelier"quote:Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bewijzen willen we ;-)
Post maar een paar mailtjes![]()
Was maar 1 mailtje hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was persoonlijk Henk, hij ging wel als een "tierelier"
nou jongens toch. het gaat er toch alleen maar om dat er een topic is. je mag m best veranderen als je wilt.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Kut TT!
en dan staat ie niet aanquote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gossie volgens mij is dit de eerste keer dat syl de sauna ingaat of niet?
Voor straf al je contactpunten inleveren en 1 week geen topics meer openenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses. het is al laat. mocht ik het nog halen tot het eind van deze zal ik weer beter m'n best doen
noe hem maar;quote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nou jongens toch. het gaat er toch alleen maar om dat er een topic is. je mag m best veranderen als je wilt.
Dat zou het zijn geweest, als het ding nu niet kaduuk zou zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jacuzziquote:Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
noe hem maar;
waar huub en syl de jacussei ingaan
jacussie kweeniet hoe je dat schrijft eigenlijk![]()
Mooie picquote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Huub aan het zwemmen, omdat de sauna kapot is.
Meestal gaat ze 's-morgens - dan zit ze er alleen en gaat daarna vaak een half uur buiten zitten - met sigaretquote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
m'n contactpunten heeft iemand gejat maar ik wil wel nog n herkansing voor een goede tt een dezer dagenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor straf al je contactpunten inleveren en 1 week geen topics meer openen
trek het je niet aan, het is de waarheid.....quote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nou jongens toch. het gaat er toch alleen maar om dat er een topic is. je mag m best veranderen als je wilt.
Daar lijkt het toch wel op... nu maar hopen dat er hapklare brokken tussen de nieuwe bewoners zullen zitten.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Wie zei ook alweer dat Nathanael de voeding van Huub was in 't huis. Mag hopen dat ie geen gelijk gaat krijgen.
Gisteren waren we nog blij met streams met een lezende Huub.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
saai, nee joh dat valt wel mee we hebben prachtige streams. Bart leest een boek, brainles ligt aangekleed op bed, Huub gaat zich uitkleden, en Amoebe slaapt. Hoe kan je het nu niet interessant vinden.![]()
Nou de tweede keer hoor vlg mij...quote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gnagnagna ik heb ze niet gejat en die herkansing krijg je ook lekker niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
m'n contactpunten heeft iemand gejat maar ik wil wel nog n herkansing voor een goede tt een dezer dagen
Volgens mij wel!quote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
En nu gaat Syl ook voor het eerst in de Jacuzzi?
ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerstequote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
m'n contactpunten heeft iemand gejat maar ik wil wel nog n herkansing voor een goede tt een dezer dagen
ik doe t lekker toch gewoon. als niemand opletquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
gnagnagna ik heb ze niet gejat en die herkansing krijg je ook lekker niet.![]()
![]()
Het is wel mooi ergens dat Huub 2 weken niet mag drinken, dan kan hij bewijzen dat hij de alcohol niet nodig heeft om TV te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer bezig TV te maken.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerste
ehm je l*lt er trouwens wel lekker overheen he scan, waar blijven de details ???????quote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerste
Niet: daat ligt nogsteeds die halve gebakken vis van vorige week inquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wanneer de jacuzzi voor het laatst gereinigd is....
Ik vind het nu ook erg vermakelijk hoor. Niets mis mee. Dat gezeik met Brian moet hij alleen achterwege laten. De rest is helemaal primaquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gisteren waren we nog blij met streams met een lezende Huub.
wat geven jullie de moed gauw op zeg.
Ik zou ook niet elke dag kunnen rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |