Dat valt wel mee hoor..zo mondig is ze niet ze heeft alleen een grote bek maar er komt geen zinnig woord uitquote:Op zondag 11 februari 2007 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet je van zeer goeie huize komen....
Ach hij is slaapdronken.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:31 schreef Sporti het volgende:
Hij zit nu wel erg stoer uit zijn nek te lullen hoor
Schatje, poepie.................... ik jank al als er een topic komt waar mn naam in staatquote:Op zondag 11 februari 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dan weet ik wel iemand Kleinzusje.![]()
Het is vandaag niet Huub zijn dag. Dat kunnen we wel vaststellen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:31 schreef Sporti het volgende:
Hij zit nu wel erg stoer uit zijn nek te lullen hoor
gewoon alles 1 keer vaker herhalen als zij en iets roepen over zonder omgedraaide wereld. ondertussen nog een keer "wat je zegt ben je zelf" erin gooien en de discussie zal al snel in jouw voordeel beslist wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor..zo mondig is ze niet ze heeft alleen een grote bek maar er komt geen zinnig woord uit
ze heeft het niet in de gaten als ze onder de tafel geluld wordt. Werd ze tijdens het eten meerde keren door Huub, maar ze merkt het niet. Het gaat maar door.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor..zo mondig is ze niet ze heeft alleen een grote bek maar er komt geen zinnig woord uit
Ik vind het wel zijn dag Scanquote:Op zondag 11 februari 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vandaag niet Huub zijn dag. Dat kunnen we wel vaststellen.
Mythe(eric) Toch die ok hier in dit topic staat genoemd: [DGK] Updates #2quote:
Dan verschillen we enorm van mening. Maar moet kunnenquote:
Wat heeft DGK met je gedaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schatje, poepie.................... ik jank al als er een topic komt waar mn naam in staat![]()
Dat is iets wat ik absoluut niet begrijp dat iedereen echt iedereen in de kooi zich schatje en poepie laat noemen door die Natasiaquote:Op zondag 11 februari 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schatje, poepie.................... ik jank al als er een topic komt waar mn naam in staat![]()
Ben ik wel met je eens. Afgelopen week in 6 dagen 18 uur geslapen, dat moet nog even weggewerkt worden - denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is vandaag niet Huub zijn dag. Dat kunnen we wel vaststellen.
Ja, na de komst van Amanda kunnen we van alles verwachtenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
wupac vertelde laatst ook al dat hij zich niet had opgegeven als kandidaat maar als poolboy (bladenschepper dus). hebben die anderen zich wel opgegeven of kun je beter gewoon een paar keer semi-onvermoedend bij het directiekantoor voorbij wandelen?
Idd.. Als iemand zegt dat ze hypocriet is, dan roept natasia: "Nee, jij bent hypocriet.... jij bent hypocriet... JIJ BENT HYPOCRIET... JIJ BENT HYPOCRIET.... "quote:Op zondag 11 februari 2007 00:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
gewoon alles 1 keer vaker herhalen als zij en iets roepen over zonder omgedraaide wereld. ondertussen nog een keer "wat je zegt ben je zelf" erin gooien en de discussie zal al snel in jouw voordeel beslist worden
eric aka naTRASHa, kijk maar naar de foto.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mythe(eric) Toch die ok hier in dit topic staat genoemd: [DGK] Updates #2
Ze heeft net als zoveel van ons geen leven meerquote:
Ik heb vandaag anders een heerlijk leven gehad. Zal verder niet in details treden, maar er was niets mis meequote:Op zondag 11 februari 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze heeft net als zoveel van ons geen leven meer![]()
Ik zou het niet eens willen. Ik zou haar alleen maar willen negeren.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zou het nooit tegen zdngmw kunnen opnemen, echt never nooit niet
Bang voor fysiek geweld .....vanuit jou kant...quote:Op zondag 11 februari 2007 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zou het nooit tegen zdngmw kunnen opnemen, echt never nooit niet
Tja dat zeg je nu tegen de verkeerde he. Ik ben vrouw dus nieuwsgierig, die willen graag de details weten.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders een heerlijk leven gehad. Zal verder niet in details treden, maar er was niets mis mee
zijn dat nou 2 verschillende travestieten of is dat dr 1 die nogal veranderlijk is?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:36 schreef 2live het volgende:
[..]
eric aka naTRASHa, kijk maar naar de foto.
Jammerrrrrrr, van die details dan hequote:Op zondag 11 februari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders een heerlijk leven gehad. Zal verder niet in details treden, maar er was niets mis mee
Dat zou wel verklaren dat hij Brian opeens 'diep' vindt.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien heeft Huub wel echt geblowt net, of is ie niet weggeweest naar achter?
Dat zie je verkeerdquote:Op zondag 11 februari 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
Ik hoop erop dat Huub Brian nog wel eens terugpakt en dan met hetzelfde wat Brian nu bij Huub heeft gedaan. Bijvoorbeeld met zijn gitaar.
Huub heeft het heel erg sportief opgenomen dat Brian zijn koffer in de natte bosjes heeft gegooid en gunt hem nu de lol. Maar ik durf te wedden dat Brian dan wel door het lint gaat.
Ik denk en hoop dat Huub daarom zo 'tam' was vanavond tegen Brian, want dan heeft Brian geen poot om op te staan wanneer Huub hetzelfde doet bij hem
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerdBrian had namelijk een goede reden om het te doen en dat heeft hij Huub verteld. Huub snapte Brian en was zelf wat ontroerd van het briefje van Brian 'Welcom home Huub'. Schattig toch
![]()
Hij kijkt niet stoned uit z'n ogen maar hij praat wel iets langzamerquote:Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren dat hij Brian opeens 'diep' vindt.
Dit x leest hij een boekquote:Op zondag 11 februari 2007 00:42 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub er nu niet was hadden we alleen nog Bart die sudoku speelt
[
Sudokuen ik maar denken dat Bart de enige is in dat huis die tenminste nog is een boek leest
![]()
Wel schattig ....... maar daar zitten we toch niet voor naar de stream te kijken ! Wij willen rellen !quote:Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerdBrian had namelijk een goede reden om het te doen en dat heeft hij Huub verteld. Huub snapte Brian en was zelf wat ontroerd van het briefje van Brian 'Welcom home Huub'. Schattig toch
![]()
kweeniet........ beetje kinderachtig, misschien heeft huubje wel gezien hoe kinderachtig zulke acties overkomen op t.v.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
Ik hoop erop dat Huub Brian nog wel eens terugpakt en dan met hetzelfde wat Brian nu bij Huub heeft gedaan. Bijvoorbeeld met zijn gitaar.
Huub heeft het heel erg sportief opgenomen dat Brian zijn koffer in de natte bosjes heeft gegooid en gunt hem nu de lol. Maar ik durf te wedden dat Brian dan wel door het lint gaat.
Ik denk en hoop dat Huub daarom zo 'tam' was vanavond tegen Brian, want dan heeft Brian geen poot om op te staan wanneer Huub hetzelfde doet bij hem
Ik zeg al, ik hoop erop..quote:Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
En omdat jij met hem gemaild hebt, is hij OK ?????quote:Op zondag 11 februari 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Huub is echt ok, heb nog met hem gemaild deze week![]()
wat schreef die? of mailde hij niet terug?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
niet iedereen waar jij mee mailt is okquote:Op zondag 11 februari 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
ach koelie koelie koelie, niet huilen het komt wel goed. Hij is er net een dag en heeft weinig geslapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |