quote:Bier, Tieten & Frituur
EINS EINS! working on itquote:Op zondag 11 februari 2007 00:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
MEER BIER, MEER FRITUUR JIJ HEIDEN!
quote:
Goeie muziek is eigenlijk ook best wel persoonsgebonden.quote:
probeer bier met tieten van plek te verwisselen,moet wel met de TT passenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef Never-Break het volgende:
Misschien kan deze ook nog in de OP.
Normaal staat er alleen bier en tieten, maar heb frituur maar even toegevoegd met paint..
[afbeelding]
Klopt. SlamFM heeft op het moment een leuke mix draaien:quote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Goeie muziek is eigenlijk ook best wel persoonsgebonden.
Don Diablo aangooit.
Ow ik gooide gewoon een set op mijn pc aanquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. SlamFM heeft op het moment een leuke mix draaien:
http://stream01.id-t.trueserver.nl:8000/idt
Zo'n goeie post hoort natuurlijk in de OP .. donequote:Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef Never-Break het volgende:
Misschien kan deze ook nog in de OP.
Normaal staat er alleen bier en tieten, maar heb frituur maar even toegevoegd met paint..
[afbeelding]
Heb hem even aangepast aan de TT.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:58 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Zo'n goeie post hoort natuurlijk in de OP .. done![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
Bier, Tieten & Frituur en...
[afbeelding]
Een kromme joint! mislukte peuk want ik kan voor hem meter draaien!![]()
Ach, die is nog wel te rokenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Een kromme joint!![]()
Yep!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, die is nog wel te roken![]()
Waarom Wij?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:11 schreef johnplayer het volgende:
moesten wij niet eens opzoek naar iets als een sociaal leven ofzo??
Trouwens ik heb een beugeltje en een zak borrelnootjes
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:11 schreef johnplayer het volgende:
Nou ja, ik denk anders kom ik weer zo egoistisch over enzo!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Waarom Wij?
Spreek even voor jezelf ok
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:11 schreef johnplayer het volgende:
sociaal leven
Heb ik ook! Een Mega Pack!quote:een zak borrelnootjes
Wat weet jij nou van een sociaal leven als je borrelnootjes eet?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:11 schreef johnplayer het volgende:
Whoooo, mag ik je aanrakenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:21 schreef Consigliere het volgende:
Ik ben teminste aan het frituren
Wel Mora mag ik hopen?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:21 schreef Consigliere het volgende:
Ik ben teminste aan het frituren
Nee man, da's gewoon een kwakie van een scheet, van een dikke ruimte ster!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, zit ik net een beetje te browsen, kom ik het volgende tegen: http://www.spacetelescope.org/images/html/opo0006a.html
[afbeelding]
Ik zweer het je, dat linker geval is de hand van God die je een middelvinger opsteekt![]()
We hebben alleen Cora Carrero's .. maar ik frituur nu Kwekkeboom kroketten en AH frites ( Waarom? Omdat er VEEL in die zakken zit )quote:
Hubble plaatjes zijn tofquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef Consigliere het volgende:
Damn wat voor zweverige sites bezoek jij zeg
Uiteraard.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:40 schreef Consigliere het volgende:
Hubble, de telescoop van de Nasa?
Alles goed?quote:
Met mij alles goed jaquote:Op zondag 11 februari 2007 02:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alles goed?
ONZ is verbaggert, geen enkel "echte" leuke sc topic meer zoals de eerste delen van [nb]
Echt nietquote:Op zondag 11 februari 2007 02:09 schreef johnplayer het volgende:
valt wel mee toch?
Lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef The_Terminator het volgende:
Met mij alles goed jaMet jou dan?
Mja...quote:Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef The_Terminator het volgende:
En tja, tis over heel Fok wat rustig vind ik...
Hij maakt wel toffe topics. De FOK!-meet featuring Ab Normaal bv.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ga maar eens in [KLB ]kijken, Dirktator gaat me toch tekeer gek
het is een zware taak, het plebs temmen, maar hij doet het goedquote:Op zondag 11 februari 2007 02:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij maakt wel toffe topics. De FOK!-meet featuring Ab Normaal bv.
Ja hoor .... na de daad gaat ie der gewoon slap bij hangenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Een kromme joint!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |