eh... ik herinner me dat.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:02 schreef jacqjacq het volgende:
heb zelden een vent zo slap horen lullen, ben toch zelf echt niet dom, maar ik SNAP HEM GEWOON NIET , snap echt geen ene moer van wat hij zegt. Het is een brei van woorden, maar het slaat echt nergens op. en natas zegt alleen: mmmm, jaja, mm mmm, ja ja. Ze snapt het waarschijnlijk ook niet.
Zonder Fok zou ik het ook niet redden hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat zo, ik vind het zooooooo zielig. Het lukt me echt niet om er naar te luisteren. Ik vind jullie commentaren veel leuker. Ik haalde net de stream 1 sec van mute af en hoorde weer NENA. Ik geniet van jullie en hou die 2 randdebielen om MUTE
![]()
Beschermen? Laat hem maar veeeeeeeel pillen slikken met veeeeeel alcohol. Wordt ie heel rustig van .... en dat blijft ie waarschijnlijk ookquote:Op zondag 11 februari 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.
Iemand zou die gozer tegen zichzelf moeten beschermen.
Ik bedoel slecht slapen door ludevedu is nog geen reden om meteen aan de pillen te gaan toch?
Tuurlijk: soort zoekt soortquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
De 2 grootste debielen zoeken weer steun bij elkaar
volgens mij greep ze hem bij z'n keel.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:06 schreef jacqjacq het volgende:
zien jullie overigens ook dat natas steeds een beetje handtastelijker wordt naar brian toe?
net in bed was ze hem al aan het strelen op zijn schouder/borst streek. morgen eventjes lager en over een dag of 3 is brians 3e been aan de beurt.
Ik denk dat ze zijn stembanden probeerde af te knijpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
volgens mij greep ze hem bij z'n keel.
das toch echt lila huub. staat ergens n koe in dezelfde kleurquote:Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is inderdaad lila!
En dan moet je nagaan dat een maand voelt als een jaarquote:Op zondag 11 februari 2007 00:06 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... ik herinner me dat.
Het is dan denk ik een apart taaltje waar je aan moet wennen (een maand of 4)
tja, dan kan ze nu meteen vertrekken, BEL DE REDAKTIEquote:Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
volgens mij greep ze hem bij z'n keel.
gewoon een paar minuten met zijn gezwets meetypen dusquote:Op zondag 11 februari 2007 00:08 schreef Cyan het volgende:
Zullen we een gedicht voor Brian schrijven? Van een metertje of 2? Gewoon veel gelul en weinig inhoud.
als huub dan net zo slaat als dat tie schopt ..........ehehehehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
Oh: Huub heeft het zooooooooooooooooo moeilijk zonder Alcohol en gaat zeker een vrouw slaan.................. Jeetje: Brian kan in de toekomst kijken, mijn held
Nu kan het nog zoals hij het zelf verwoordquote:Op zondag 11 februari 2007 00:09 schreef Sporti het volgende:
waarom zou Bart beneden gaan slapen?
vannacht sliep hij niet goed, hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef schizolientje het volgende:
Gisteren is hij naar achter geweest en ik denk dat het preventief voorgeschreven is. Maar hij sliep goed alleen liep hij voorheen hele nachten te spoken en ging hij laat naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |