Gut, ik dacht dat het nog over Ilona gingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
He wat grappig : het gaat over Nena
ik had eigenlijk gehoopt op iets in de trend van 25 februari 2007quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef Tissik het volgende:
Natasia noemt de datum 25 september, dat ze dan weer thuis wil en zal zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian is iets aan het neerzetten.
Geschiedschrijvers, pen in de aanslag!
Goh... Dat is het laatste wat ik verwachte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
He wat grappig : het gaat over Nena
And mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
Gut, ik dacht dat het nog over Ilona ging
stupid me![]()
Wie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA, NENA,
Ja he, koning Brainless de eerstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch wel heeeeel nobel van Brian dat hij zich zo maar heeft opgeofferd om Nena en Ilona te hebben laten inzien, dat ze beter konden vertrekken..........
ik heb nog geen schreeuwende lichamen gehoord. zou ook niet weten hoe dat klinktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef Sporti het volgende:
Natas: je ziet dat Huub zijn lijf schreeuwd om alcohol
Totaal loco.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het is wel dé manier om hem weg te krijgen. Wegstemmen gaat niet lukken"
doet me denken aan najibquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:58 schreef Cyan het volgende:
Ik denk dat hij ook nog een gedicht over Nena gaat maken
N staat voor Neuken. Dat wilde ik met haar maar al te graag
E staat voor Egoïsme. Ben ik het? Of is het die 19 jarige blaag?
N staat voor Nadenken. Het kost me moeite maar ik denk de hele dag na over haar.
A staat voor Afgelopen. Tussen mij en Nena is het nu klaar.
moeten er nog wel een paar pondjes vanaf......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ga hem incasseren, maar dan ga ik hem ook vermoorden. Je moet me dan echt wegtillen, want anders trap ik hem helemaal in elkaar. Maar als er iets is waar ik een hekel aan heb is het incasseren"
daar kan ik nog wel even mee leven, maar dat Bewerkstelligen daar moet ik werkelijk van kotsen en ik krijg er ondertussen moordneigingen van .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mag ik daar ETCETERA aan toevoegen?
Ja maar daar ging het over de G. Want G staat voor Geluk en als je een meisje een beetje dwingt omdat je met haar denkt Gelukkig te worden dan moet je weer naar de G.quote:
Dat laatste zinnetje moet je echt schrappen. Hij kan er echt niet van loskomen die sukkelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:58 schreef Cyan het volgende:
Ik denk dat hij ook nog een gedicht over Nena gaat maken
N staat voor Neuken. Dat wilde ik met haar maar al te graag
E staat voor Egoïsme. Ben ik het? Of is het die 19 jarige blaag?
N staat voor Nadenken. Het kost me moeite maar ik denk de hele dag na over haar.
A staat voor Afgelopen. Tussen mij en Nena is het nu klaar.
nee, Brians uitspraken zijn veel en veel vermakelijkerquote:Op zondag 11 februari 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Luisterd er eigenlijk iemand naar sylvia d'r draai kunsten?
Die kindertjes hebben haar hand vast ook wel regelmatig gevoeld. En waarschijnlijk haar voet ook wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:58 schreef Ruudjem het volgende:
natasia geeft wel een geweldig moedersvoorbeeld :
" Als huub iets flikt , trap ik hem gewoon helemaal in mekaar "
haha. lijkt me duidelijk. braajen is een man van de gquote:Op zondag 11 februari 2007 00:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het over de G. Want G staat voor Geluk en als je een meisje een beetje dwingt omdat je met haar denkt Gelukkig te worden dan moet je weer naar de G.
Alhoewel Brian daar ook vast nog wel een keer beland ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |