abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 00:10:52 #151
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46190688
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:10 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Al voor de derde nacht!
Ja, maar ik dacht dat ie weer gewoon bij Brian zou gaan slapen, niet dus
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46190689
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:09 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

gewoon een paar minuten met zijn gezwets meetypen dus
Ja bijvoorbeeld.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 11 februari 2007 @ 00:11:13 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46190690
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef 2live het volgende:
@ scan, ff bijgelezen en ik had het gevoel dat ik je ff moest geruststellen. Wat mij betreft heeft Huub vanavond weer een meesterlijke discussie gevoerd aan tafel over zijn koffers. Dat was het moment waarop ik dacht; daarom ben ik blij dat Huub terug is, hij lult ze allemaal onder de tafel.
En hij heeft gewonnen, want zijn koffers zijn terug, en dat was Huub zijn eis.
Misschien wel, maar ik had liever gehad dat hij dan schijt aan zijn koffers had gehad en gewoon op oude voet was verder gegaan. Dit 'geslijm' - tactisch of niet - heeft hij niet nodig vind ik. Ik denk dat het niet eens tactisch was (hij heeft in een gekke bui ook wel eens vreemde dingen tegen Nathanael gezegd), maar hoop wel echt dat ik het mis heb.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 11 februari 2007 @ 00:11:56 #154
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_46190707
Ik weet nog steeds niet wat ik me moet voorstellen bij het feit dat Bart nu weer niet bij Brian gaat slapen
- Geeft hij Brian rust ?
- Maakt hij de afstand groter ?
Keep the Sunny Side Up
pi_46190712
Huub Nena
pi_46190718
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik me moet voorstellen bij het feit dat Bart nu weer niet bij Brian gaat slapen
- Geeft hij Brian rust ?
Als jij de keus had tussen naast Brian slapen of alleen, wat zou jij dan kiezen?
pi_46190725
Niemand wil toch vrijwillig naast Brian of zdngmw slapen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46190730
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:08 schreef Cyan het volgende:
Zullen we een gedicht voor Brian schrijven? Van een metertje of 2? Gewoon veel gelul en weinig inhoud.
De gedichten Fakes
leef je uit
pi_46190732
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Als jij de keus had tussen naast Brian slapen of alleen, wat zou jij dan kiezen?
desnoods zou ik buiten gaan liggen
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46190733
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:08 schreef Cyan het volgende:
Zullen we een gedicht voor Brian schrijven? Van een metertje of 2? Gewoon veel gelul en weinig inhoud.
Wordt ie helemaal para van ...In elk zin een betekenins achter zoeken...Lijkt me echt hard.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46190739
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef _Boo_ het volgende:
Huub Nena
ja ik miste net wat hij erover zei...
pi_46190742
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Brian ( komt mn kussen nog van pas, op zn hoofd dat is)
pi_46190751
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:07 schreef 2live het volgende:
@ scan, ff bijgelezen en ik had het gevoel dat ik je ff moest geruststellen. Wat mij betreft heeft Huub vanavond weer een meesterlijke discussie gevoerd aan tafel over zijn koffers. Dat was het moment waarop ik dacht; daarom ben ik blij dat Huub terug is, hij lult ze allemaal onder de tafel.
En hij heeft gewonnen, want zijn koffers zijn terug, en dat was Huub zijn eis.
Had ik ff gemist, maar daar ben ik blij om. Weer een overwinning voor Hubertus!
pi_46190758
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Wordt ie helemaal para van ...In elk zin een betekenins achter zoeken...Lijkt me echt hard.
En dan moeten we natuurlijk wel een aantal woorden of letters dik gedrukt doen. Dan kan ie de geheime boodschap zoeken
pi_46190759
Wat maakt er zo'n herrie in de slaapkamer, hebben ze de airco aan of zo
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_46190770
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Brian
Ja stomme vraag
  zondag 11 februari 2007 @ 00:14:28 #167
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_46190771
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:13 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

Huub zei dat ie een beetje verliefd is geworden op Nena, en dat ie niet wist of t wederzijds was
pi_46190773
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Niemand wil toch vrijwillig naast Brian of zdngmw slapen
Ik niet nee, brrrrrrrrrrrrrrrrrr
  zondag 11 februari 2007 @ 00:14:34 #169
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46190774
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik had liever gehad dat hij dan schijt aan zijn koffers had gehad en gewoon op oude voet was verder gegaan. Dit 'geslijm' - tactisch of niet - heeft hij niet nodig vind ik. Ik denk dat het niet eens tactisch was (hij heeft in een gekke bui ook wel eens vreemde dingen tegen Nathanael gezegd), maar hoop wel echt dat ik het mis heb.
Hij ziet in Braajen niet een échte vijand op niveau. Daarom zij Huub vanavond ook tegen Syl, dat hij een nieuwe vijand nodig had (om zijn spel te kunnen spelen). Met Nathanaël kon Huub dat, maar Braajen mist elke vorm van intelligentie om een werkelijk spel mee aan te kunnen gaan. Dat is wellicht de reden, dat Huub nu wel heel kalm is. MIsschien hoopt hij dat er onder de nieuwe bewoners die zullen gaan komen, wél een echt tegenspeler zal zitten?
pi_46190775
Natas is Satanael alweer vergeten.
Ze denkt dat er nog maar 1 bijkomt.
Alleen 1 voor Ilona!

Maar er kwam er toch zo wie zo nog 1 bij? En dan nog 1 voor Satan?

Dus nog 3!

In ieder geval 1 diva! Een echte alsjeblieft! Een dame met fatsoen en inhoud?

Wat me ook leuk lijkt.... een heel oud iemand. Iemand die echt gewoon alleen thuis zit en afhankelijk is van thuiszorg en zijn kinderen bijna nooit op bezoek krijgt, maar dan hier helemaal opbloeit? Iemand met een achtergrond en een verleden waar je ook nog mee kan lachen en leuk?

( goed, het is misschien wat moeilijk vinden, maar het zou toch heel leuk zijn als we eens echt zagen hoe het is om oud te zijn? En dan niet met alleen oudjes bij elkaar, maar gewoon hier?)

Oh, en iemand met het down syndroom! Voor de eerlijkheid! Dat er iemand zit die gewoon recht voor zijn raap eerlijk is! Niet slinks, maar eerlijk! ( alhoewel Huub ... Neh.... die is TE makkelijk! Sorry Huub! )
pi_46190780
ohjee..gaat huub nu ook heel de tijd zitten nena-en
pi_46190786
quote:

[..]

ik heb het gesprek van net niet gezien. Maar aan tafel was het ouderwets Huub tegen de rest die een deal wilden maken waarop Huub zei ik spreek niks met jullie af totdat ik mijn koffers terug heb. Dat was wel een oorlogsverklaring, omdat hij ijskoud zei dat niemands spullen veilig waren tot die tijd. Imo heeft Brian dus echt wel bakzeil moeten halen want iedereen baalde hiervan.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46190792
quote:

[..]

Hij heeft Brian nodig om Natasia eruit te stemmen.
Anders gaat ze NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIITTTT weg
pi_46190802
Het komt echt uit mijn tenen, de afkeer van NatASS en Breinloos en ik durf te beweren dat het niet komt omdat ik me mee laat slepen door uitspraken van mede Fokkers. Dit kan toch niet zomaar 2 weken of twee maanden of zes maanden of nog langer doorgaan... Die twee moeten weg, zo snel mogelijk.. En of Huub dat voor mekaar gaat krijgen? Vanavond was hij veel te SOFT. Taktiek dacht ik eerst, kan misschien toch waar zijn maar ik wordt ongeduldig.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46190806
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:

Wat me ook leuk lijkt.... een heel oud iemand. Iemand die echt gewoon alleen thuis zit en afhankelijk is van thuiszorg en zijn kinderen bijna nooit op bezoek krijgt, maar dan hier helemaal opbloeit? Iemand met een achtergrond en een verleden waar je ook nog mee kan lachen en leuk?
Ik stel Joke voor van Man bijt Hond. Die is hartstikke gek. En haar favoriete uitspraak is: "Ik ouwehoer niet, ik heb wat te vertellen!"
  zondag 11 februari 2007 @ 00:16:17 #176
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46190814
Oei, krijgt Huub nu al een mentale inzinking?
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46190815
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Geeft hij Brian rust ?
Tegen Huub zei hij dat hij niet meer bij Brian wil zijn (even de exacte woorden kwijt)
maar ik vertrouw Bart nog niet helemaal.
Hij is zo veranderd, en ook niet hetzelfde als in het begin.
  zondag 11 februari 2007 @ 00:16:38 #178
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46190824
Huub vraagt zich af of hij spijt heeft dat hij weer in de villa is gegaan.
Huub; "Je bent ergens wel knettergek als je je hier drie keer laat opsluiten"
pi_46190826
quote:
Alleen 1 voor Ilona!

Dus nog 3!

( goed, het is misschien wat moeilijk vinden, maar het zou toch heel leuk zijn als we eens echt zagen hoe het is om oud te zijn? En dan niet met alleen oudjes bij elkaar, maar gewoon hier?)

Oh, en iemand met het down syndroom! Voor de eerlijkheid! Dat er iemand zit die gewoon recht voor zijn raap eerlijk is! Niet slinks, maar eerlijk! ( alhoewel Huub ... Neh.... die is TE makkelijk! Sorry Huub! )
nee volgens mij was het zo dat men hier op t forum vond dat men er nog een tegoed had. van al langer geleden. waarvan weet ik niet. daar komen deze twee (ilona en nl) nu bij. maar ik ga ervan uit dat die eerste zowiezo niet komt en eens zal het toch ophouden met nieuwe mensen.
pi_46190849
daar was ik al bang voor... hij ziet het ondanks zijn nuchtere avond toch niet helde rmeer....
  zondag 11 februari 2007 @ 00:17:33 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46190850
Huub: "Ik was net... nou, ontroerd was een groot woord, maar ik vond het wel heel lief dat hij dat briefje in de koffer had gedaan"

pi_46190852
het moet niet gekker worden Huub tegen Silvia: ik was bijna ontroerd door dat briefje in mijn koffer
pi_46190857
Dat filmpje van huichelaar en leugenaar op de Tien site doet het bij mij niet, heeft iemand dat ????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46190862
scanman moet zich dus toch ongerust maken...huub vind brian dus wel oke
pi_46190863
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het komt echt uit mijn tenen, de afkeer van NatASS en Breinloos en ik durf te beweren dat het niet komt omdat ik me mee laat slepen door uitspraken van mede Fokkers. Dit kan toch niet zomaar 2 weken of twee maanden of zes maanden of nog langer doorgaan... Die twee moeten weg, zo snel mogelijk.. En of Huub dat voor mekaar gaat krijgen? Vanavond was hij veel te SOFT. Taktiek dacht ik eerst, kan misschien toch waar zijn maar ik wordt ongeduldig.
Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat
pi_46190865
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:17 schreef Sporti het volgende:
het moet niet gekker worden Huub tegen Silvia: ik was bijna ontroerd door dat briefje in mijn koffer
pi_46190866
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik was net... nou, ontroerd was een groot woord, maar ik vond het wel heel lief dat hij dat briefje in de koffer had gedaan"

wat hebben ze met huub gedaan toen hij buiten was??
pi_46190879
Huub:"Brian is een primaire jongen" ja zo kan je het ook zeggen
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46190889
Erg vreemd dat dat goeie wat Sil en Huub denken te zien in Brian mij helemaal ontgaat
pi_46190894
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:18 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

wat hebben ze met huub gedaan toen hij buiten was??
Gister zei hij nog dat hij zich gigantisch had vergist in Brainles, hij had niet gedacht dat hij zo kon zijn. En nu in het huis draait hij zijn beeld weer bij. Wat doet dat huis met mensen.
pi_46190896
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:

godkolere hier baal ik ook van......zo snel is Huub zijn info toch niet kwijt.
Wat is dat toch dat ze brian en ook natasia toch ook aardig vinden!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zondag 11 februari 2007 @ 00:19:25 #192
132837 U96
Zo is ze niet, zo is ze wel
pi_46190899
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub:"Brian is een primaire jongen" ja zo kan je het ook zeggen
pi_46190900
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oneindig geduld brengt onmiddelijk resultaat
Oeps, ik hou me toch nog maar even in.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46190906
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:13 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

Dat hij niet weet of Nena ook verliefd is op hem.
pi_46190910
quote:
Alleen 1 voor Ilona!

Dus nog 3!

Oja, een bejaarde met wijsheid en ruggegraat
Dat is een lastige ivm respect voor ouderen en zo
  zondag 11 februari 2007 @ 00:20:27 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46190917
We horen nu toch wel dat er geen tactiek bij zat.
  zondag 11 februari 2007 @ 00:21:01 #197
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46190928
Huub....! Je laat je toch niet inpakken door die vieze rat? Het is GEEN diepe jongen... Help!
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46190929
scan, ik ben het met je eens.....

het is een hele diepe jonge...... braaaaaaaaaaaaaaaaaaak,
pi_46190930
Jeetje zeg Huub moet aan het infuus hoor die scht dat hele gesprek met Brian verkeerd in, of ben ik nou gekkkkk?
pi_46190931
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
We horen nu toch wel dat er geen tactiek bij zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')