ik vind t maar irritant die muziek. versta dr geen ei meer vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
Op dit soort momenten mis je .Nl wel he![]()
Vorige week had ik de koptelefoon op met het volume op maximaal...
Tja.. ze is nu vrijgezel hè. Dan krijg je datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
Amanda zoekt een ander bed
klap voor natas
Waaat ? Dat heb ik gemist. Wat vond Natasja daarvan ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
klap voor natas
Niet denkt, wéét! Heilig van overtuigd is, zelfs.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat Brian echt denkt dat hij een mentale overwinning heeft gehaald
kijk, zegt hij het alweerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef Sug4r het volgende:
Slapen we bij jou of bij mij vraagt Huub aan Amdandoos
quote:
Naar jou luistert ze welquote:raggende_annie - zaterdag 10 februari 2007 @ 23:30
kleren aan of onder de dekens blablasia. dit kan ik niet aanzien
Nee joh! Echt waar...? Prachtig!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
klap voor natas
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Douchen heeft bij Brian een heel andere betekenis gekregen
heeft ze gezegd waarom ???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
klap voor natas
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Hij is zojuist getransformeerd van David tot een superlativus van Goliath!
waarschijnlijk vanwege het plettingsgevaar dat daar boven haar hoofd hangtquote:
Liever een afschuwelijke trui dan een afschuwelijk karakter zoals Brianquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Myriam1978 het volgende:
Oh God hij heeft zijn afschuwlelijke paarse trui aan!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef raggende_annie het volgende:
hoezo gaat die kudde olifanten eigelijk al slapen?
oHhh ze is echt gedumpt, ik dacht te lezen na haar telefoontje dat het wel meeviel, ik vond die gozer al een soort van Wilgo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is nu toch vrijgezel dus zoekt ze een leeg bed en kan ze Brian of Huub in haar bed lokken
In de hoop dat iedereen even bij haar langskomt om haar weltrusten te wensen en om te vragen of ze echt al wilt gaan slapen want het is zo gezellig beneden in de gameroom en zij zou het hele feestje compleet maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef raggende_annie het volgende:
hoezo gaat die kudde olifanten eigelijk al slapen?
nee, Huub zei iets en toen zei ze "Ik zat er al over te denken" en toen zei Huub "doe het dan nu, want straks komen er anderen"quote:
Dat had ik nou ook... Maarre, dit is toch niet echt hoop ik???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 februari 2007 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
[/quo
hahahahah mij viel als eerste dat in en in trieste gezicht op, ik ben dus duidelijk geen man![]()
ik vind hem ook erg onrustig rondlopen, beetje verwardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Als ik brainles zo zie lopen in dat huis, vind ik hem net zo'n gefrustreerd beest, dat opgesloten zit in een te klein kooitje.
Dat is het mooiste compliment wat een beginnend fotosoeper kan krijgenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook... Maarre, dit is toch niet echt hoop ik???
Oh dan heb je nog kans dat ie van frustratie aan zijn eigen poten begint te knagen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Als ik brainles zo zie lopen in dat huis, vind ik hem net zo'n gefrustreerd beest, dat opgesloten zit in een te klein kooitje.
Het is i8dd echt net Norman Bates, qua uiterlijk, gedrag en zelfs de dominante meoder is van de partij...brrrrrquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind hem ook erg onrustig rondlopen, beetje verward
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef Cyan het volgende:
Oh dan heb je nog kans dat ie van frustratie aan zijn eigen poten begint te knagen!
Ha das mooi, ben ik ook weer gerustgesteld!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is het mooiste compliment wat een beginnend fotosoeper kan krijgen![]()
rijp voor het gestichtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kijkt een beetje para .....
[afbeelding]
Lag Bart daar niet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Sporti het volgende:
Ze gaat in Ilona's bed, dan is er in ieder geval een plaatsje vrij voor ................leuk he dat naieve van een jong meisje
Door dat koppie gaat gewoon NIXquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Behoorlijk rood hoofd. Wat gaat er door dat koppie heen?
[afbeelding]
Ik denk juist aan nare dingen over kokende olie en zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
o god wat heb ik zin in vette hap als ik dat frituurtje zo zie
Stiekum wel he, zijn humeur is er ook zeer op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het idee dat Bart het zelfs leuk vindt dat Huub terug is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |