het blijft ook een feit dat met wegpesten, je telkens nieuwe terug krijgt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Net een hele discussie met manlief hierover. Ik ben het met je eens, maar hij is van mening dat het te vroeg is en het niet slim zou zijn dat hij gelijk de 2de dag al helemaal los zijn gaan op Brian. Hij weet nu hoe Brian is, dus dat komt wel... tsja... de tijd zal het uitwijzen.
De cameraman en regie zijn weer eens geil.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cameraman werd even afgeleid .....
[afbeelding]
ROFLquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij is er iemand verstoten uit de kudde. heeft zij even geluk dat ze in dr eentje een eigen kudde kan vormen
Die cameramannen zijn nooit thuis. Dat is het probleem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
Die camera mensen komen thuis ook te kort denk ik.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dat geslijm met Brian en wie weet later ook nog met Natasia mag hij wat mij betreft achterwege laten. Ik krijg daar een hele nare bijsmaak van.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet te haastig scan. Hij doet het goed, hij probeert ze eerst te paaien en dan pakt hij ze als ze het niet verwachten. Als hij het nu gelijk zou doen zou te voorspelbaar zijn en daar rekenen de bewoners ook op. Ik denk dat hij het goed doet. Ik geef hem de voorkeur van de twijfel nog ff.![]()
quote:raggende_annie - zaterdag 10 februari 2007 @ 23:17
volgens mij is er iemand verstoten uit de kudde. heeft zij even geluk dat ze in dr eentje een eigen kudde kan vormen
Heb net alles terug gelezen, misschien jouw stukje gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies wat ik ook zei in iets andere bewoordingen.![]()
die dingen hangen bijna op dr knieen. heeft ze dr broek een stukje laten zakken dan of wat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef Sug4r het volgende:
Valt mij wel op dat Natasia nu ook haar decolleté laat zien![]()
Komt echt wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn grappige verhalen ja. Maar hij pakt niemand meer aan helaas
quote:
Tuurlijk wel. Ze lachen allemaal maar ondertussen vragen ze zich af hoe ze neergezet worden. Wat er wordt uitgezonden en wat Huub dan wel niet allemaal gelezen of gezien heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn grappige verhalen ja. Maar hij pakt niemand meer aan helaas
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
die dingen hangen bijna op dr knieen. heeft ze dr broek een stukje laten zakken dan of wat?
We waren tegelijk aan het typen, kijk maar naar de tijd hahahaha, jouwe staat net iets boven mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb net alles terug gelezen, misschien jouw stukje gemist![]()
overtuig ons maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Voor zo'n decoletté draaien Myriam1978 en ik onze handen niet om.
Ik ben anders geen fan van siliconen... maar als het wel een 'gebaar' van de redactie was dan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk een klein eerbetoon aan jou Scan
fotooooooooo haha.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
If you can't beat 'em, join 'em.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dat geslijm met Brian en wie weet later ook nog met Natasia mag hij wat mij betreft achterwege laten. Ik krijg daar een hele nare bijsmaak van.
En ik heb het gelukkig niet nodig er zo bij te gaan zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik denk dat ze nog wel een belspel gaan uitzenden op de streams. Zoek de 2 verschillen ....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben anders geen fan van siliconen... maar als het wel een 'gebaar' van de redactie was dan...
De grote ruzies en discussies vond ik eerder ook niet het belangrijkste.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze lachen allemaal maar ondertussen vragen ze zich af hoe ze neergezet worden. Wat er wordt uitgezonden en wat Huub dan wel niet allemaal gelezen of gezien heeft.
Waarom moet Huub nu meteen weer knallen en grote ruzies en discussies veroorzaken?
quote:
Zoals Huub al gisteren in z'n gesprek met Bart zei, we moeten nu eerst wachten op de nieuwe bewoners, want dat gaat alles weer veranderen. En dat is ook zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dat geslijm met Brian en wie weet later ook nog met Natasia mag hij wat mij betreft achterwege laten. Ik krijg daar een hele nare bijsmaak van.
Yep vind ik ook. Prachtig dit, Bart is een leuk kerel, voornamelijk als hij lol in heeft. Hulde Huub!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
Ik heb Bart toch meer zien lachen in één dag dan dat hij in maanden heeft gedaan.
Tsja, dit programma trekt toch de ziekste personen aan. Altijd al geweten. Je moet een ontzettende klootzak zijn om dit te winnen (sorry Syl, jij wint dus niet).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat Huub straks weer steken onder water gaat geven. Maar eerst gezellig met ze meelullen. Om ze daarna subtiel maar keihard onderuit te halenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
De grote ruzies en discussies vond ik eerder ook niet het belangrijkste.
Ik geniet vooral van zijn subtiele spelletjes.
Zoals hij telkens aan Amanda vraagt "zullen we neuken?"
Zoals Amanda zegt "Jij zegt altijd dingen die bij mensen in het hoofd blijven hangen"
Ze worden langzaam gek gemaakt.
Ze ziet haar rijk afbrokkelen. Huub heeft een gat in haar luchtkasteel geprikt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het vreetkanon verlaat de groep. Ze kan niet tegen het tekort aan aandacht.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geniet dat Huub weer terug is
Hij ging zijn haar doen zei hij tegen NatASS, waarom NatASS zei: 'voor wie moet je je mooi maken? Krijgen we visite dan?'.quote:
Of gewoon slim en subtielquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja, dit programma trekt toch de ziekste personen aan. Altijd al geweten. Je moet een ontzettende klootzak zijn om dit te winnen (sorry Syl, jij wint dus niet).
Brian ook niet trouwens. Dat is wel een klootzak, maar op een heel andere manier. Little rodent.
Dat gevoel krijg ik er ook bijquote:Copycat - zaterdag 10 februari 2007 @ 23:25
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het vreetkanon verlaat de groep. Ze kan niet tegen het tekort aan aandacht.
Ze ziet haar rijk afbrokkelen. Huub heeft een gat in haar luchtkasteel geprikt.
Slapen? Na zo'n mentale overwinning?quote:
Dat dacht ik net ook....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Douchen of een wandeling aan het maken in de bosjesquote:
Natasia is typisch een gevalletje aandacht en dramaqueen. Loop weg uit een groep en er is altijd wel iemand die aan je komt vragen waarom je gaat slapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:26 schreef happyme28 het volgende:
Hij ging zijn haar doen zei hij tegen NatASS, waarom NatASS zei: 'voor wie moet je je mooi maken? Krijgen we visite dan?'.
Nou ik wil er ook graag in gelovenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook....
.... en toen dacht ik.... nee, dat kan niet. Niet bij Natasia
Ik geef weer te veel credits waar ze niet horen, hè?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
Dat dacht ik net ook....
.... en toen dacht ik.... nee, dat kan niet. Niet bij Natasia
Ik denk inderdaad dat ze verschrikkelijk baalt, Huub pakt ze langzaam allemaal in op Zdngmw na.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat die schreeuwerd inderdaad baalt dat haar mensjes met Huub heulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |