Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ? is geen koranvers.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef kooy-hie het volgende:
Hier som je Fok-users op die geobsedeerd zijn op een bepaald onderwerp.
Vanzelfsprekend genoeg begint de TS:
- Akkersloot en z'n Koranverzen.
- HenriOsewoudt maakt ook een goede kans, gezien z'n obsessie met het onfaalbaarheid van de marktwerking.
Wie nog meer?
Maar de koran is wel een obsessie voor je.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ? is geen koranvers.
Verder zijn er wel users die geobsedeerd zijn door andere anders.
ik vind het meer een baldadige BHFH.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef kooy-hie het volgende:
Dvdk is een troll-account, die alleen maar om het uitlokken van verontwaardige reply's doet.
No offense vriend, maar je weet veel van FOK!, en de users. Als ik daarbij optel dat je je vandaag geregistreerd hebt, en een persoon is geband met precies dezelfde avatar, denk ik ook een kloon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef kooy-hie het volgende:
Je zegt de naam Alexxxx tegenwoordig in één adem met oldtimers.
doe maar gewoon alles met 4 wielen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef kooy-hie het volgende:
Je zegt de naam Alexxxx tegenwoordig in één adem met oldtimers.
ik was eerderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef existenz het volgende:
Arcee + cijfertjes
Achja, dan voeg ik mezelf maar ook toe: ik en m'n klonengektequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef Piovan het volgende:
No offense vriend, maar je weet veel van FOK!, en de users. Als ik daarbij optel dat je je vandaag geregistreerd hebt, en een persoon is geband met precies dezelfde avatar, denk ik ook een kloon.
Ik kan het mishebben.
hoe kom je aan al die legale emails dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Achja, dan voeg ik mezelf maar ook toe: ik en m'n klonengekte :'_..
Ik kloon al sinds 2001, en hoewel ik het niet bijhou, zou het zeer goed kunnen ben ik de 100 ruim overheen ben.
Ben je dan niet bang voor een langere bantijd + kloon en misschien ip ban?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:10 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Achja, dan voeg ik mezelf maar ook toe: ik en m'n klonengekte.
Ik kloon al sinds 2001, en hoewel ik het niet precies bijhou, zou het zeer goed kunnen dat ik de 100 ruim overheen ben.
Is dat een kloon van fokker met #31??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:26 schreef Plastic_Power het volgende:
Anonieme_Fokker en z'n fotoboekobsessie![]()
Ach wat heet een obsessie. Een boek dat al miljoenen mensenlevens heeft gekost. Alleen al op het indiase schiereiland al het gelijke aantal van de holocaust.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar de koran is wel een obsessie voor je.
Dan begrijp je zijn boodschap dus niet, laat staan de betekenis van het woord 'obsessie'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:37 schreef kooy-hie het volgende:
- HenriOsewoudt maakt ook een goede kans, gezien z'n obsessie met het onfaalbaarheid van de marktwerking.
Neworder als zijn iets dommere broeder.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:00 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dan begrijp je zijn boodschap dus niet, laat staan de betekenis van het woord 'obsessie'.
Wat bedoel jequote:Op maandag 12 februari 2007 00:36 schreef Zyggie het volgende:
Neworder als zijn iets dommere broeder.
Dat NewOrder ook vol zit met libertarische gedachtegoed, alleen wat dommer is daarin.quote:
En wat weet jij van het libertarisme dat je dit oordeel kunt vellen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef Zyggie het volgende:
Dat NewOrder ook vol zit met libertarische gedachtegoed, alleen wat dommer is daarin.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef Godshand het volgende:
Queen_Bee en sex plus zichzelf
Child-in-chains en het oneerlijke van vrouwen
FuifDuif en de moraal
Erodome en haar sexkennis betweterigheid
Vencodark en Johnny Depp
PurpleRose en Eddie Vedder
en dit zegt heel veel op welke subfora ik zit
*Aanschuiftquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef buzzer het volgende:
* popcorn en cola pakt..
ik ben benieuwd
Da's een scriptje, geen obsessie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef Refragmental het volgende:
Verbal met z'n V.
Als je blieft zeg. Kom je met een verklaring dat de ouders van de wees Mohammed volgeling waren van een sprookjesfiguur (Ibrahim) die hun zoontje 34 jaar na hun dood als "profeet" verzon.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
Akkertje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hanif
WFL-moderatie rond topic "ouders wees Mohammed waren moslim"
Je staat op repeat.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef Akkersloot het volgende:
Yvonne en "dorpsgek" Akkersloot.
Snel even een slotje voor ik dit kon plaatsen.
[..]
Als je blieft zeg. Kom je met een verklaring dat de ouders van de wees Mohammed volgeling waren van een sprookjesfiguur (Ibrahim) die hun zoontje 34 jaar na hun dood als "profeet" verzon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een kloon van arceequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef existenz het volgende:
En de belangrijkste wordt gewoon vergeten
Ja man, naast het bijhouden van alle cijfertjes heb ik nog tijd voor minimaal 1 kloon met 10k postsquote:
Bewijst alleen maar dat je weinig verstand van zaken hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar de koran is wel een obsessie voor je.
Je was me voorquote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Meki en zijn anti-westerse opvattingen
* Martijn_77 pikt wat popcorn en schenkt nog een keer in voor Buzzer en zichzelfquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef buzzer het volgende:
* popcorn en cola pakt..
ik ben benieuwd
Zeaux?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Een heleboel users die het nog stééds cool vinden om van 'o' 'eau' of 'eaux' te maken.
Leg uit, of ben je zoeen die mij overal stalkt per se mijn posts lezend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef cerror het volgende:
Baaj : Mensen het bloed onder de nagels vandaan halen.
Ja, en dan nog eens altijd proberen de FIPO te halen op de FP met baggerposts.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
Half Fok! - zoveel mogelijkposts/opmerkingen maken
Oeh, popcorn, mag ik ook wat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
* Martijn_77 pikt wat popcorn en schenkt nog een keer in voor Buzzer en zichzelf![]()
Boter is echt, dat hoef je geen "echte" te noemen (Schuimbek, Schuimbek)quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:28 schreef MUUS het volgende:
Pietverdriet en echte boter.
Bij het woord 'margarine' loopt hij al rood aan en gaat hij schuimbekken. Vanaf dat moment heb je precies twee seconden om weg te rennen en dekking te zoeken.
Ben jij nu achterlijk of geloof je er echt in dat mijn moeder en mn beste vriend dezelfde persoon zijn als ik?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
DanielJ./baajguardian/motek/silentius en zijn haat tegen alles wat onder de 50 is.
verleidelijk aanbod!quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ben jij nu achterlijk of geloof je er echt in dat mijn moeder en mn beste vriend dezelfde persoon zijn als ik?
Ik heb maar 2 accounts, deze en BG die ik de meeste tijd in de kast heb gehangen, Silentio is een vriend, en motek mijn moeder.
Als je het echt niet geloofd nodig ik je persoonlijk uit in heerenveen voor een biertje waarna ik je voorstel.
Take it or leave it.
Ja, of van die irritante would-be linkse rukkertjes hier op Fok! die elke keer helemaal in paniek raken wanneer iemand het over Moslims/Marokkanen heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:32 schreef Reki het volgende:
R@b die geilt op allochtnen/moslim-bash berichten op de FP![]()
Niet waarquote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Meki en zijn anti-westerse opvattingen
Als iedereen zegt dat jij gek bent dan denk jij echt dat jij de enige normale bent en dat alle andere mensen zelf gek zijn hequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet waar
het moet zijn
Meki en waarheid die door iedereen wordt ontkent
Meki: Hoe zo 1 spookrijder? Honderden, zijn het er, Honderdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet waar
het moet zijn
Ja, Arnout of iets dergelijks.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Wie was dat ook al weer met dat babyvet? was dat ook SeLang niet (onder het oude account)?
gaat heen.quote:
Ik ben het eens met meki.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet waar
het moet zijn
Zit je moeder ook op Fok?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ben jij nu achterlijk of geloof je er echt in dat mijn moeder en mn beste vriend dezelfde persoon zijn als ik?
Ik heb maar 2 accounts, deze en BG die ik de meeste tijd in de kast heb gehangen, Silentio is een vriend, en motek mijn moeder.
Als je het echt niet geloofd nodig ik je persoonlijk uit in heerenveen voor een biertje waarna ik je voorstel.
Take it or leave it.
Ja http://fotoboek.fok.nl/user/Motekquote:
Mijn moeder is ook geen pc-genie, ze gebruikt nogsteeds Internet explorer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was ik al aan het kijkenIk zie mijn moeder al achter Fok zitten
Die weet nog niet eens hoe ze een computer aan moet zetten
*PROEST*quote:[b]Op zaterdag 10 februari 2007 21:14
Pjrourke en de VVD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |