Okquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Ik probeer een vervolg te doen, maar de tunes raken een beetje op. Kost dan wel wat meer tijd.
Je zou ook een muziek variant kunnen maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Ik probeer een vervolg te doen, maar de tunes raken een beetje op. Kost dan wel wat meer tijd.
Das wel gaaf, ben bennieuwd! Ik doe weer mee hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik zat al aan intro's te denken van bekende nummers.
Ik heb ook al ooit zoiets opgezet met stukjes uit nummers. Was wel leuk, maar was geen heel tournooi.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:13 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik zat al aan intro's te denken van bekende nummers.
hoe is de stand van zaken? lijkt me een leuke quizquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
Denk wel dat het er komt. Veel leuke intro's en mogelijke hints. Ik zie het wel zitten. Nummers zijn ook nog eens eindeloos, in tegenstelling tot Tunes, waar je met mazzel er 250 vindt.
Ik ben nog niet begonnen. Twijfel namelijk of het wel aanslaat in MUZ.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe is de stand van zaken? lijkt me een leuke quiz![]()
Heyhey, geen haast. Eerst lijstje maken, dan alles downloaden (als het te vinden is) en dan fragmenten er van maken. Ga m'n best doen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:28 schreef Bluezz het volgende:
LeuheukKom maar op we hebben tijd genoeg nu
Laat het maar weten als je nog iets zoekt. Heb ook nog een redelijke verzameling tunes.quote:Op maandag 3 september 2007 14:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heyhey, geen haast. Eerst lijstje maken, dan alles downloaden (als het te vinden is) en dan fragmenten er van maken. Ga m'n best doen.
Het is gewoon zo leuk om te raden, vooral als het 'klinkt naar' maar het toch niet is, en je er dagen, weken mee rondlooptquote:Op maandag 3 september 2007 14:56 schreef Piles het volgende:
Ik doe iig weer mee, al zal ik nooit winnen
Oh jee, moeten we hem weer gaan helpen om de overwinning te halenquote:
En lukt het allemaal een beetje?quote:Op maandag 3 september 2007 14:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heyhey, geen haast. Eerst lijstje maken, dan alles downloaden (als het te vinden is) en dan fragmenten er van maken. Ga m'n best doen.
Als je hier hulp voor nodig hebt wil ik best helpenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:17 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat het erin gaat zitten, omdat ik al 200 tunes heb gebruikt. Nieuwe tunes vinden is lastig, en degene die ik mogelijk kan vinden zijn van veel recente programma's en dat maakt het toch wat minder leuk, vind ik.
Ik denk er wel aan om binnenkort iets op te zetten in MUZ en dan stukjes te maken van bekende intro's. Stukjes waar in ieder geval niet in wordt gezongen, zodat het niet via Google te vinden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:17 schreef RayMania het volgende:
Vanavond! En er zitten leuke tunes bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |