Bumpersquote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Nog even een vraagje.
Heb pas een nieuw board gekocht en ik heb nu wat (hele) kleine beschadigingen aan mn nose en tail. Door botsingen bij de lift etc. Nou hebben huurboards vaak van die kunstof randjes om dit te voorkomen... Weet iemand hoe dat genoemd wordt en of ik ze ergens bij een online shop kan vinden? Ga binnenkort ook wel weer naar de winkel waar ik t board heb gekocht maar wil alvast ff weten of er wat voor is.
Of is er een andere oplossing voor?
Die dingen moet je echt niet kopen, of je moet gewoon geen snowboard kopen en lekker blijven huren. Ik denk dat iedereen hier met een eigen board schade heeft. Dat hoort er nou eenmaal bij. Het is een gebruiksvoorwerp en daarbij loop je beschadigingen op.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Nog even een vraagje.
Heb pas een nieuw board gekocht en ik heb nu wat (hele) kleine beschadigingen aan mn nose en tail. Door botsingen bij de lift etc. Nou hebben huurboards vaak van die kunstof randjes om dit te voorkomen... Weet iemand hoe dat genoemd wordt en of ik ze ergens bij een online shop kan vinden? Ga binnenkort ook wel weer naar de winkel waar ik t board heb gekocht maar wil alvast ff weten of er wat voor is.
Of is er een andere oplossing voor?
Niet vanwege "lawinegevaar" ?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:09 schreef Snelkookbami het volgende:
Piste gesloten vanwege 'te weinig sneeuw'..
[afbeelding]
Altijd. Kunnen mensen je herkennen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef ForumGek het volgende:
Je hebt je mütsie nog op in de disco !!
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Altijd. Kunnen mensen je herkennen.![]()
Ze keken me ook raar aan maar steez!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:
Vet board man!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:26 schreef BrakkeAap het volgende:
Laat het nou net aan het dumpen zijn hier![]()
En ik heb een nieuwe aanwinst in m'n collectie: Een Option Makinen. Zie: http://www.option-nfa.com/2006/option/products/boards/makinen.php
Vandaag geprobeerd met 0 zicht en een dik pak poeder op de pistes, en ik ben wel al redelijk content met de aanschaf
't schijnt morgen wat beter te worden dus maar ff kijken hoe ie het doet als ik wel wat zie...
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef Toolshed het volgende:
[..]
![]()
Geweldig om rond de kerst met een wapperende kerstman muts de piste af te knallen![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:27 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan jou volk. skiers.
mensen met leipe mutsen zijn stom.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
Is het verboden om op je board een kerstmuts op te zetten?![]()
dat noemen ze steez... aight... :pquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Toolshed het volgende:
Pff kerel wat lul je nou, je gaat zelf met een lelijke rooie sik de piste af!
Tignes, zit nu ongeveer halverwege het seizoen...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vet board man!Waar zit je ergens?
Ik zag op de Belg dat het lekker aan het dumpen was in de Alpen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Tignes, zit nu ongeveer halverwege het seizoen...![]()
Vandaag nog met Beerke op pad geweest. Erg gezellig, de stukken dat we elkaar konden zien tenminste...
Je rijdt hem het snot uit de ogen natuurlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Tignes, zit nu ongeveer halverwege het seizoen...![]()
Vandaag nog met Beerke op pad geweest. Erg gezellig, de stukken dat we elkaar konden zien tenminste...
't was meer dat het zicht op de berg gemiddeld 0 was.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef XL het volgende:
[..]
Je rijdt hem het snot uit de ogen natuurlijk![]()
Sta je daar nou helemaal parallel aan de afzet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik ben ook weer terug van een weekje lesgeven in neunkirchen.. Het weer was er super, de sneeuw (op de piste) ook want verder lag er niks..
Gezellige kids en leuke begleiding.. Als mn verdiende geld er weer doorheen gejaagd, maar ik heb me prima vermaakt. Ook zelf nog redelijk wat kunnen boarden.. Nog een middagje op een schans gespeeld en elke dag een avontuurlijke dalafdaling waar af en toe matten lagen ipv sneeuw.![]()
Het gebied is perfect voor beginners/licht gevorderden en mits er genoeg sneeuw ligt ook voor leuke off piste afdalingen...
Na een middag je oefenen op een zelf gemaakt schansje toch nog een leuk resultaat bereikt, zeker omdat ik vooraf alleen straight grabs kon. Na wat oefenen de 180 onder de knie gekregen en dan gaan we natuurlijk gelijk door voor een 180 indy (?) [afbeelding]
Het is in ieder geval een van de vetste foto's die ik van mezelf heb en zeg nou zelf de omgeving werkt ook lekker mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |