dat weet ik wel hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nu komt de vraag: "Wat is een PI"..
D_A let het je wel uitquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:05 schreef SiemeN het volgende:
Dingie was keitof.
Roep dat maar niet te hard SiemeN.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef SiemeN het volgende:
Ik wil K1P! En Dingie! Tegelijk!
Lief doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die zijn te oud voor je, hou jij je nou maar bij de doelgroep 13-16.
Want dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard SiemeN..
Dat doe ik toch. Ik was heel attent vrijdag, met die dienstmededeling.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die zijn te oud voor je, hou jij je nou maar bij de doelgroep 13-16.
Dingie is heel ... uh... vasthoudend als ze haar zinnen ergens op heeft gezet. Eddie Vedder heeft al een straatverbod aangevraagd.quote:
Omdat je dan beetje kan aangeven hoe je het bedoeltquote:Op maandag 12 februari 2007 14:10 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
?
ik snap hetniet meer
ja waarom moet ik die pi's gebruiken
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dingie is heel ... uh... vasthoudend als ze haar zinnen ergens op heeft gezet. Eddie Vedder heeft al een straatverbod aangevraagd.
Precies, het ging nu van 15 tot ergens in de 30, das juist leuk toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:26 schreef TheSorrow het volgende:
Laat ieder1 gewoon komen, het was gezellig man, niet zeiken
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, het ging nu van 15 tot ergens in de 30, das juist leuk toch?.
Ik vond het echt supertofquote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, het ging nu van 15 tot ergens in de 30, das juist leuk toch?.
Was er vijandig gedrag?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vond het echt supertofMaarja, ik ben zelf pas 20, dus vandaar dat ik het wss ook met de PUBs kon vinden.. enige jammere was het vijandige gedrag onderling tegenover de dames, maarja
Ze waren onderling de buit aan het verdelen geloof ikquote:Op maandag 12 februari 2007 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Was er vijandig gedrag?
Ik stond toen zeker buiten te smoken
Niet gezien nogquote:
Ja ik dacht dat Opa nog wel zou komen eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet gezien nog.
Hoeft ook niet gok ik zo.
Meetings zijn altijd erg gemengd, heb ze zelfs meegemaakt met 11 tot 64 ofzo.
Die was er idd de vorige keer ookquote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Opa nog wel zou komen eigenlijk![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Was er vijandig gedrag?
Ik stond toen zeker buiten te smoken
hihihihihihiquote:Op maandag 12 februari 2007 14:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Vijandig gedrag lijkt me echt onmogelijk met de hoeveelheden bewustzijnsbeïnvloedende middelen.
Een stadsapotheek had zich niet hoeven schamen....
O ja, niet vergeten de restjes van mijn pillen mee te nemen de volgende keerquote:Op maandag 12 februari 2007 14:53 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Vijandig gedrag lijkt me echt onmogelijk met de hoeveelheden bewustzijnsbeïnvloedende middelen.
Een stadsapotheek had zich niet hoeven schamen....
Geef even door wanneer je niet kan dan ?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:02 schreef Jimbo het volgende:
aub op een datum waarop ik wel eens kan
Er lopen eigenlijk best wel veel junkies hier rond!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:05 schreef longinus het volgende:
[..]
Geef even door wanneer je niet kan dan ?
Naar mijn weten is het eev voorstel, het kan net zo goed juni worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:09 schreef SiemeN het volgende:
Als de volgende meet echt al in mei is, zet ik er mijn vraagtekens bij of ik kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |