Kom je niet met de brommert?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
80% zeker dat ik ook kom
Want ik heb dan OV
dat lijkt mij een heel geschikte datumquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef eQuaL het volgende:
Wat dachten jullie van 25 mei?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
dat lijkt mij een heel geschikte datum
25 mei komt mij qua salaris beter uitquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word ook gewoon genegeerd ,hè?
Volgens mij zijn de dag na Hemelvaart de meeste mensen toch wel vrij en is het dan mooi te combineren.![]()
Wederom in Utrecht of is het dit keer elders?
als je huizenruil wilt, kan hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word ook gewoon genegeerd ,hè?
Volgens mij zijn de dag na Hemelvaart de meeste mensen toch wel vrij en is het dan mooi te combineren.![]()
Wederom in Utrecht of is het dit keer elders?
Niet,quote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
maar amsterdam zou ook kunnen natuurlijk
Zullen we het in Staphorst doen? Of zouden die wandelende satelietschotels dat niet trekken?quote:Op maandag 12 februari 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Den Bosch is ook best wel centraal toch?
quote:Op maandag 12 februari 2007 01:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zullen we het in Staphorst doen? Of zouden die wandelende satelietschotels dat niet trekken?
Er waren niet veel mensen nuchter.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:40 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Fok members in real life ontmoeten,enge ervaring lijkt me dat,ook een ontnuchterende!![]()
Hmmmm,als ik de mogelijkheid heb om me een stuk in mijn hakken te zuipen voordat ik aan de meeting begin,is het idd waarschijnlijk stukken draaglijker,dank voor de 'tip' !quote:Op maandag 12 februari 2007 01:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er waren niet veel mensen nuchter.
Er beginnen mensen vroeg in de middag al. Ik geef je een voorsprong en dan mag je kijken of je remlof in kan halen.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:00 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Hmmmm,als ik de mogelijkheid heb om me een stuk in mijn hakken te zuipen voordat ik aan de meeting begin,is het idd waarschijnlijk stukken draaglijker,dank voor de 'tip' !![]()
we gaan toch eerst altijd stemmen?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Top, verander de TT maar meteen in 25 mei, wie niet kan heeft pech
Regel: Wie stemt moet komen, tenzij ze een goede reden om af te melden, of dat het dan op een datum uit komt dat diegene niet kunt.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
we gaan toch eerst altijd stemmen?
Ik stem voor sex met een mooie vrouw,mag dat ook?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee,eerst stemmen we,dan zuipen we,en dan komen we allemaal dronken aan op die meeting,en neuken gezamelijk 1 mooie vrouw met zijn allen.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik stem voor sex met een mooie vrouw,mag dat ook?![]()
Live op de meet!?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik stem voor sex met een mooie vrouw,mag dat ook?![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Nee,eerst stemmen we,dan zuipen we,en dan komen we allemaal dronken aan op die meeting,en neuken gezamelijk 1 mooie vrouw met zijn allen.
Wordt het toch nog gezellig die dag...........![]()
ach,je moet die dag ook een groepsactiviteit inplannen,da's goed voor de onderlinge band hier !quote:Op maandag 12 februari 2007 02:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een mooie vrouw voor mezelf.
Bier delen ok,vrouw delen nee.![]()
Is dat zo, van de afgelopen meet heb ik geen poll gezienquote:Op maandag 12 februari 2007 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een mooie vrouw voor mezelf.
Bier delen ok,vrouw delen nee.![]()
die is er wel geweestquote:Op maandag 12 februari 2007 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is dat zo, van de afgelopen meet heb ik geen poll gezien
Dat word altijd aan het begin van een meet gedaan. Meestal maanden van te voren, dan word hij 5 keer verzet en dan pas kom ik erachter dat die meet er over een tijdje aankomt omdat pdl vraagt of ik ook ga.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is dat zo, van de afgelopen meet heb ik geen poll gezien
Ow, oké nou. Stemmen op 25 mei dan maar.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
die is er wel geweest
ik had em zelf liever op 2 feb gehad, kan ik me herinneren
Ik een beetje meer dan jij.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen!.
DE ILLUSIE VAN EEN SOCIAAL LEVEN MOET IN STAND GEHOUDEN WORDENquote:Op maandag 12 februari 2007 03:47 schreef Friek_ het volgende:
Wat? Gaat dit nu echt al geregeld worden? Geen adempauze?
Utrecht. Die meet in Amsterdam was geen succes.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
25 mei komt mij qua salaris beter uiten ik ben niet de enige denk ik...
tsja waar, utrecht is wel lekker centraal, maar amsterdam zou ook kunnen natuurlijk
* Note:weer het damestoilet dichtspijkeren en haar vastbinden zodat ze niet plotseling weg kan lopen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Utrecht. Die meet in Amsterdam was geen succes.
Tja, dat ligt niet aan de stad natuurlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 09:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Utrecht. Die meet in Amsterdam was geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |