good girlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb besloten dat ik dat niet kan maken
dus ga ik 3 of 4 dagen of zo
Veel zuipen, weinig studeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:02 schreef Janetje het volgende:Ik ga heel misschien in Tilburg studeren komend schooljaar..
Iemand leuke tips voor me?
als je een studentikoos typetje bent kom je er vanzelf achter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:02 schreef Janetje het volgende:Ik ga heel misschien in Tilburg studeren komend schooljaar..
Iemand leuke tips voor me?
Mwah.. dat heb ik net 4 jaar gedaan in Maastricht..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel zuipen, weinig studeren.
Neh.. valt een beetje tegen eigenlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
als je een studentikoos typetje bent kom je er vanzelf achter.
Bolle, Brandpunt
Ik tank alleen bij de BPquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:38 schreef hmmmz het volgende:
BP was gisterenavond supergezellig![]()
we konden omdat we mooi op tijd waren het v.i.p huukske innemen![]()
013!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat heb ik net 4 jaar gedaan in Maastricht..
[..]
Neh.. valt een beetje tegen eigenlijk![]()
Ik ga vanavond weer naar Miller.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef Ace1 het volgende:
Gisteren super druk in miller, maar t was wel gezellig
Heb je me gister gezien? (gele blouse, foute pruik met allemaal kleuren)quote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer naar Miller.
dat is een duidelijke omschrijving tijdens de carnavalquote:Op zondag 18 februari 2007 12:41 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb je me gister gezien? (gele blouse, foute pruik met allemaal kleuren)
Ik voel me eigenlijk verrassend goed... zal wel heel veel water bij het bier hebben gezeten... want m'n portomonee is erg leeg...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef liefie_ het volgende:
ik voel me niet zo lekker
maar ik heb geen hoofdpijn dat scheelt
ik heb geen cent uit gegevenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk verrassend goed... zal wel heel veel water bij het bier hebben gezeten... want m'n portomonee is erg leeg...
Hehe ik weet nog dat ik nog een laatste biertje probeerde te bestellen met een munt van bolle
pfffquote:Op zondag 18 februari 2007 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb geen cent uit gegeven
mn ouders en oom waren in dezelfde kroeg/zaaltje
en in t begin kreeg ik een stapel muntjes van mn vader en heb ik braaf een rondje gegeven en de uren daarna gaven zij allemaal rondjes
en ik heb ook carnavalsgeld gehad haha
anders kan ik die 5 dagen feest echt niet betalen hoorquote:
inderdaad, maar dat zijn dan ook mensen van nog dieper in het zuiden! mensen boven Gorinchem durven echt niet los te gaan hoor (als ze gewoon hetero zijn en niet in de horeca oid werken)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik heb een keer een stel maastrichtenaren mee genomen naar roze maandagde kermis ansich vonden ze niks maar het feestje echt prima!
bij dat steegje bij de boekanier enz staat dan toch zo'n licht stelling en podium enz
een van die dames was toen helemaal boven in zo'n paal geklommen en hing daar te "dansen" haha
In r'dam was het ook gezellig (met allemaal brabo'squote:Op zondag 18 februari 2007 12:39 schreef Ace1 het volgende:
Gisteren super druk in miller, maar t was wel gezellig
Oh die's net geweest he? Oops gemist, jammer altijd wel leukquote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef Ace1 het volgende:
Ik ga vanmiddag trouwens niet naar de opstoet, geef daar niks om..
In dat geval: hard studeren, studie afmaken, werken, jong werpen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. dat heb ik net 4 jaar gedaan in Maastricht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |