trouwefeestenquote:
Leuk voor hemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, twee keer vandaag. De 2-0 en de 3-1.
Klopt. Was ook wel nodig, had wat blessures gehad. Mooi dat hij zijn rentree wat extra cachet kon geven zo. Gek genoeg lijkt hij beter te spelen zonder Human. Nu staat hij op 5 goals, eens zien hoe ver hij nog kan komen.quote:
MethodMich?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Suijk, Sientje, Sjimz en Eilanden. Who's next?
Robbiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Suijk, Sientje, Sjimz en Eilanden. Who's next?
Uitgesloten. Of er moet de komende jaren niemand trouwen. Maar zoals het nu is, is het best. Daar verandert een ring weinig aan. Allemaal erg duur ook. We hebben pas sinds een tijdje een volwaardig dubbel inkomen, dus laat dat allemaal maar even wachten.quote:
Hageneuzen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef Jasza het volgende:
Robbie het is feest hier in de stad als je snapt wat ik bedoel
Omdat ik nog in me boxer zitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Erop af dan, waar wacht je nog op.
Jij mag volgend jaar Hagenezen slaan hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Erop af dan, waar wacht je nog op.
Je vind het zielig voor je vrienden als jij wel gaat en hun niet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ik nog in me boxer zit![]()
En volgens mij is het bullshit![]()
En ik ben bang![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je vind het zielig voor je vrienden als jij wel gaat en hun niet?![]()
Have funquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:ik ben er vandoor, douchen en daarna verjaardagsfeestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |