Ja bijna want Natasia is een duidelijke uitzondering, die geeft grif toe dat ze de zwakste is en zoekt openlijk hulp bij Bart en Brianquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begin me wel te irriteren aan zijn "ik vind me zelf zo geweldig"houding, maar daar schijnen bijna alle inwoners een patent op te hebben,
jammer
He Hallo daarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:27 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hey pokermaatje
Ik was Miko_dana.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
Is er nog ruzie vandaag geweest?
Oei, dat zou ik zo ook niet weten. Ik ben niet verder gekomen dan alleen het gouden kooi terrein. Volgens mij is hij bij de game room naar buiten gelopen. Dus rechts van de hoofdingang van de villa. Hij heeft de koffers over de schutting gegooid. Dus buiten het terrein van de gouden kooi! Maar dat wisten jullie ook al!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef 2live het volgende:
[..]
er was hier discussie over waar de koffers terecht komen, jij hebt daar mss een idee over.
Gewoon retour van de stomerij, er zaten ook spullen van Nathanael en Nena bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhhhhhhh, geheel nieuwe outfit voor ons Huubje![]()
![]()
![]()
Mis jij haar ook zo erg?quote:
Dat was er al eerder, dit zijn echt nieuwe kleren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon retour van de stomerij, er zaten ook spullen van Nathanael en Nena bij.
oke thnx .quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Oei, dat zou ik zo ook niet weten. Ik ben niet verder gekomen dan alleen het gouden kooi terrein. Volgens mij is hij bij de game room naar buiten gelopen. Dus rechts van de hoofdingang van de villa. Hij heeft de koffers over de schutting gegooid. Dus buiten het terrein van de gouden kooi! Maar dat wisten jullie ook al!Koffers liggen volgens mij gewoon op een open grasveld.
En waarom belt Huub dan naar 'achter' om te vertellen dat hij de spullen van Nathanel en Nena, die er tussen zaten, weer terug heeft gehangen in de hal ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat was er al eerder, dit zijn echt nieuwe kleren.![]()
Alleen nog lang niet genoeg.
echt niet, er zat een jasje van NL bij en van Nena.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat was er al eerder, dit zijn echt nieuwe kleren.![]()
Alleen nog lang niet genoeg.
jaja wil je hem er weer uit hebben soms?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Jammer dat huub niet mag drinken,
Mist nog een beetje spanning
Hij kwam erachter toen hij net wakker was, ze waren al een paar dagen in het huis.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom belt Huub dan naar 'achter' om te vertellen dat hij de spullen van Nathanel en Nena, die er tussen zaten, weer terug heeft gehangen in de hal ?
Tuurlijk weten we dat "achter" belt, het gaat ons alleen kennelijk niet aan wat "achter" zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef noa84 het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog steeds het geluid wegdraaien als iemand met 'achter' belt. Denken ze nou nog steeds dat we dat niet weten?? De redactie hoort er toch eigenlijk gewoon bij...
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef 2live het volgende:
[..]
echt niet, er zat een jasje van NL bij en van Nena.
Ja, maar het gaat toch altijd om van die kleine dingetjes, dus vind ik het nogal overdreven dat ons dat niets aan zou gaan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weten we dat "achter" belt, het gaat ons alleen kennelijk niet aan wat "achter" zegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |