misschien trouwens wel een goed idee om hem nu een brief te schrijven dat er een boeteclauseule vast zat aan die belofte......... diegene die zich er niet houd moet 10.000 euro storten voor het goede doel ofzo.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:01 schreef nibbieworld het volgende:
Het valt mij nu trouwens ineens op dat brainless zijn aan CAZ beloofde snor heeft geschoren! Is daar al een reactie op geweest van CAZ? Beloftes nakomen kan die ook al niet dan! De looser!![]()
Je gaat toch niet van jezelf als professionele redactie zeggen dat je geen creatieve inspiratie hebt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef Ashley1 het volgende:
Ik vond hem wel ok, geeft aan dat de redactie ook niet happy is met die saaie pieten.
hoi hoi, ja ik heb het filmpje zojuist bekenen! Wat een foute actie!! Maar waarom vraag je dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:02 schreef 2live het volgende:
[..]
heb jij het filmpje van brian al gezien vd koffers?
over de koffersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:08 schreef Marrije het volgende:
Bart en Brian bufferen op stream 3, wat wordt er precies gezegd?
Het is op zich wel een beetje raar ja, aan de andere kant heeft het ook wel iets 'fris', die nieuwe openheid die ook DGK_redactie hier tentoon spreidt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet van jezelf als professionele redactie zeggen dat je geen creatieve inspiratie hebt?
Vind ik tenminste.
HOUD ZE ZICH NOU ZO VAN DE DOMME..... OF IS ZE ÉCHT ZO DOM !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef noekje het volgende:
Weet je wat een goede site is? Fok.nl zegt Huub.
Amanda: wat is dat?
er was hier discussie over waar de koffers terecht komen, jij hebt daar mss een idee over.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:08 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
hoi hoi, ja ik heb het filmpje zojuist bekenen! Wat een foute actie!! Maar waarom vraag je dat?
![]()
hij plaagt je jojhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef DooZjUh het volgende:
"Anders hadden mn vriendin van FOK het wel betaald".... Euh Huub?
Alvast welkom voor de new bees.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
weet je wat een goede site is aldus huub
FOK.NL
![]()
Een site is iets met computers, Amanda; je weet wel: zo'n lichtgevend vierkant waarachter mensen op knopjes drukken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef noekje het volgende:
Weet je wat een goede site is? Fok.nl zegt Huub.
Amanda: wat is dat?
zeker.........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:10 schreef itsme het volgende:
Huub over bart, dan moet ie keuzes maken. Syl heeft het idee dat bart eht niet fijn vind als de rest er bij zit.
Goede opmerking huub
als huub gaat stinken...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef Marrije het volgende:
Shit dat gebuffer!
Wat zei Bart nou? Het begon met: eerlijk gezegd vind ik het niet heel interessant, ik vind het pas interessant. . .buffer buffer
Achter elkaar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef DooZjUh het volgende:
Ik volg dit al bijna 24 uur! Haha!
Wanneer die gaat stinken (of iets in die trant)quote:Marrije - zaterdag 10 februari 2007 @ 18:13
Shit dat gebuffer!
Wat zei Bart nou? Het begon met: eerlijk gezegd vind ik het niet heel interessant, ik vind het pas interessant. . .buffer buffer
Nee zeg. Af en toe. Maar ik heb gister avond voor het eerst Gouden Kooi gekeken, sinds het begin.quote:
Inkoppertjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HOUD ZE ZICH NOU ZO VAN DE DOMME..... OF IS ZE ÉCHT ZO DOM !![]()
aan de andere kant wel een goed test van brain. als uitkomt dat bart het doorvertelt aan huub weet-ie wat voor mannetje bart is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef Ashley1 het volgende:
ben benieuwd of Bart vertelt aan Huub wat brain nu vertelt aan hem
Yep, hij heeft het gedaan omdat Huub de cp van NL heeft gejat, en staat er volledig achter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dus dat BoerBart toch op de hoogte is van de rattenactie van Braaaaaaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Totaal niet. Ligt er natuurlijk aan dat Brian de meest open deuren nog verder open wil doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:16 schreef noekje het volgende:
Het interesseert Bart geen ene flikker wat Brian te melden heeft volgens mij.
Nee, Brian is betrouwbaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
aan de andere kant wel een goed test van brain. als uitkomt dat bart het doorvertelt aan huub weet-ie wat voor mannetje bart is.
bart is gewoon niet te vertrouwen
nou ja, ditzelfde gesprek heeftie gisteren ook met brainless gehad (omdat die demente rat het alleen maar over hetzelfde kan hebben) maar Bart heeft gewoon meegezocht met Huub en heeft niet gezegd dat hij wist wie het gedaan had (hoewel dat natuurlijk niet zo moeilijk raden is)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
aan de andere kant wel een goed test van brain. als uitkomt dat bart het doorvertelt aan huub weet-ie wat voor mannetje bart is.
bart is gewoon niet te vertrouwen
Ehm, kun je dit wat toelichten, de eerste keer en vanaf het begin?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Nee zeg. Af en toe. Maar ik heb gister avond voor het eerst Gouden Kooi gekeken, sinds het begin.
Ah OK, welcome on board.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
Nee zeg. Af en toe. Maar ik heb gister avond voor het eerst Gouden Kooi gekeken, sinds het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |