quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef snoopy het volgende:
doet me er aan denken dat ik van de week in een kinderwinkel shirtjes zag hangen met de Fonz eropIk dacht aan jullie. Helaas waren ze nog niet te koop, het rek was van een vertegenwoordiger.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:29 schreef PM-girl het volgende:
Allemaal knappe mannen hierzo!
Jemig zeg, waar jij je al niet aan kan storenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jemig zeg, waar je je al niet aan kunt storen
laat die jongen toch.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:16 schreef Bass-Miss het volgende:
Hey, leuk! Moest je ze te koop zien, laat het me weten.
hahaha dat was ook het eerste dat ik dachtquote:Op maandag 12 februari 2007 09:16 schreef lcicle het volgende:
Waaw Anna, je taart matcht perfect bij je outfit!
Ja, de ene enorm stoer en de andere enorm schetig!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef cattie het volgende:
Lily, wat heb jij toch ontzettende mooie zonen! Ze hebben allebei iets heel bijzonders vind ik.
yep.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
waren die bloemen ook eetbaar?
Het leek me eigenlijk eerst ook helemaal niet goed maar nadat ik Brent erin had gezien en Neuk opdracht heb gegeven (quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef bixister het volgende:
fonz ook al in zo'n veeltevroegstoeltje.![]()
![]()
Hou het maar bij een Simon in zo een stoeltje.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:52 schreef PM-girl het volgende:
Fons! Als ik Fons zie op foto's is dat altijd zo leuk, dat ik ook meteen wil hebben wat er op de foto's staat! Behalve een Fonsmannetje dus ook zo'n stoeltje, of een kat, of of of!
Yep ik zet een dvd aan en ik neem der op schoot, uurtje later is ze klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Faja, wat onwijs gaaf dat haar!
En blijft ze daar echt lief voor zitten?![]()
Nou, dat is nou precies zoals ze is. En wat veel mensen ook zeggen die haar irl kennen maar ja, laat een trotse moeder maar eens wat anders zeggen over haar eigen kindquote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef owlet het volgende:
LadyS, ik vind Iris er altijd zo ontzetten lief uit zien. Alsof ze een heel zacht en lief karakter heeft![]()
Hehe, daar kan je idd niet kwaad op zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Belana het volgende:
wij konden eigenlijk alleen maar lachen
[afbeelding]
In mijn ogen blijft Anna dat 6 weken oude babietjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef dutchie het volgende:
Wat een heerlijke verjaardagspam van Anna. (voor mijn idee is Anna nog maar net 1!)
Hier kom ik toch even voor uit lurkstand hoor Bixister...wat is dit een geweldige foto!! Dat hoofd van Piet straalt zo'n ontzettende pret uit... met zijn (voor de kijker links) rechteroog net iets meer toegeknepen dan de ander. Heerlijk, dit kan een mens wel hebben na een rotdag. Ik kreeg er iig een verschrikkelijke brede grijns op m'n gezicht van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef bixister het volgende:
haha stoere indiaan!
anna kreeg een keyboard-achtig ding, mét meezing microfoon. eerst had vooral piet er reuze lol mee.
[afbeelding]
en tot slot nog een van gisteren: 'bellen met chocomel-snor'. (het nieuwe telefoontje is zo favoriet dat ze 'm ook tijdens het eten bijna niet af wil staan - soms moet het natuurlijk toch, maar dan is 't echt krijsen).
[afbeelding]
Oh, het filmpje is nog beter! Vooral wanneer hij zo lacht met dat ggg-ggg-ggg-geluid. Mijn grijns werd zo mogelijk nog breder, wat heet...veranderde in een harde lach en begeleidende kleine lachtranen in m'n ogen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef bixister het volgende:
littlewoodstock, dank je! piet had daar echt de slappe lach, om het geluid van z'n eigen stem door de microfoon. ik heb er nog wel een filmpje van, kun je nog even doorgrijnzen. (althans, dat hoop ik dan maar).
pinquit, heb je mijn pm'tje wel eens gelezen?quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:13 schreef Neuk het volgende:
Lekker ding Mahre! Zwemmen lijkt me zo leuk op die leeftijd!
Dat doet ze al sinds de kerst.. 1e week natuurlijk wat minder... maar nu wil ze niets anders meer...quote:
Nou dat denk ik ook, hij is echt een charmeur.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:32 schreef Neuk het volgende:
Nou Diaan, die raak je zo kwijt als ie groot is
Brent zei net dat ie graag snel op bezoek komt
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef pinquit het volgende:
Trouwens, viev!
dean lijkt keiveel op jou johiedereen zegt elke keer dat ie zo op zn vader lijkt, maar ik zie juist een vivi erin!!!!
Vind je!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:19 schreef pinquit het volgende:
Trouwens, viev!
dean lijkt keiveel op jou johiedereen zegt elke keer dat ie zo op zn vader lijkt, maar ik zie juist een vivi erin!!!!
Ja, sorry. Ik merk dat mijn website eruit ligt. En die draait thuis maar kan er vanaf afstand niet bij...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:56 schreef PM-girl het volgende:
Ik zie trouwens de foto;s van Tazz niet?
De foto's staan erweer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:50 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik merk dat mijn website eruit ligt. En die draait thuis maar kan er vanaf afstand niet bij...
Oftewel vanavond de machine herstarten en dan staan ze er (hopelijk) weer.
En al die veren mochten gewoon blijven zitten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef Fuente het volgende:
Saartje als Indiaantje bij de carnavalsoptocht, ze vond het zo leuk! Ze heeft echt staan 'hossen'![]()
![]()
[afbeelding]
Ik volg die interviews niet echt, maar geloof dat je daarvoor telkens door een voorganger moet worden opgegeven? Zou niet weten wie Glenn - die zelf ook geen Fok user is natuurlijk dus ok dat lijkt me al lastig - zou moeten opgeven.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef Martineke het volgende:
krijgt Glenn nu ook een Fok! intervieuw met vergiet![]()
leuke fotooswaar is Kady?
Het is echt hopeloos.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef jessie het volgende:
O Spuug ik moet altijd zo lachen om die pogingen om ze alle drie er "leuk" op te krijgen. Geweldige foto weer
Ik zie opeens ook meer van Vicky in haar blik (vooral foto 2 en 3). Leuk hoor!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef renzell het volgende:
Geinig hoe die haartjes direct Amber d'r koppie veranderen, veel meer een meisje is het plotseling.
Lief vind ik het!
Ik hoopte op een Max verjaardagspam toen ik jouw naam zagquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef pinquit het volgende:
TIJN![]()
![]()
![]()
men wat ben ik verliefd op tijn
![]()
het is zo'n mooi menneke
![]()
![]()
en fonske tussen de dieren is ook vreselijk
ja heel stom, ik wilde dat gisteren al doen, maar mn uploaddingetje is down ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik hoopte op een Max verjaardagspam toen ik jouw naam zag![]()
![]()
heb ze nog 1 extra dagje laten hangen, gisteren opgeruimdquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:06 schreef kozakken het volgende:
-Heb je gemist M@x. Gaat alles wel goed?-
Lishe wat sugar heeft is volgens mij de prenten van de boom roos vis versie terwijl jij op zoek bent naar zus van de aap noot mies variantquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Lishe het volgende:
Helaas Sugar. Denk dat ik maar op zoek ga op marktplaats ofzo. (En wat jammer ook voor jou. Izus.
)
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Jelief het volgende:
nogmaals, carnaval vind ik niks maar die verklede kindjes zijn geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |