hahaha dat was ook het eerste dat ik dachtquote:Op maandag 12 februari 2007 09:16 schreef lcicle het volgende:
Waaw Anna, je taart matcht perfect bij je outfit!
Ja, de ene enorm stoer en de andere enorm schetig!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef cattie het volgende:
Lily, wat heb jij toch ontzettende mooie zonen! Ze hebben allebei iets heel bijzonders vind ik.
yep.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:50 schreef lady-wrb het volgende:
waren die bloemen ook eetbaar?
Het leek me eigenlijk eerst ook helemaal niet goed maar nadat ik Brent erin had gezien en Neuk opdracht heb gegeven (quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef bixister het volgende:
fonz ook al in zo'n veeltevroegstoeltje.![]()
![]()
Hou het maar bij een Simon in zo een stoeltje.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:52 schreef PM-girl het volgende:
Fons! Als ik Fons zie op foto's is dat altijd zo leuk, dat ik ook meteen wil hebben wat er op de foto's staat! Behalve een Fonsmannetje dus ook zo'n stoeltje, of een kat, of of of!
Yep ik zet een dvd aan en ik neem der op schoot, uurtje later is ze klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Faja, wat onwijs gaaf dat haar!
En blijft ze daar echt lief voor zitten?![]()
Nou, dat is nou precies zoals ze is. En wat veel mensen ook zeggen die haar irl kennen maar ja, laat een trotse moeder maar eens wat anders zeggen over haar eigen kindquote:Op maandag 12 februari 2007 16:09 schreef owlet het volgende:
LadyS, ik vind Iris er altijd zo ontzetten lief uit zien. Alsof ze een heel zacht en lief karakter heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |