Hehe, daar kan je idd niet kwaad op zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Belana het volgende:
wij konden eigenlijk alleen maar lachen
[afbeelding]
In mijn ogen blijft Anna dat 6 weken oude babietjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef dutchie het volgende:
Wat een heerlijke verjaardagspam van Anna. (voor mijn idee is Anna nog maar net 1!)
Hier kom ik toch even voor uit lurkstand hoor Bixister...wat is dit een geweldige foto!! Dat hoofd van Piet straalt zo'n ontzettende pret uit... met zijn (voor de kijker links) rechteroog net iets meer toegeknepen dan de ander. Heerlijk, dit kan een mens wel hebben na een rotdag. Ik kreeg er iig een verschrikkelijke brede grijns op m'n gezicht van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef bixister het volgende:
haha stoere indiaan!
anna kreeg een keyboard-achtig ding, mét meezing microfoon. eerst had vooral piet er reuze lol mee.
[afbeelding]
en tot slot nog een van gisteren: 'bellen met chocomel-snor'. (het nieuwe telefoontje is zo favoriet dat ze 'm ook tijdens het eten bijna niet af wil staan - soms moet het natuurlijk toch, maar dan is 't echt krijsen).
[afbeelding]
Oh, het filmpje is nog beter! Vooral wanneer hij zo lacht met dat ggg-ggg-ggg-geluid. Mijn grijns werd zo mogelijk nog breder, wat heet...veranderde in een harde lach en begeleidende kleine lachtranen in m'n ogen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef bixister het volgende:
littlewoodstock, dank je! piet had daar echt de slappe lach, om het geluid van z'n eigen stem door de microfoon. ik heb er nog wel een filmpje van, kun je nog even doorgrijnzen. (althans, dat hoop ik dan maar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |