Hoe kan er een grondoorlog komen zonder vijand ? Dan moeten ze massaal naar Irak trekken ?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef LXIV het volgende:
Maar stel dat de VS Iran bombarderen, en stel dat het escaleert tot een grondoorlog.
Waar haalt Bush dan troepen vandaan om te vechten?
In Tongo zijn er ook nog 12, heb ik gehoord.quote:
Zonder vijand?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:38 schreef feessie het volgende:
[..]
Hoe kan er een grondoorlog komen zonder vijand ? Dan moeten ze massaal naar Irak trekken ?
Ik geef 'm nog hoogstens twee jaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:40 schreef LXIV het volgende:
Het zal misschien één, twee of drie jaar duren, maar uiteindelijk leidt deze aanval tot de val van Bush.
Hij zit er nog maar een jaar .quote:Op maandag 12 februari 2007 10:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geef 'm nog hoogstens twee jaar.
Ik heb de link natuurlijk eerst bekeken en daar staat gewoon dat Ahmadinejad het Zionistisch regime een "rotten, dried tree" noemt die bij de eerste de beste storm in elkaar zal donderen.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:37 schreef feessie het volgende:
[..]
Lees dat stukje dan maar eens goed door , daar staat een 2e link voor de vernietiging van de staat Israel. De bron is wel degelijk betrouwbaar.
Dat terug dreigen is dus werkelijk het geval. Als er geen dreiging was zou Amerika er ook niet zo scherp opzetten.
Ach schei toch uit man. Allereerst zijn mensen doodziek van het altijd aan komen jankzakken met Hitler (het werkt niet meer!) en daarnaast heeft het werkelijk geen enkele relevantie voor de situatie nu. Behalve proberen wat goedkope sympathiepuntjes te scoren.quote:Ja daar is Hitler weer , het begon allemaal net zo. Maar ja ontken het maar lekker
Vooralsnog lijk je vooral de oorlogshitsers in de media na te kauwen en mocht je zoals je beweerd wel enige kennis van zaken hebben dan verberg je dat erg goed.quote:Als ik iets prefeer hoeft het niet de beste oplossing te zijn.
Ik heb er genoeg kennis over en alles bestudeerd , maar blijkbaar denk jij er anders over. Hierdoor blijven onze meningen verschillen.
Ik denk dat er ook heel veel mensen in 't westen zullen zijn die maar wat blij zullen zijn als de hardliners in israel opstappen, de kolonisten aan hun lot worden overgelaten, de ultraorthodoxen gewoon in dienst moeten en er serieuze vredesonderhandelingen met de palestijnen komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:48 schreef NorthernStar het volgende:
A. Het Zionistisch regime is niet Israel, en B. het is geen dreiging, maar hij stelt dat het regime op haar laatste benen loopt.
Precies, we hebben verschillende inzichten. Ik accepteer jou inzicht hoor , maar we zien het vanzelf wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb de link natuurlijk eerst bekeken en daar staat gewoon dat Ahmadinejad het Zionistisch regime een "rotten, dried tree" noemt die bij de eerste de beste storm in elkaar zal donderen.
A. Het Zionistisch regime is niet Israel, en B. het is geen dreiging, maar hij stelt dat het regime op haar laatste benen loopt.
Je stelling dat Ahmadinejad Israel heeft gedreigd met vernietiging is op propaganda gebasseerd, niet op feiten.
[..]
Ach schei toch uit man. Allereerst zijn mensen doodziek van het altijd aan komen jankzakken met Hitler (het werkt niet meer!) en daarnaast heeft het werkelijk geen enkele relevantie voor de situatie nu. Behalve proberen wat goedkope sympathiepuntjes te scoren.
[..]
Vooralsnog lijk je vooral de oorlogshitsers in de media na te kauwen en mocht je zoals je beweerd wel enige kennis van zaken hebben dan verberg je dat erg goed.
Dit kun je niet afschuiven als een verschil van inzicht.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef feessie het volgende:
[..]
Precies, we hebben verschillende inzichten. Ik accepteer jou inzicht hoor , maar we zien het vanzelf wel.
Nou gefeliciteerd. Moet je een medaille?quote:Offtopic:
Iedereen verklaarde me voor gek dat het ooit tot hevige rellen kon leiden in Parijs. Een half jaar later was het toch zo ver. Mensen ontkennen soms situaties waar duidelijke tekenen zijn van een escalatie . Meestal zijn dit mensen met een linkse achtergrond![]()
Wel, de escalatie is anders vrij duidelijk nu...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef feessie het volgende:
Iedereen verklaarde me voor gek dat het ooit tot hevige rellen kon leiden in Parijs. Een half jaar later was het toch zo ver. Mensen ontkennen soms situaties waar duidelijke tekenen zijn van een escalatie . Meestal zijn dit mensen met een linkse achtergrond![]()
Nee , jij heb nog geen één keer je mening gegeven wat het beste is.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dit kun je niet afschuiven als een verschil van inzicht.
Jij loopt onwaarheden te verkondigen als feiten en kunt ze niet waarmaken als erom gevraagd word.
[..]
Nou gefeliciteerd. Moet je een medaille?
Zelfs de Britse regering moest begin deze maand toegeven dat het conflict en de bezetting de meest negatieve invloed in de wereld is. En dat is het ook al een tijdje. Het is te danken aan de greep op de Amerikaanse regering dat het zo lang voort kan duren (en deze mogelijke oorlog met Iran imo ook). Maar misschien hebben ze het hoogtepunt van hun macht al achter zich liggen...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook heel veel mensen in 't westen zullen zijn die maar wat blij zullen zijn als de hardliners in israel opstappen, de kolonisten aan hun lot worden overgelaten, de ultraorthodoxen gewoon in dienst moeten en er serieuze vredesonderhandelingen met de palestijnen komen.
Nog meer bull.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:04 schreef feessie het volgende:
[..]
Nee , jij heb nog geen één keer je mening gegeven wat het beste is.
+1quote:Op maandag 12 februari 2007 11:10 schreef Monidique het volgende:
Laten we eerst eens vaststellen wat het probleem is.
Exact.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:10 schreef Monidique het volgende:
Laten we eerst eens vaststellen wat het probleem is.
En het terrorisme niet meer aanpakken ?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef Monidique het volgende:
Een oplossing zou het aftreden van Bush en Cheney kunnen zijn.
Liever stoppen met het demoniseren en uitdagen van Iran.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef feessie het volgende:
[..]
En het terrorisme niet meer aanpakken ?
Klopt en de dialoog zoekenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Liever stoppen met het demoniseren en uitdagen van Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |