Als God Bush influistert dat het allemaal goed komt, dan komt het gewoon allemaal goed, hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef LXIV het volgende:
Na het compleet falen in Irak moet het ze toch ondertussen duidelijk zijn dat dit in Iran ook niet het geval zal zijn.
Die factor was ik bijna vergeten ja. Dan kan iederéén wel roepen dat het fout is, Bush weet wel beter.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als God Bush influistert dat het allemaal goed komt, dan komt het gewoon allemaal goed, hoor.
We zijn daar toch in de buurt dus waarom nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die factor was ik bijna vergeten ja. Dan kan iederéén wel roepen dat het fout is, Bush weet wel beter.
Welke positie denken jullie dat Nederland gaat innemen? Meteen de eerste dag politieke steun geven zoals met Irak zal niet gebeuren, dat pikt Bos niet. Maar daarna? Zullen we troepen sturen om de orde en stabiliteit weer terug te brengen?
Kan me altijd vergissen, heb de server gepingt, krijg ik 213.176.96.6 als ip-adres te zien. Dat adres ingegeven op geobytes.com, resultaat is "Chantilly - Virginia - US". Geen absolute zekerheid wat de plaatsbepaling betreft maar dat het een ISP in de VS betreft lijkt wel vast te staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is wel een heel interessant stuk informatie!!!
Bewijs dat deze webzijde dus doelbewust is opgezet. Heb je dat zelf ontdekt, of ergens anders vandaan? En wat doe je er verder mee?
we zijn al aanwezig met onze bootjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die factor was ik bijna vergeten ja. Dan kan iederéén wel roepen dat het fout is, Bush weet wel beter.
Welke positie denken jullie dat Nederland gaat innemen? Meteen de eerste dag politieke steun geven zoals met Irak zal niet gebeuren, dat pikt Bos niet. Maar daarna? Zullen we troepen sturen om de orde en stabiliteit weer terug te brengen?
Je vergeet hoe snel de beide golfoorlogen beslist waren. Vechten gaat een stuk vlotter dan het 'bevrijden' van de bevolking. Iedereen als vijand beschouwen bombardeert wat makkelijker.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef LXIV het volgende:
Maar in het geval Irak hadden ze nog de illusie kunnen hebben dat het allemaal een eitje zou zijn. Dat nadat ze het Iraakse leger verslagen hadden (wat inderdaad een eitje bleek), ze met bloemen en gejuich onthaald zouden worden.
Na het compleet falen in Irak moet het ze toch ondertussen duidelijk zijn dat dit in Iran ook niet het geval zal zijn.
goed idee, ga jij ook staan in het gebied dat gebombardeerd word ? Het is geen film, iedereen als vijand beschouwen....quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Je vergeet hoe snel de beide golfoorlogen beslist waren. Vechten gaat een stuk vlotter dan het 'bevrijden' van de bevolking. Iedereen als vijand beschouwen bombardeert wat makkelijker.![]()
Wat ik zou willen: Amerika wordt tijdelijk uit de NAVO gezet, Nederland en de EU verklaren dat Amerika de agressor is en dat Iran recht heeft op zelfverdediging en de gehele Amerikaanse regering wordt aangeklaagd voor misdaden tegen de menselijkheid. Beetje hoog gegrepen misschien...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef LXIV het volgende:
Welke positie denken jullie dat Nederland gaat innemen?
maar wel terecht... Amerika moet zich gewoon met zijn eigen zaakjes bemoeien ze hebben genoeg binnenlandse problemenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik zou willen: Amerika wordt tijdelijk uit de NAVO gezet, Nederland en de EU verklaren dat Amerika de agressor is en dat Iran recht heeft op zelfverdediging en de gehele Amerikaanse regering wordt aangeklaagd voor misdaden tegen de menselijkheid. Beetje hoog gegrepen misschien...
je kunt daar wel moeilijk over doen maar zo is het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
goed idee, ga jij ook staan in het gebied dat gebombardeerd word ? Het is geen film, iedereen als vijand beschouwen....
quote:
The Ministry of Truth -- Minitrue, in Newspeak -- was startlingly different from any other object in sight. It was an enormous pyramidal structure of glittering white concrete, soaring up, terrace after terrace, 300 metres into the air. From where Winston stood it was just possible to read, picked out on its white face in elegant lettering, the three slogans of the Party:
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
zelfverdediging ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik zou willen: Amerika wordt tijdelijk uit de NAVO gezet, Nederland en de EU verklaren dat Amerika de agressor is en dat Iran recht heeft op zelfverdediging en de gehele Amerikaanse regering wordt aangeklaagd voor misdaden tegen de menselijkheid. Beetje hoog gegrepen misschien...
Had Irak ook niet zo iets, waar iedereen bang voor wasquote:Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Iran tart VN met grote militaire oefening
(Novum/AP) - Twee dagen voordat de door de VN-Veiligheidsraad aan Iran gestelde termijn afloopt om te stoppen met het verrijken van uranium, is Iran maandag begonnen met de grootste militaire oefeningen sinds bijna een jaar.
Aan de oefeningen in zestien van de dertig Iraanse provincies nemen zo'n zestigduizend leden van de Revolutionaire Garde deel, meldde de staatstelevisie. De Revolutionaire Garde is een elitekorps van meer dan tweehonderdduizend leden met een eigen lucht- en zeemacht, los van de reguliere strijdkrachten van Iran.
Het korps staat onder rechtstreeks bevel van de hoogste geestelijk leider van het land en is verantwoordelijk voor de bewaking van vitale belangen, zoals de olie- en gasinstallaties en het Iraanse raketarsenaal.
De Veiligheidsraad legde Iran 23 december beperkte economische sancties op, met de eis om binnen zestig dagen te stoppen met het verrijken van uranium. Iran zegt dat het zijn goed recht is om uranium te verrijken voor vreedzaam gebruik, maar de Verenigde Staten en andere westerse landen verdenken Iran ervan in het geheim te werken aan kernwapens. Als Iran niet stopt met het verrijken van uranium dreigt de VN het land verdere economische sancties op te leggen (Nieuws.NL)
Kijk eens wat verder dan één uit zijn verband gerukte uitspraak, analfabeet.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
zelfverdediging ?
die Amedinemongool heeft al zo vaak gezegt dat die Israel van de kaart wilt vegen![]()
Nou wat let je, ga lekker in Iran wonen, succes met je internet account.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:41 schreef Roku het volgende:
Ahmadinejah is mijn held, heb iig al 2 posters van hem in mn kamer!
World WIthout Zionism, wat was zijn eerste betoog zo heerlijk
.
http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/02/19/iran.iraq/index.htmlquote:Iranian patrol boats have increased attempts in the last week to assess defenses near Iraqi offshore oil terminals, U.S. military officials said Monday.
The Iranian actions at the northern end of the Persian Gulf have been a subject of operational briefings for U.S. military personnel in recent days, the officials said.
The officials -- who said they were not authorized to speak publicly on the matter -- said that the United States does not see the Iranian moves as aggressive or provocative. The assessment is that the probes are part of an Iranian effort to raise its military presence in the gulf.
http://rawstory.com/news/(...)ensive_02192007.htmlquote:He also said that Iranian military naval exercises in the past
nine months showed the suggestion of the use of mines and the threat
of the closure of the strait of Hormuz, the only sea access into and
out of the region.
(...)
"Mines are an offensive terrorist type of weapon," he said.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6376639.stmquote:US contingency plans for air strikes on Iran extend beyond nuclear sites and include most of the country's military infrastructure, the BBC has learned.
quote:Alternatively, our correspondent adds, a high-casualty attack on US forces in neighbouring Iraq could also trigger a bombing campaign if it were traced directly back to Tehran.
Nee, en ik zal 3 simpele argumenten geven waarom ik dit nieuwsbericht grappig vond.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:32 schreef StefanP het volgende:
Wat nou? Vind je dat de VS niet terug mag slaan mocht Iran achter veel aanvallen op Amerikaanse troepen zitten?
Dat zou dan een oorlog op drie fronten betekenen. Niet slim denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:32 schreef StefanP het volgende:
Wat nou? Vind je dat de VS niet terug mag slaan mocht Iran achter veel aanvallen op Amerikaanse troepen zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |