abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46348649
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef LXIV het volgende:
Na het compleet falen in Irak moet het ze toch ondertussen duidelijk zijn dat dit in Iran ook niet het geval zal zijn.
Als God Bush influistert dat het allemaal goed komt, dan komt het gewoon allemaal goed, hoor.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:31:19 #227
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_46348853
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als God Bush influistert dat het allemaal goed komt, dan komt het gewoon allemaal goed, hoor.
Die factor was ik bijna vergeten ja. Dan kan iederéén wel roepen dat het fout is, Bush weet wel beter.

Welke positie denken jullie dat Nederland gaat innemen? Meteen de eerste dag politieke steun geven zoals met Irak zal niet gebeuren, dat pikt Bos niet. Maar daarna? Zullen we troepen sturen om de orde en stabiliteit weer terug te brengen?
The End Times are wild
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:33:59 #228
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46348985
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die factor was ik bijna vergeten ja. Dan kan iederéén wel roepen dat het fout is, Bush weet wel beter.

Welke positie denken jullie dat Nederland gaat innemen? Meteen de eerste dag politieke steun geven zoals met Irak zal niet gebeuren, dat pikt Bos niet. Maar daarna? Zullen we troepen sturen om de orde en stabiliteit weer terug te brengen?
We zijn daar toch in de buurt dus waarom niet
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46349856
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is wel een heel interessant stuk informatie!!!

Bewijs dat deze webzijde dus doelbewust is opgezet. Heb je dat zelf ontdekt, of ergens anders vandaan? En wat doe je er verder mee?
Kan me altijd vergissen, heb de server gepingt, krijg ik 213.176.96.6 als ip-adres te zien. Dat adres ingegeven op geobytes.com, resultaat is "Chantilly - Virginia - US". Geen absolute zekerheid wat de plaatsbepaling betreft maar dat het een ISP in de VS betreft lijkt wel vast te staan.
Of ik moet iets elementairs over het hoofd zien...

Een site die op newshog vermeld wordt is wel legit en daar is eveneens een 81mm granaat te vinden. http://www.diomil.ir/en/amig.aspx
http://cernigsnewshog.blo(...)to-believe-this.html
pi_46349905
quote:

[..]

we zijn al aanwezig met onze bootjes.

Verder denk ik tegen omdat dat de NL troepen in de regio in gevaar brengt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_46350348
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:25 schreef LXIV het volgende:
Maar in het geval Irak hadden ze nog de illusie kunnen hebben dat het allemaal een eitje zou zijn. Dat nadat ze het Iraakse leger verslagen hadden (wat inderdaad een eitje bleek), ze met bloemen en gejuich onthaald zouden worden.
Na het compleet falen in Irak moet het ze toch ondertussen duidelijk zijn dat dit in Iran ook niet het geval zal zijn.
Je vergeet hoe snel de beide golfoorlogen beslist waren. Vechten gaat een stuk vlotter dan het 'bevrijden' van de bevolking. Iedereen als vijand beschouwen bombardeert wat makkelijker.
pi_46352776
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef Doderok het volgende:

[..]

Je vergeet hoe snel de beide golfoorlogen beslist waren. Vechten gaat een stuk vlotter dan het 'bevrijden' van de bevolking. Iedereen als vijand beschouwen bombardeert wat makkelijker.
goed idee, ga jij ook staan in het gebied dat gebombardeerd word ? Het is geen film, iedereen als vijand beschouwen....
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_46353099
quote:
Welke positie denken jullie dat Nederland gaat innemen?
Wat ik zou willen: Amerika wordt tijdelijk uit de NAVO gezet, Nederland en de EU verklaren dat Amerika de agressor is en dat Iran recht heeft op zelfverdediging en de gehele Amerikaanse regering wordt aangeklaagd voor misdaden tegen de menselijkheid. Beetje hoog gegrepen misschien...
pi_46353190
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat ik zou willen: Amerika wordt tijdelijk uit de NAVO gezet, Nederland en de EU verklaren dat Amerika de agressor is en dat Iran recht heeft op zelfverdediging en de gehele Amerikaanse regering wordt aangeklaagd voor misdaden tegen de menselijkheid. Beetje hoog gegrepen misschien...
maar wel terecht... Amerika moet zich gewoon met zijn eigen zaakjes bemoeien ze hebben genoeg binnenlandse problemen
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_46372000
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

goed idee, ga jij ook staan in het gebied dat gebombardeerd word ? Het is geen film, iedereen als vijand beschouwen....
je kunt daar wel moeilijk over doen maar zo is het wel.

Verder snap jij zijn post niet helemaal volgens mij
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 11:54:57 #236
8781 crew  Frutsel
pi_46453166
Iran tart VN met grote militaire oefening

(Novum/AP) - Twee dagen voordat de door de VN-Veiligheidsraad aan Iran gestelde termijn afloopt om te stoppen met het verrijken van uranium, is Iran maandag begonnen met de grootste militaire oefeningen sinds bijna een jaar.

Aan de oefeningen in zestien van de dertig Iraanse provincies nemen zo'n zestigduizend leden van de Revolutionaire Garde deel, meldde de staatstelevisie. De Revolutionaire Garde is een elitekorps van meer dan tweehonderdduizend leden met een eigen lucht- en zeemacht, los van de reguliere strijdkrachten van Iran.

Het korps staat onder rechtstreeks bevel van de hoogste geestelijk leider van het land en is verantwoordelijk voor de bewaking van vitale belangen, zoals de olie- en gasinstallaties en het Iraanse raketarsenaal.

De Veiligheidsraad legde Iran 23 december beperkte economische sancties op, met de eis om binnen zestig dagen te stoppen met het verrijken van uranium. Iran zegt dat het zijn goed recht is om uranium te verrijken voor vreedzaam gebruik, maar de Verenigde Staten en andere westerse landen verdenken Iran ervan in het geheim te werken aan kernwapens. Als Iran niet stopt met het verrijken van uranium dreigt de VN het land verdere economische sancties op te leggen (Nieuws.NL)
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 19:40:13 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46467094
Snow: Politicians Warning Of Iran War ‘May Be Trying To Protect Iran’

.
quote:

The Ministry of Truth -- Minitrue, in Newspeak -- was startlingly different from any other object in sight. It was an enormous pyramidal structure of glittering white concrete, soaring up, terrace after terrace, 300 metres into the air. From where Winston stood it was just possible to read, picked out on its white face in elegant lettering, the three slogans of the Party:

WAR IS PEACE

FREEDOM IS SLAVERY

IGNORANCE IS STRENGTH
  FOK!fotograaf maandag 19 februari 2007 @ 21:04:37 #238
145146 Andyy
pi_46471270
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

zelfverdediging ?
die Amedinemongool heeft al zo vaak gezegt dat die Israel van de kaart wilt vegen
pi_46471973
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Iran tart VN met grote militaire oefening

(Novum/AP) - Twee dagen voordat de door de VN-Veiligheidsraad aan Iran gestelde termijn afloopt om te stoppen met het verrijken van uranium, is Iran maandag begonnen met de grootste militaire oefeningen sinds bijna een jaar.

Aan de oefeningen in zestien van de dertig Iraanse provincies nemen zo'n zestigduizend leden van de Revolutionaire Garde deel, meldde de staatstelevisie. De Revolutionaire Garde is een elitekorps van meer dan tweehonderdduizend leden met een eigen lucht- en zeemacht, los van de reguliere strijdkrachten van Iran.

Het korps staat onder rechtstreeks bevel van de hoogste geestelijk leider van het land en is verantwoordelijk voor de bewaking van vitale belangen, zoals de olie- en gasinstallaties en het Iraanse raketarsenaal.

De Veiligheidsraad legde Iran 23 december beperkte economische sancties op, met de eis om binnen zestig dagen te stoppen met het verrijken van uranium. Iran zegt dat het zijn goed recht is om uranium te verrijken voor vreedzaam gebruik, maar de Verenigde Staten en andere westerse landen verdenken Iran ervan in het geheim te werken aan kernwapens. Als Iran niet stopt met het verrijken van uranium dreigt de VN het land verdere economische sancties op te leggen (Nieuws.NL)
Had Irak ook niet zo iets, waar iedereen bang voor was
En waren die niet in een paar dagen compleet weggevaagd, tijdens de chaotische terugtrekking, in de eerste golfoorlog?

Anyway, ik denk niet dat de USA Iran binnenvalt op korte termijn, dat zou politieke zelfmoord zijn...
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_46472606
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

zelfverdediging ?
die Amedinemongool heeft al zo vaak gezegt dat die Israel van de kaart wilt vegen
Kijk eens wat verder dan één uit zijn verband gerukte uitspraak, analfabeet.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  maandag 19 februari 2007 @ 21:32:59 #241
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_46472716
Hmm. Ik wacht wel op het moment dat het zo ver is.Wat wel zo is dat dit niet juist is wat zowel Iran als de VS doen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 19 februari 2007 @ 21:39:51 #242
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46473017
Nou, zeg, wat een statement
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_46473075
Ahmadinejah is mijn held, heb iig al 2 posters van hem in mn kamer!

World WIthout Zionism , wat was zijn eerste betoog zo heerlijk .
pi_46474234
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:41 schreef Roku het volgende:
Ahmadinejah is mijn held, heb iig al 2 posters van hem in mn kamer!

World WIthout Zionism , wat was zijn eerste betoog zo heerlijk .
Nou wat let je, ga lekker in Iran wonen, succes met je internet account.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_46474316
quote:
Iranian patrol boats have increased attempts in the last week to assess defenses near Iraqi offshore oil terminals, U.S. military officials said Monday.

The Iranian actions at the northern end of the Persian Gulf have been a subject of operational briefings for U.S. military personnel in recent days, the officials said.

The officials -- who said they were not authorized to speak publicly on the matter -- said that the United States does not see the Iranian moves as aggressive or provocative. The assessment is that the probes are part of an Iranian effort to raise its military presence in the gulf.
http://www.cnn.com/2007/WORLD/meast/02/19/iran.iraq/index.html

Ach ja, anonieme functionarissen die zomaar eventjes de druk opvoeren. Vast wel, . Maar goed, hoe lang blijven media nog vrijwel kritiekloos alles wat anonieme U.S. military officials zeggen overschrijven?
pi_46474564
quote:
He also said that Iranian military naval exercises in the past
nine months showed the suggestion of the use of mines and the threat
of the closure of the strait of Hormuz, the only sea access into and
out of the region.

(...)

"Mines are an offensive terrorist type of weapon," he said.
http://rawstory.com/news/(...)ensive_02192007.html

Ahha, dus nu zijn de Iraniërs bezig met terroristische wapens, .
  maandag 19 februari 2007 @ 23:34:58 #247
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_46477487
US 'Iran attack plans' revealed
quote:
US contingency plans for air strikes on Iran extend beyond nuclear sites and include most of the country's military infrastructure, the BBC has learned.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6376639.stm
quote:
Alternatively, our correspondent adds, a high-casualty attack on US forces in neighbouring Iraq could also trigger a bombing campaign if it were traced directly back to Tehran.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_46480662
Wat nou ? Vind je dat de VS niet terug mag slaan mocht Iran achter veel aanvallen op Amerikaanse troepen zitten?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 20 februari 2007 @ 03:44:24 #249
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_46480900
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 02:32 schreef StefanP het volgende:
Wat nou ? Vind je dat de VS niet terug mag slaan mocht Iran achter veel aanvallen op Amerikaanse troepen zitten?
Nee, en ik zal 3 simpele argumenten geven waarom ik dit nieuwsbericht grappig vond.
1- In dit artikel wordt, ondanks de woorden "traced directly back to Tehran", niet beweerd dat Iran de opdrachtgever van zo'n aanval hoeft te zijn. Een aanslagje, veel bloed en foto's van explosieven van Iraanse makelij en Bush heeft zijn vrijbrief. Toch grappig want Saddam werd jarenlang militair gesteund, jawel door de VS, in zijn bloedige strijd tegen Iran.
2- Vertrouw jij dat de VS nu wel met waterdichte bewijzen komt? En dan bedoel ik niet zulke Powerpoint sheets als destijds mbt die levensgevaarlijke allesvernietigende WMD's in Irak.
3- Tot slot vind ik het wel erg toevallig dat zoiets opeens "uitlekt". Er wordt nu wel erg doorzichtig gebluft m.i.

Dus nogmaals:
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  dinsdag 20 februari 2007 @ 04:00:34 #250
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46480936
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 02:32 schreef StefanP het volgende:
Dat zou dan een oorlog op drie fronten betekenen. Niet slim denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')