Op z'n Duits natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Moet ik de stand op de Duitse manier doen (dwz na de gespeelde wedstrijden, aantal gewonnen, gelijk en verlies, het doelsaldo en dan pas het puntentotaa).
Of vinden jullie deze manier, die wij in Nederland gewend zijn fijner.
?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op z'n Duits natuurlijk.
[afbeelding]
Niet zo dramatisch als die van Zjroentjequote:Op maandag 19 februari 2007 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een dramatische start.
Wat jij wilquote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat vind ik zelf namelijk ook. Even afwachten hoe de meningen hierover zijn verdeeld. Zelf ben ik dus voor, want het is niet voor niets de Bundesliga toto
Het is mij om het even.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat vind ik zelf namelijk ook. Even afwachten hoe de meningen hierover zijn verdeeld. Zelf ben ik dus voor, want het is niet voor niets de Bundesliga toto
Danke, kijken of het deze week ook zo goed gaat.quote:
Ok, laat ik het nu maar doen, want ik ga zo in slaap vallen van de brakheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef Bos81 het volgende:
dndiek en Aanvoerder moeten nog hun toto invullen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Bayern München - VfL Wolfsburg X Hamburger SV - Eintracht Frankfurt 1 FSV Mainz 05 - 1. FC Nürnberg X Hannover 96 - Borussia Dortmund 1 VfL Bochum - Alemannia Aachen 1 Energie Cottbus - Arminia Bielefeld X FC Schalke 04 - Bayer Leverkusen 1 Bor. Mönchengladbach - Werder Bremen 2 |
Nee, dat vergeet ik niet. Ik vond het een beetje onzinnig omdat al vanaf de eerste ronde te doen. In Methodmich's doelsaldo zat inderdaad een foutje. Wat in mijn bestand op de PC al was hersteld. Maar dank voor het opmerkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Vergeet je niet de weekwinnaars bij de houden? En het doelsaldo van methodmich klopt niet.
Eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef borisz het volgende:
is ff kijken, 2-2 staat het nu tussen mij en MM, dus hup Schalke![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |