Ik heb liever dat je de voorspelling achter de wedstrijden zet. Daarnaast moet een 3 een X worden. Zo geven we bij de serie A, Primera Division en Premier League toto al een gelijkspel aan.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:28 schreef don-diablo het volgende:
kut..te laat dus..
nahjah ik doe wel een paar keer mee met de weekvoorspelling
edit:
2 - Eintracht Frankfurt - VfB Stuttgart
2 - Alemannia Aachen - Bayern München
1 - Werder Bremen - Hamburger SV
2 - VfL Wolfsburg - Schalke 04
3 - Borussia Dortmund - Bor. Mönchengladbach
1 - Hertha BSC Berlin - 1. FSV Mainz 05
3 - Bayer Leverkusen - Hannover 96
2 - Arminia Bielefeld - VfL Bochum
1 - 1. FC Nürnberg - Energie Cottbus
zo goed?![]()
(hopelijk vergeet iemand al snel de toto's in te vullen)
Andersom is makkelijkerquote:Op zondag 11 februari 2007 15:28 schreef don-diablo het volgende:
1 - 1. FC Nürnberg - Energie Cottbus
zo goed?![]()
(hopelijk vergeet iemand al snel de toto's in te vullen)
Op mitt en jojomen4 na of zoquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je de voorspelling achter de wedstrijden zet. Daarnaast moet een 3 een X worden. Zo geven we bij de serie A, Primera Division en Premier League toto al een gelijkspel aan.
Nooit opgevallenquote:
Ik doe 'm zo. Don't worry!quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Alemannia Aachen - Bayern München 2 Werder Bremen - Hamburger SV 1 VfL Wolfsburg - Schalke 04 2 Borussia Dortmund - Bor. Mönchengladbach 2 Hertha BSC Berlin - 1. FSV Mainz 05 2 Bayer Leverkusen - Hannover 96 2 Arminia Bielefeld - VfL Bochum X 1. FC Nürnberg - Energie Cottbus 1 |
Nee hoor, Wolfsburg wint gewoon.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat wordt een nederlaag met 3 punten verschil Chiel.
Edit: hm, dat hoeft niet per se.
Ik ben nogal competatief.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Nee hoor, Wolfsburg wint gewoon.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, je staat achter en de wedstrijden van morgen hebben jullie alletwee hetzelfde voorspeldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Petje af hoor, Beschouw!
Voorlopig een drama, mijn toto. Maar ik ga wel winnen van Chiel deze week!
Respect.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Chiel-Montagne het volgende:
17.02.07 - 15:30 - Alemannia Aachen - Bayern München 1
17.02.07 - 15:30 - Werder Bremen - Hamburger SV 2
wtf? ik dacht dat Chiel die andersom had. He.... Shit. Dan ben ik wel het bokkie.quote:
ja, ik zie het nu. Misschien een typefoutje van Chiel. Mazzelaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, je staat achter en de wedstrijden van morgen hebben jullie alletwee hetzelfde voorspeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |