Warm, maar ik zoek iets bijzondersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef DiviFilius het volgende:
meeste (gele) kaarten in een wedstrijd ?
Zeer warm, maar het moet nog bijzonderderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef ChrisJX het volgende:
Serieus dan maar: De speler kreeg geel, maar omdat hij al een eerdere gele had gehad, had het rood moeten zijn?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef SaskiaR het volgende:
iemand kreeg 3 gele kaarten in een wedstrijd?
Kut, dat dacht ik in 1e instantiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Mark het volgende:Afgelopen WK kreeg de Kroaat Simunic 3 gele kaarten, omdat de scheidsrechter vergeten was hem na de 2e een rode te geven en uit het veld te sturen. In blessuretijd scoorde hij de derde
![]()
Dat is inderdaad 1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Roland, maar verder kom ik niet.
Dat was toch NL - Portugal?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef DiviFilius het volgende:
meeste (gele) kaarten in een wedstrijd ?
Jaja!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef Consigliere het volgende:
Daphne Bunskoek was er naartoe, wat een plaatjehet eiland dan he
Jake als de jongen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 1
Nu nog een man, een vrouw en een jongen
Ik moet naar een verjaardag, en omdat Legolas als enige tot nu toe 2 (goede) antwoorden gaf, krijgt hij de puntenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jake als de jongen?
(Ik heb hier boek 1 staan, meer ook niet.)
* Legolas_Greenleaf pakt een enorme vliegenmepper.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef David Letterman het volgende:
al sla je me dood...
Klopt, al is het Mesaana, maar dat gooien we onder de typo's.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef SaskiaR het volgende:
rahvin, asmodean, meraana, lanfear, moghedien,
totaal geen idee...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef SaskiaR het volgende:
iemand die enig idee heeft over de vraag? anders stel ik wel een andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |