Bescheidenheid siert de mensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet. Lastig om in te schatten, omdat Huub blijkbaar de regels niet zo nauw neemt. Daar zouden we weleens over kunnen botsen. Aan de andere kant is hij natuurlijk wel een lekkere rel-idioot, die geen blad voor de mond neemt en duidelijk laat merken wie hij wel en wie hij niet mag. daar hou ik wel van.
Uiteindelijk was het geen goede match geweest, omdat er maar 1 kan winnen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb wel een nieuwe vijand nodig"
Sylvia: "Die heb je toch"
huub: "nee, eentje met inhoud."
ja, elke keer kijken wordt ie leuker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteravond begon Brian vlak voor hij naar bed ging ineens opzichtig te socializen met Huub. Vroeg hem over het honkballen en zo. Ik heb een vaag vermoeden dat Brian van plan is om een "verrassingsaanval" op Huub te doen. Dus eerst zijn vertrouwen weer winnen (Brian denkt écht dat hem dat zal lukken), en dan, vanuit een 'vriendelijk gesprek-situatie', Huub ineens overvallen met gore taal over Hedda.
p.s. Voor de mensen die het gemist hadden (het linkje is hier al eerder gepost): dit is het "filmpje met ingesproken stemmen" waarover Huub gisteravond tegen Sylvia over vertelde en waar hij zo om heeft moeten lachen.
De wereldhit van Brianquote:
Ik dacht dat het te maken had met confrere, iets uit de advocatenhandel, maar dan verbasterd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, elke keer kijken wordt ie leuker.
Brian die totaal niet te verstaan is![]()
Bart die zich door Natasia laat bang maken
Maar ik snap nog steeds de laatste zin niet
"Ik hoefde die chips niet eens meer konklaer"
Wat betekent dat?
er was ergens een googlemap afbeelding, maar waar weet ik niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:38 schreef raggende_annie het volgende:
ligt er echt een houtzagerij naast de villa. de houtzagerij in eemnes ligt namelijk op een industrieterrein en ik zie daar geen huizen, zwembaden, villa's en/of gorilla's
ben bezig met wat onbelangrijk speurwerk. de houtzagerij ligt op vlierberg 8 te eemnes. daarnaast ligt vanalles maar geen villa. verder vind ik in eemnes alleen nog een braakliggend stuk grond met een vijver die een verdachte vorm heeft. aangezien ik echter ergens geleze heb dat deze villa al jaren leegstond kan t daar ook niet zijn. ik blijf dus nog ff speuren
Dat dacht ik ook, amicequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met confrere, iets uit de advocatenhandel, maar dan verbasterd.
Geniaal dat filmpje, Brian zijn geluid staat achterstevoren!!!
Konklaer als in de ziekte die Gert hier niet wil zien, en terechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, elke keer kijken wordt ie leuker.
Brian die totaal niet te verstaan is![]()
Bart die zich door Natasia laat bang maken
Maar ik snap nog steeds de laatste zin niet
"Ik hoefde die chips niet eens meer konklaer"
Wat betekent dat?
beide klinkt beter dan dat secreetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:42 schreef Ruudjem het volgende:
stop AUB een sok in die bek van natasia , bahbah klinkt als een grolse kat![]()
of was t nou een loopse teef?
Misschien zat ze ook even rustig naar de streams te kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..... Amanda denkt echt dat computers alles zelf doen hè...
Ik krijg hier toch een zwaar Rodingevoel bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef noekje het volgende:
Bart is best om aan te zien zo. Sigaret en een beetje draaien op die stoel. I like..
waarscheinlijk om huub in de gaten te kunnen houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend dat dat monster opeens zo 'goed' met Sylvia omgaat.
En dat terwijl ze haar al meerdere keren beloofd heeft haar leven tot een hel te maken
Je zou eens een lijstje moeten maken van wat da mens allemaal wel niet heeft gezegt...... weer een COS volquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend dat dat monster opeens zo 'goed' met Sylvia omgaat.
En dat terwijl ze haar al meerdere keren beloofd heeft haar leven tot een hel te maken
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat lachen zou zijn.
Als de stemming van de vlieglessen over moest.
Huub was er niet bij maar dat was onterecht.
Dus moet het gewoon effe over.
Heeft ze al naar zichzelf gezwaaid omdat ze in beeld was???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zat ze ook even rustig naar de streams te kijken
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze al naar zichzelf gezwaaid omdat ze in beeld was???![]()
-amanda modus aan-quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg hier toch een zwaar Rodingevoel bij.![]()
Misschien is ze bang voor muizen??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Snollie zit nogsteeds op dezelfde site![]()
![]()
hebben ze een 2e hands verbinding daar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze downloaden even een MP3.. op 70 kb/s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |