ja, elke keer kijken wordt ie leuker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteravond begon Brian vlak voor hij naar bed ging ineens opzichtig te socializen met Huub. Vroeg hem over het honkballen en zo. Ik heb een vaag vermoeden dat Brian van plan is om een "verrassingsaanval" op Huub te doen. Dus eerst zijn vertrouwen weer winnen (Brian denkt écht dat hem dat zal lukken), en dan, vanuit een 'vriendelijk gesprek-situatie', Huub ineens overvallen met gore taal over Hedda.
p.s. Voor de mensen die het gemist hadden (het linkje is hier al eerder gepost): dit is het "filmpje met ingesproken stemmen" waarover Huub gisteravond tegen Sylvia over vertelde en waar hij zo om heeft moeten lachen.
De wereldhit van Brianquote:
Ik dacht dat het te maken had met confrere, iets uit de advocatenhandel, maar dan verbasterd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, elke keer kijken wordt ie leuker.
Brian die totaal niet te verstaan is![]()
Bart die zich door Natasia laat bang maken
Maar ik snap nog steeds de laatste zin niet
"Ik hoefde die chips niet eens meer konklaer"
Wat betekent dat?
er was ergens een googlemap afbeelding, maar waar weet ik niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:38 schreef raggende_annie het volgende:
ligt er echt een houtzagerij naast de villa. de houtzagerij in eemnes ligt namelijk op een industrieterrein en ik zie daar geen huizen, zwembaden, villa's en/of gorilla's
ben bezig met wat onbelangrijk speurwerk. de houtzagerij ligt op vlierberg 8 te eemnes. daarnaast ligt vanalles maar geen villa. verder vind ik in eemnes alleen nog een braakliggend stuk grond met een vijver die een verdachte vorm heeft. aangezien ik echter ergens geleze heb dat deze villa al jaren leegstond kan t daar ook niet zijn. ik blijf dus nog ff speuren
Dat dacht ik ook, amicequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met confrere, iets uit de advocatenhandel, maar dan verbasterd.
Geniaal dat filmpje, Brian zijn geluid staat achterstevoren!!!
Konklaer als in de ziekte die Gert hier niet wil zien, en terechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, elke keer kijken wordt ie leuker.
Brian die totaal niet te verstaan is![]()
Bart die zich door Natasia laat bang maken
Maar ik snap nog steeds de laatste zin niet
"Ik hoefde die chips niet eens meer konklaer"
Wat betekent dat?
beide klinkt beter dan dat secreetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:42 schreef Ruudjem het volgende:
stop AUB een sok in die bek van natasia , bahbah klinkt als een grolse kat![]()
of was t nou een loopse teef?
Misschien zat ze ook even rustig naar de streams te kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..... Amanda denkt echt dat computers alles zelf doen hè...
Ik krijg hier toch een zwaar Rodingevoel bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef noekje het volgende:
Bart is best om aan te zien zo. Sigaret en een beetje draaien op die stoel. I like..
waarscheinlijk om huub in de gaten te kunnen houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend dat dat monster opeens zo 'goed' met Sylvia omgaat.
En dat terwijl ze haar al meerdere keren beloofd heeft haar leven tot een hel te maken
Je zou eens een lijstje moeten maken van wat da mens allemaal wel niet heeft gezegt...... weer een COS volquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft verbazingwekkend dat dat monster opeens zo 'goed' met Sylvia omgaat.
En dat terwijl ze haar al meerdere keren beloofd heeft haar leven tot een hel te maken
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat lachen zou zijn.
Als de stemming van de vlieglessen over moest.
Huub was er niet bij maar dat was onterecht.
Dus moet het gewoon effe over.
Heeft ze al naar zichzelf gezwaaid omdat ze in beeld was???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Misschien zat ze ook even rustig naar de streams te kijken
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze al naar zichzelf gezwaaid omdat ze in beeld was???![]()
-amanda modus aan-quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg hier toch een zwaar Rodingevoel bij.![]()
Misschien is ze bang voor muizen??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Snollie zit nogsteeds op dezelfde site![]()
![]()
hebben ze een 2e hands verbinding daar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze downloaden even een MP3.. op 70 kb/s
oeh, Twin Peaksquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met confrere, iets uit de advocatenhandel, maar dan verbasterd.
Geniaal dat filmpje, Brian zijn geluid staat achterstevoren!!!
Doet me denken aan mijn telefoon verbinding, lang geleden. MP3's download op 10 kb/squote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebben ze een 2e hands verbinding daar?
Wat was de precieze vraag?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Wat ga je doen als Brian zulke dingen gaat zeggen?"
Huub: "Dan ga ik hem uitlachen. En als ik boos word spring ik in de vijver... of in het zwembad"
Ze houdt zeker van verbrand vlees.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef Justhenk het volgende:
Snollie tegen braaajeuhn: "oeh wat ruik je lekkerrrr"
Heel goed idee!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:47 schreef rooie3 het volgende:
Weet je wat lachen zou zijn.
Als de stemming van de vlieglessen over moest.
Huub was er niet bij maar dat was onterecht.
Dus moet het gewoon effe over.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef choepachoep het volgende:
Verbaasd me niets als ze straks met de muis over het beeldscherm gaat rollen
john had ze op zijn minst versatel kunnen gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn telefoon verbinding, lang geleden. MP3's download op 10 kb/s
The bad old daysquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn telefoon verbinding, lang geleden. MP3's download op 10 kb/s
Dat staat er. Maar ze bedoelde als Brian Hedda ook een hoer gaat noemen en meer van dat soort ongein.quote:
Wat Huub gaat doen als Brian gaat gallen met "Hedda is een hoer" opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Lady-night het volgende:
Wat was de precieze vraag?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze houdt zeker van verbrand vlees.
Brian gewoon steeds counteren. Of zijn moeder heel erg trots is op zijn stelen en vandalisme?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat staat er. Maar ze bedoelde als Brian Hedda ook een hoer gaat noemen en meer van dat soort ongein.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brian: Oow, bolletjes, yes! Bolletjes!
Need we say more...
beweeg met uw muis naar de rechterbovenhoekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef choepachoep het volgende:
Verbaasd me niets als ze straks met de muis over het beeldscherm gaat rollen
Iedere dag Pizza is ook nooit iets bijzondersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:56 schreef Justhenk het volgende:
Ze zijn vroeg met eten maken daar...
Ik kom net uit bed.
Volgens mij ging ik daar elke dag pizza bestellen
Wat zou Carlos blij zijn met jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:56 schreef Justhenk het volgende:
Volgens mij ging ik daar elke dag pizza bestellen
quote:
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedere dag Pizza is ook nooit iets bijzonders![]()
Die indruk had ik ook ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:59 schreef Ruudjem het volgende:
Oehh die blik van natasia naar brian en amanda , ze is zwaar jaloers op amanda
Net als bij Nena, toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook ja.Volgens mij is dat de reden dan Amanda opeens uit de gratie is.
Vrouwen en jaloers..NEE??....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook ja.Volgens mij is dat de reden dan Amanda opeens uit de gratie is.
Ze zouden het moeten inhouden van zijn dagvergoedingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Hoeveel eurootjes hebben die acties van Brian nou al gekost?
Een galajurk, de hal opnieuw schilderen, cosmetica van Ilona, nu waarschijnlijk stomerijkosten (als het in de vijver is gegaan, dat weet ik dus niet zeker) en de hele kofferset niet-schoon-te-maken-smerig gemaakt.
Dure niet-leuke grapjes
als je dat vijvergebeuren alleen hier door mij gepost hebt gezien en verder geen andere bronnen hebt zou ik er niet al te sterk op vertrouwen dat dat waar is als ik jou was. dat was namelijk maar een suggestie van een plek waar spullen niet snel gevonden zullen wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Hoeveel eurootjes hebben die acties van Brian nou al gekost?
Een galajurk, de hal opnieuw schilderen, cosmetica van Ilona, nu waarschijnlijk stomerijkosten (als het in de vijver is gegaan, dat weet ik dus niet zeker) en de hele kofferset niet-schoon-te-maken-smerig gemaakt.
Dure niet-leuke grapjes
Alleen is zdngmw Snollie vergeten te vingeren , of zou dat nog komen?quote:
Krijgen ze die echt??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden het moeten inhouden van zijn dagvergoeding![]()
krijgen ze hier ook, net als in bb, een vergoeding voor iedere week dat ze er zitten of wat? daar was dat volgens mij iets van 500 euro per week.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zouden het moeten inhouden van zijn dagvergoeding![]()
Ze luisteren goed bij de REDACTIEquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef noekje het volgende:
Nu moeten ze wel even Natasia blijven filmen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:59 schreef Sporti het volgende:
Kijk Natasia loeren ze doet alsof ze leest maar houd intussen amanda en brian in de gaten
Elke dag duizend euro voor de winnaar....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
krijgen ze hier ook, net als in bb, een vergoeding voor iedere week dat ze er zitten of wat? daar was dat volgens mij iets van 500 euro per week.
De koffers zijn gewoon allemaal de bosjes ingegaan (zie ook t filmpje van HiDiHo in t update-topic)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef raggende_annie het volgende:
als je dat vijvergebeuren alleen hier door mij gepost hebt gezien en verder geen andere bronnen hebt zou ik er niet al te sterk op vertrouwen dat dat waar is als ik jou was. dat was namelijk maar een suggestie van een plek waar spullen niet snel gevonden zullen worden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen en jaloers..NEE??....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |