Alleen er zijn geen beelden van de seks tussen Brian en Nena, dus ze kan best gelijk hebben: dat het wel gebeurd is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef raggende_annie het volgende:
die amanda denkt altijd alles beter te weten dan mensen die wel 600 keer de beelden hebben gezien.
Dat is echt hun reden niet. Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:03 schreef raggende_annie het volgende:
als ze nu allemaal vriendelijk gaan doen tegen huub omdat ze bang zijn dat ze anders op een of andere manier eruit vliegen (stemming, fysiek geweld, zenuwinzinking, etc.) dan schiet t ook niet op. dan heeft huub alleen maar "vrienden" daar en die andere moeten het dan onder elkaar uitvechten om zo veilig mogelijk te staan ten opzichte van huub
Daar gaat het niet om. Het punt is dat ze nena gelijk afvalt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen er zijn geen beelden van de seks tussen Brian en Nena, dus ze kan best gelijk hebben: dat het wel gebeurd is.
Leandra kan je mijn posts nog even online zetten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef Prospera het volgende:
Leandra kan je mijn posts nog even online zetten?
Hi Leandra![]()
Ik denk dat ze het wel gezellig vind maar ze geilt op Brianquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Zal Amanda Huub misschien leuker vinden dan goed voor haar is?
niet leuker dan goed voor haar is misschien waar wel leuker dan de schijn die ze hoog wilt houden tov braaajen en bavianiaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Die ene die de trap af was geflikkerd en recht op d'r pan terechtkwam?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:49 schreef jacqjacq het volgende:
amanda wil brian koppelen aan haar zusje
Ze wilt dat hij uit bed komt want het is saaiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk . wat een dom wijfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral aan Brian koppelen. Wil ze dat haar zusje nóg eens iets dergelijks overkomt of zo?![]()
Gelukkig, ik ben dus niet de enige die zich ergerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef RSie het volgende:
Prospera,.. hou eens op met het spammen van die useless topics joh!!
Hij vond Nena leuk dus het is een uitdaging hem af te pakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
En gisteren zat ze nog te zeiken tegen Huub dat Nena haar smoel over haar dicht moest houden. Zelf probeert ze op dagelijkse basis haar "vriendin" onderuit te schoffelen. Wat dat betreft past ze goed bij die twee andere reptielen: alles 180 graden omdraaien. Zelf iets doen, en vervolgens de ánder daarvan beschuldigen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef itsme het volgende:
Gatver Amandoos zit nena weer af te katten. Over sex tussen haar en Brian.
Brian zegt de waarheid zegt amanda. nena ontkent altijd alles.![]()
Wat heb jij goede vrienden Nena.![]()
Het gaat erom dat ze dus Brianquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen er zijn geen beelden van de seks tussen Brian en Nena, dus ze kan best gelijk hebben: dat het wel gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |