1-0 voor Heerenveen.quote:
wat heb je tegen die canadees danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef MiLalaa het volgende:
HAHAHA hij wint em toch nog sukkel
nee, niks. Ik noemde chad een sukkel. Maar die vind ik ook niet echt sukkel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat heb je tegen die canadees dan![]()
!koffie MiLalaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:52 schreef MiLalaa het volgende:
hoeveel ritten nog? ik val in slaap
tenzij je fabris heet dan maakt het niks uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:54 schreef Remzz het volgende:
Toch is het een aanzienelijk nadeel als je in de binnenbaan start... Je hebt 3 kruisingen op de 1500 meter als je in de binnenbaan start heb je maar 1 keer iemand voor je.
quote:
en anesi en warszylewicz en wie nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet. Alleen Fabris, en Davis een beetje (dat wisselt) en Bob de Jong en Kleinsman.
Zou al mooi zijn als-ie voor Davis 4e kan worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:11 schreef golfer het volgende:
Marge van 1.26 nog in het voordeel van Kramer op de 10k.
Moet voldoende zijn.
Hopelijk kan Wennemars morgen zijn 3e plek verdedigen.
Wat is de marge met Verheyen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:12 schreef Arcee het volgende:
Zou al mooi zijn als-ie voor Davis 4e kan worden.
ohja anesi ook. Maar warsylewicz niet. Je luister niet hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en anesi en warszylewicz en wie nog, Maar maakt niks uit het viel me alleen op
![]()
Dat denk ik ook eerder, Verheijen maakt die 13 seconden wel goed lijkt mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou al mooi zijn als-ie voor Davis 4e kan worden.
Ja maar er is wel langzamer gereden dan in Collalboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:17 schreef MiLalaa het volgende:
dat is natuurlijk onzin, het ijs. Een half uur geleden bij Ireen was het nog supergoed
okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja anesi ook. Maar warsylewicz niet. Je luister niet hehij heeft alleen een meisjesgezicht. Maar wel leuk
maar dan hoeven ze nog niet meteen naar het ijs te gaan wijzen. Het is niet meteen slecht. Collalbo was ook gewoon superijs.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:19 schreef Remzz het volgende:
Ja maar er is wel langzamer gereden dan in Collalbo
Ja wat een malloot...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:21 schreef Bartoli het volgende:
smeets doe normaal man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |