Caquote:Op maandag 19 februari 2007 07:49 schreef avotar het volgende:
mogge op deze carnavalsmaandaag..
morgenavond kwart voor 12..quote:Op maandag 19 februari 2007 09:14 schreef ZwarteMagika het volgende:Leuk weekend gehad?
Bleh wanneer is die carnaval ook alweer afgelopen
ik merk het..quote:Op maandag 19 februari 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah mooi.. heb er ook nogal een hekel aan, op z'n zachtst gezegd
hahaha.. jah.... dan kan ik me wel voorstellen dat je er een hekel aan krijgt..quote:Op maandag 19 februari 2007 09:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Valt op zich wel mee, ik zit nog net hoog genoeg hier.. maar heb er altijd een hekel aan gehadVorig jaar liep ik rond deze tijd stage (bij lokale radio), moest ik verplicht de hele dag naar die *(^&&muziek luisteren
![]()
dat is iets waar wij dus ook aan dachten.. of voor vreesden.. maar dat was het niet..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ken 't, daar heb ik de laatste tijd ook last van.. 's avonds echt supermoe dus niet zoveel zin, sinds dit weekend ook nog es overal spierpijn, hoop niet dat ik ziek ga worden ofzo(als ik pech heb staat er nog pfeiffer op me te wachten
)
Neej lekker dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja ze kunnen pas zien of je het hebt (gehad) aan de antistoffen die je lichaam aanmaakt, nog niet meteen dus.. Das het verneukeratieve d'r vanHij moet voor eind vd maand nog een keer bloed laten prikken om te zien hoe het nu gaat, als ik me over een paar weken nog zo voel moet ik dat ook maar eens laten doen vrees ik..
ditoquote:Op maandag 19 februari 2007 09:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah mooi.. heb er ook nogal een hekel aan, op z'n zachtst gezegd
incubatietijd is een maand, en je kunt alleen door iemand besmet worden die het heeft, of heeft gehad. dus vanaf dat je vriendje ziek is geworden, duurt het nog een maand voordat jij symptomen krijgt.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja ze kunnen pas zien of je het hebt (gehad) aan de antistoffen die je lichaam aanmaakt, nog niet meteen dus.. Das het verneukeratieve d'r vanHij moet voor eind vd maand nog een keer bloed laten prikken om te zien hoe het nu gaat, als ik me over een paar weken nog zo voel moet ik dat ook maar eens laten doen vrees ik..
Nou ik denk het niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Bizznitch het volgende:
Wat zij zegt.
No offence?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
gezellig hier![]()
doe es goedmaken engeven met name ZM en ero want zoenende vrouwen zijn oke ole ole (no offence donker wolfje)
Carnaval ?? Wat is dat ??quote:
Dat jij zo gefrustreerd bent omdat jij door je eigen schuld geen orgasme hebt gehad dát is pas krom.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet!
Zo ja, dan ben je wel heel krom en heb je blijkbaar naar haar post niet verder gelezen...![]()
Ik doe elke morgen mijn raam open en ga dan even lekker van de frisse lucht genietenquote:
Weet er inmiddels alles vanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:50 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
incubatietijd is een maand, en je kunt alleen door iemand besmet worden die het heeft, of heeft gehad. dus vanaf dat je vriendje ziek is geworden, duurt het nog een maand voordat jij symptomen krijgt.
Jij was weg op vakantie, het had op dat moment geen zin wat te zeggen, maar tegen jou wil ik nog wel zeggen dat het niet mijn bedoeling was te kwetsen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet!
Zo ja, dan ben je wel heel krom en heb je blijkbaar naar haar post niet verder gelezen...![]()
[..]
No offence?
Als in?
Alsof ik wat tegen zoenende vrouwen heb?![]()
Anyways... met name die twee inderdaad want ik heb mijn ziel toch redelijk bloot gelegd met mijn laatste post naar Ero dacht ik zo.
Echter is er op zowel mij als ZM geen reactie meer gekomen inderdaad.
Ik ben niet echt haat dragend en heb het gelaten voor wat het is, maar had minimaal toch iets van een reactie terug verwacht.
Nu voelt het alsof ze haar kin omhoog heeft gedaan en de rug mij heeft toegekeert, als het ware!
(Maar goed... open einde dus... ik weet in principe niks dus hou mijn gedachten erover ook verder op... "niks"!)
En nu naar de vrolijke orde van de dag:
SPANJE WAS COOL!
Carnaval word daar gevierd in stijl waar Limburg ect. zich diep en diep voor mag gaan schamen.
En ik heb de foto's om het te bewijzen!
Gekkenhuis was het! Maar geweldig!
En of ik daar geneukt heb?
Nou wat denk jezelf!?![]()
Alleen is het nadeel dan weer dat je na de vakantie thuiskomt en weer zo verschikkelijk veel op FOK! hebt te lezen!
Maar goed... doe ik morgen wel weer... even bijkomen daar ik sinds een uurtje of wat thuis ben!![]()
Das niet stiekem, alsof je ergens op een forum stiekem iets kan zeggen. Weet je waarom ik dat zei? Omdat je het nog veel vaker beter denkt te weten. Volgens jou is zelfs de manier waarop ik masturbeer niet goedquote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij was weg op vakantie, het had op dat moment geen zin wat te zeggen, maar tegen jou wil ik nog wel zeggen dat het niet mijn bedoeling was te kwetsen.
Zwarte magica kan wat mij betrefd de boom in met haar op andere plekken op het forum sneren, met betweterige ero, niet gaan janken over dingen die je zelf des te harder doet wat mij betrefd, die heeft wat mij betrefd alle geloofwaardigheid met haar zogenaamd gekwetst zijn verloren daarmee, je moet echt niet gaan zitten miepen over iemand die in een discussie even wat feller gaat, maar wel bij het onderwerp blijft om dan zelf in topics die er niets mee te maken hebben stiekum sneren uit te gaan zitten delen.
Als ze de boom in kan.. Laat haar daar dan ook lekker zitten..quote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef erodome het volgende:
Is de manier waarop je masturbeert niet goed, ok, geen idee waar je het over hebt in godensnaam, maar ga gewoon niet de zielige gekwetste ziel uithangen als je op andere plekken heerlijk loopt te sneren, dat is hypocriet schijnheilig gedrag.
ik wil je wel "les" geven hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das niet stiekem, alsof je ergens op een forum stiekem iets kan zeggen. Weet je waarom ik dat zei? Omdat je het nog veel vaker beter denkt te weten. Volgens jou is zelfs de manier waarop ik masturbeer niet goedDie laatste discussie was gewoon effe de druppel, vandaar dat ik het niet kon laten iets in dat topic te posten. En dat is echt het laatste wat ik erover te zeggen heb.
Nee hoor... dat vind JIJ krom.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Bizznitch het volgende:
Dat jij zo gefrustreerd bent omdat jij door je eigen schuld geen orgasme hebt gehad dát is pas krom.
Gelukki!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef erodome het volgende:
Jij was weg op vakantie, het had op dat moment geen zin wat te zeggen, maar tegen jou wil ik nog wel zeggen dat het niet mijn bedoeling was te kwetsen.
Iets dat je in Nederland wilt negeren en in Spanje graag nog een keertje opnieuw zal willen beleven.quote:
Hmm... tja...quote:
wat was zijn eindtijd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo leuk om je buren letterlijk te kunnen volgenEerst een paar zware voetstappen en een gilletje (hij tilde haar naar het bed en gooide haar neer) vervolgens wat gekraak en zwaar gesteun (hij probeert z'n record van 2 minuten te verbeteren maar het lukt het weer NET niet), dan is het even stil, een paar hoge gilletjes (ze maakt het van ellende zelf maar even af terwijl hij al lag te snurken) (tenminste dat was onze theorie
) en dan maar weer naar de wc, het teken dat het idd echt alweer voorbij is
![]()
Euh 1:59?quote:
das goedkoper dan de dame in kwestie (het slachtoffer) een tarzan te gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Euh 1:59?
Heel kort iigM'n vriend wilde al een folder over vroegtijdig klaarkomen bij 'm in de bus doen
och.. 2 minuten.. tja.. het kan.. de eerste keer.. wel eens voorkomen... met de nadruk op wel eens..quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Twee minuten... tering... ik hoop dat ik vanavond het net even iets langer ga uithouden op mijn 1-jarig "jubileum" met mijn girl!![]()
Maar godallemachtigtachtigprachtig wat heb ik een zin! Dat wel! Tzal mij benieuwen...![]()
Ach, voordeel is dat de 2de en 3de keer langer vol te houden isquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:40 schreef avotar het volgende:
[..]
och.. 2 minuten.. tja.. het kan.. de eerste keer.. wel eens voorkomen... met de nadruk op wel eens..![]()
precies het punt dat ik wilde makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, voordeel is dat de 2de en 3de keer langer vol te houden is
Geen punt voor Karwei!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:55 schreef avotar het volgende:
[..]
precies het punt dat ik wilde maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |