Ja hoor... dat zeker!quote:Fijn even zo hart luchten!! (voor jou ook hoop ik!!!)
Heel herkenbaar hoor Jose. Ik vond het eerst nog wel moeilijk om "afscheid" te nemen van dat topic en bleef in beide topics posten, maar ik merk dat ik me daar ook meer aan ga "storen" en daarom daar ook minder post nu. Ik lees nog wel mee. Het is soms gewoon zo vreselijk frustrerend dat het maar niet wil lukken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ik had dat ook vaak bij het topic 'wachten op het tweede streepje'. Zit je daar al een tijdje te posten, komt er zomaar iemand bij, en die gaat diezelfde maand nog door naar Z&G. Ik feliciteer die mensen, ben ook wel echt blij voor ze... maar het is zo 'zuur' als jij daar nog steeds aan het wachten bent op dat fel begeerde tweede streepje en je ziet al die nieuwkomers zomaar 1-2-3 doorschuiven. (Ik hoop dat ik niemand hier mee kwets, want dat is ZEKER mijn bedoeling niet!!!).![]()
Ik ben 1 van die mensjes geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Jose81 het volgende:
Ik had dat ook vaak bij het topic 'wachten op het tweede streepje'. Zit je daar al een tijdje te posten, komt er zomaar iemand bij, en die gaat diezelfde maand nog door naar Z&G. Ik feliciteer die mensen, ben ook wel echt blij voor ze... maar het is zo 'zuur' als jij daar nog steeds aan het wachten bent op dat fel begeerde tweede streepje en je ziet al die nieuwkomers zomaar 1-2-3 doorschuiven. (Ik hoop dat ik niemand hier mee kwets, want dat is ZEKER mijn bedoeling niet!!!).![]()
Ik heb ook geen PCO BE, maar wel een heel erg onregelmatige cyclus en dat lag bij mij aan het ontbreken van 'spontane' eisprongen, klinkt een beetje als wat jij beschrijft. Alles werkt dus in principe wel, maar mijn lichaam had er blijkbaar weinig zin in en reguleerde dat gewoon niet goed. Succes ermee, hopelijk na deze maand wat meer duidelijkheidquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk niet dat ik PCO heb of zoiets, maar ik heb dus wel *goor praatje* een hele rare slijmerige menstruatie en nu ik dat Lishe weer neer zie zetten (had het al eens langs zien komen) denk ik idd dat mijn lichaam zich gewoon netjes schoon maakt elke maand maar dat ik niet persé een eisprong zou hoeven hebben.
Ik moet zeggen dat jouw verhalen mij ook wel deels bekend voorkomen. Ik ben ook maar 1 keer per 3 maanden echt flink aan het bloeden tijdens de menstruatie. Daarbij heb ik WEL dat de temperatuur laag blijft: altijd tussen de 36,3 en 36,5. Begin van deze cyclus begon wel hoog, maar toen de menstruatie eenmaal goed doozette, ging 'ie snel naar beneden van 36,8-36,6-36,4. Misschien vorige maand wel een eisprong gehad...??quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef jellyrose het volgende:
Ik blijf voor je duimen Niettus![]()
En BE, ook mijn temperatuur ging wel gewoon omhoog (alhoewel niet altijd regelmatig en ook lang niet zoveel als toen ik aan de Clomid zat), maar dat was dan ook de enige indicator. Echt ongesteld zijn (dus met lamlendigheid, pijn en normaal bloeden) was ik misschien 1 keer in de 3 maanden...
Ja, snap ik helemaal. Ik ging me er ook aan storen, ook al bedoel je dat toch helemaal niet zo... Ik heb trouwens ook moeilijk afscheid kunnen nemen van dat topic... maar ik dacht bij mezelf 'wat doe ik hier nou toch? Ik 'kwets' mezelf hier alleen maar mee...". Dus toen heb ik toch de stap gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik nog wel af en toe lees hoe het met sommige mensen is die daar ook al postten toen ik dat ook deed... (waaronder jijquote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor Jose. Ik vond het eerst nog wel moeilijk om "afscheid" te nemen van dat topic en bleef in beide topics posten, maar ik merk dat ik me daar ook meer aan ga "storen" en daarom daar ook minder post nu. Ik lees nog wel mee. Het is soms gewoon zo vreselijk frustrerend dat het maar niet wil lukken.ook ik hoop hiermee niemand mee te kwetsen...
De temperatuurverschillen waren echt aanzienlijk groter toen ik Clomid gebruikte hoor - zonder was het misschien steeds een sprongetje van 36.4 naar 36.6 (met de Clomid ging ik naar 37.0!), dus dat verschilletje merk je ook alleen maar als je weet dat je er op moet letten en al langer temperatuurtquote:Op maandag 26 februari 2007 18:18 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw verhalen mij ook wel deels bekend voorkomen. Ik ben ook maar 1 keer per 3 maanden echt flink aan het bloeden tijdens de menstruatie. Daarbij heb ik WEL dat de temperatuur laag blijft: altijd tussen de 36,3 en 36,5. Begin van deze cyclus begon wel hoog, maar toen de menstruatie eenmaal goed doozette, ging 'ie snel naar beneden van 36,8-36,6-36,4. Misschien vorige maand wel een eisprong gehad...??![]()
Ik heb vandaag weer bloed laten prikken. Donderdag bellen voor de uitslag. Ik verwacht dus deze maand weer geen menstruatie te hebben gehad.![]()
Mijn temperatuur schommelt altijd heel erg rond 36.3 - 36.5. Een enkele keer ook een sprongetje van 0.2 graden. Tjonge, het klinkt bij jou best wel een beetje zoals het bij mij gaat. Ik loop zelf ook al een tijdje met het idee rond dat ik misschien ook wel Clomid zal krijgen, om de eisprong goed te krijgen. Maar ik moet eerst nog even afwachten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef jellyrose het volgende:
[..]
De temperatuurverschillen waren echt aanzienlijk groter toen ik Clomid gebruikte hoor - zonder was het misschien steeds een sprongetje van 36.4 naar 36.6 (met de Clomid ging ik naar 37.0!), dus dat verschilletje merk je ook alleen maar als je weet dat je er op moet letten en al langer temperatuurt![]()
Waar heb je precies bloed voor laten prikken trouwens? (sorry als ik dat gemist heb..)
Tja, als ik er nu op terugkijk had ik veel en veel eerder bij de dokter moeten aankloppen - het had me echt zoveel gekloot, verdriet en onzekerheid gescheeldquote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Mijn temperatuur schommelt altijd heel erg rond 36.3 - 36.5. Een enkele keer ook een sprongetje van 0.2 graden. Tjonge, het klinkt bij jou best wel een beetje zoals het bij mij gaat. Ik loop zelf ook al een tijdje met het idee rond dat ik misschien ook wel Clomid zal krijgen, om de eisprong goed te krijgen. Maar ik moet eerst nog even afwachten.![]()
Ik heb bloed laten prikken voor de waarde van m'n progesteron... dus om te kijken of er wel of niet een eisprong is geweest deze cyclus. Ik denk het zelf niet. Na de menstruatie moet ik een keer een baarmoederfoto laten maken.![]()
Ik moet trouwens 22 maart naar het ziekenhuis voor opname... (stemproblemen... er wordt mogelijk een randje slijmvlies van de stembanden afgehaald... maar misschien ook niet. Dat is nog even afwachten. Momenteel gaat het vrij goed..).![]()
Oh ja en nog een off-topic nieuwtje... maar ik moet het even kwijt: we hebben een bod op ons huis!! Nu maar hopen dat het leidt tot verkoop!![]()
Ja ik slik nu Provera 10 mg, 12 dagen lang en de eerste dag dat ik begon met slikken is mijn man begonnen met zijn antibiotica (10 dagen). Na het slikken van Provera duurt het ongeveer 3-7 dagen voor er een bloeding optreedt en dan op dag 4 nieuwe cyclus moet ik beginnen met Clomid.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Kleintje het volgende:
Faja, ff vraagje. JIJ bent nu bezig met medicijnen om je menstruatie op te wekken. Daarna dus beginnen met clomid.
Dus het duurt nog ff voor je hubbie mag moet bespringen.
Is hij nu bezig om zijn pijnlijke ontsteking weg te werken of moet ie daar nog steeds mee wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |