abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46653668
Ja, ik hou het in de gaten... Maar misschien is het toch een reactie op het vlees geweest, omdat ik dat normaal (vrijwel) niet eet. Kweet het ook niet...

Het kan inderdaad dat je al je onzekerheid er even hebt uitgehuild... dat is alleen maar goed. Het is ook niet niks, het traject waar jij en je lief inzitten!! Ik heb heel veel respect voor jullie... het lijkt me zo loodzwaar....

Ik kan me heel goed voorstellen dat dan zo'n spontaan zwangere buurvrouw je even helemaal verkeerd schiet. Ik heb dat nu dus ook al met onze buren en dan zit ik nog niet eens in zo'n vervolg traject... maar inderdaad, het moet gewoon een plekje krijgen en dan zwakt dat rotgevoel weer af (al moet ik eerlijk zeggen dat ik het soms nog niet kan hebben dat zij daar met een dikke toeter rondloopt en ik daar al langer dan een jaar op wacht).

Het ligt er bij mij ook heel erg aan wíe zwanger is... een vriendin van mij die 3 jaar bezig is geweest en bijna IVF ging doen, bleek zomaar ineens spontaan zwanger te zijn (ook al was de kans dat dat zou gaan gebeuren misschien 1%). Kijk, bij haar heb ik nooit een 'rot' gevoel gehad...

Maar soms lees ik ook wel van dit soort verhalen: 'ik ben nog steeds niet zwanger en ben al 3 maanden gestopt met de pil...', nou, dan klim ik zowat in de gordijnen. Dat kan ik niet uitstáááááán!

Ik denk dat wij hier allemaal die gevoelens wel kennen... dus het gevoel dat jij had gister was echt wel heel herkenbaar...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_46654773
Dat vind ik lief dat je dat zegt, van dat respect. Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Wat een behandeling pas zwaar maakt is als het niet lukt. Je werkt ergens naartoe en dat is prima te doen (vind ik) maar dan moet het wel lukken want je doet het met een doel! Als het dan niet lukt, dan lijkt het ineens loodzwaar, want dan is het allemaal voor "niets" geweest...

Toen ik nog niet in de molen zat, had ik dat ook vaak hoor. Maar toen vond ik het sowieso veel zwaarder dan nu. Dan flipte ik inderdaad ook al als iemand na 2 maanden al begon te miepen dat het zolang duurde.

Wat ik me nu wel kan indenken is dat het altijd lang duurt. Als je stopt met de pil wil je gewoon meteen zwanger worden. En als dat niet lukt, kan dat best frusterend zijn. Het nadeel als het na zo kort al frustrerend wordt, dat het dan alleen maar zwaarder wordt als het nog langer gaat duren voordat het lukt.

Het was bij mij voorheen nooit een verschil wie er zwanger raakte en hoe. Ik vond het allemaal naar (voor mezelf, ben ALTIJD blij voor iedereen, dat zeker. Wil ook dat men dat voor mij is als het lukt) maar bij allemaal (wie het ook was) had ik zoiets van verdorrie.

Nou zit er hier ook wel een verschil in dat ik de allereerste was die kinderen wilde in mijn omgeving. 4 jaar geleden al. En nu zijn mensen die nog helemaal geen kids wilde me allemaal al voorgegaan en ben ik de laatste. Daar ben ik nu wel weer overheen, maar dat vond ik zo erg! Leek wel alsof het me niet gegunt was. En dan vooral de opmerkingen: wees nou maar blij je hebt nog rust.

IK WIL HELEMAAL GEEN RUST!!!

Maargoed, mensen weten gewoon niet wat te zeggen!! Maar het blijft een gevoelig punt. Waar zeker jaloezie bij komt kijken. (net zoals de opmerking, jouw tijd komt nog wel! Oohh, wanneer dan? En hoe weet je dat zo zeker????)

Maar zo kan ik er wel meer opschrijven

Fijn even zo hart luchten!! (voor jou ook hoop ik!!!)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_46676323
quote:
Fijn even zo hart luchten!! (voor jou ook hoop ik!!!)
Ja hoor... dat zeker!

Ik meen het wel, van dat respect... vooral ook omdat de meesten zoveel tegenslagen hebben gehad... zowel voor deze behandelingen, als voor het voorgaande traject. Het lijkt me gewoon loodzwaar, zo'n enorme emotionele belasting, vooral inderdaad als achteraf blijkt dat het voor niets is geweest. Je hoopt natuurlijk op resultaat... anders had je het van te voren al niet gedaan.

Tuurlijk ben ik ook wel blij voor diegenen die 'zomaar' spontaan zwanger raken... ik gun het anderen ook zeker.. maar inderdaad denk je wel bij jezelf 'verdorie'. Ik voelde me gewoon telkens rot als er iemand zwanger raakte, maar dan wel bij de 'supersnelle zwangeren'. Eén of enkele maanden van de pil en hup- raak! Ik vond (en vind) dat nog steeds moeilijk... Ik probeer wel steeds voor mezelf te zeggen 'gelukkig dat zij niet door die hele medische malle molen hoeven'.

Ik had dat ook vaak bij het topic 'wachten op het tweede streepje'. Zit je daar al een tijdje te posten, komt er zomaar iemand bij, en die gaat diezelfde maand nog door naar Z&G. Ik feliciteer die mensen, ben ook wel echt blij voor ze... maar het is zo 'zuur' als jij daar nog steeds aan het wachten bent op dat fel begeerde tweede streepje en je ziet al die nieuwkomers zomaar 1-2-3 doorschuiven. (Ik hoop dat ik niemand hier mee kwets, want dat is ZEKER mijn bedoeling niet!!!).

Een collega -zij was toen net zwanger (staat nu op springen)- van mij... ze zei dat zij een jaar bezig was geweest. Toen ik zei dat wij ook bezig waren zei ze 'en hoe lang zijn jullie nu bezig dan?' ik 'een half jaar' zij 'joh, je bent nog zo jong!' Tja en die opmerking van jou 'wees nou maar blij, je hebt nog rust...!' ONBEGRIJPELIJK! Alsof het hebben van kinderen alleen maar herrie en narigheid is. Tuurlijk wordt het een stuk drukker, maar ik denk dat het je leven ook ontzettend rijker maakt...!

Weet je, onze tijd komt ook heus nog wel! En ik hoop gewoon heel erg dat jij nu snel door kunt naar Z&G...!
Hoe voel je je trouwens de laatste dagen? Nog veranderingen of gaat het gewoon lekker z'n gangetje...? En dat misselijke gevoel... is dat nog vaker terug gekomen, of was dat eenmalig?
  zondag 25 februari 2007 @ 22:58:52 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46676973
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ik had dat ook vaak bij het topic 'wachten op het tweede streepje'. Zit je daar al een tijdje te posten, komt er zomaar iemand bij, en die gaat diezelfde maand nog door naar Z&G. Ik feliciteer die mensen, ben ook wel echt blij voor ze... maar het is zo 'zuur' als jij daar nog steeds aan het wachten bent op dat fel begeerde tweede streepje en je ziet al die nieuwkomers zomaar 1-2-3 doorschuiven. (Ik hoop dat ik niemand hier mee kwets, want dat is ZEKER mijn bedoeling niet!!!).
Heel herkenbaar hoor Jose. Ik vond het eerst nog wel moeilijk om "afscheid" te nemen van dat topic en bleef in beide topics posten, maar ik merk dat ik me daar ook meer aan ga "storen" en daarom daar ook minder post nu. Ik lees nog wel mee. Het is soms gewoon zo vreselijk frustrerend dat het maar niet wil lukken. ook ik hoop hiermee niemand mee te kwetsen...

Ik lees hier trouwens tegenwoordig ook meer mee dan dat ik post misschien ook omdat ik er gewoon minder mee bezig ben en weinig te melden heb, maar ik leef zeker met iedereen mee.
Make love, not war ☮
pi_46677167
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:43 schreef Jose81 het volgende:
Ik ben 1 van die mensjes geweest.
En ik denk dat veel van deze mensjes het ook zo zuur voor jullie vinden.
Iedereen gunt het elkaar hier. En sommigen nog net wat meer.
Kijk maar hoe het hele forum op zijn kop stond bij slaapmeisje en ook bij de bevalling.

Aan de ene kant is het fijn dat het bij sommigen zo makkelijk gaat, dat laat zien dat het wel kan. Maar ik vind het ook goed om te lezen dat het toch nog steeds een wonder is als het zomaar kan. Dat zet je weer even met 2 benen op de grond.

Ik hoop zo dat jullie ook zo snel mogelijk uit dit topic verdwijnen!
pi_46677708
Dank je wel Kleintje...

En ja, aan de ene kant is het zeker fijn dat het bij sommigen snel gaat... tuurlijk! Dat is ook zeker een wonder..

Nu maar hopen dat wij hier allemaal ook snel weg zullen zijn... laten we afspreken dat we dit jaar allemaal weg zijn..! (was dat maar zo makkelijk af te spreken...)
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:08:55 #257
5428 crew  miss_sly
pi_46688498
Woensdag 21 maart nieuwe afspraak bij de gyn. Inclusief samenlevingstest.

Ik heb maar even heel eigenwijs en eigengereid gedaan. Het is dan week 5 van mijn cyclus van ca. 7 weken, dus theoretisch gesproken ongeveer rond de eisprong. Gezien mijn historie, de PCO en de temperatuurlijst die ik vanaf januari bijhoud, ga ik er vanuit dat ik gewoonweg geen eisprong heb, dus eigenlijk is die hele samenlevingstest onzin, dus toen ze vroeg of ik niet nog een tweede afspraak op vrijdag wilde maken voor nog een samenlevingstest, heb ik gewoon gezegd dat ik dat niet zinvol vind

OK, misschien eigenwijs, maar ik zie dat gewoon niet zitten...ik heb immers geen eisprong en ik wil beginnen met een behandeling...ik heb nu lang genoeg voorbereidend werk gedaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 februari 2007 @ 11:34:30 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46689170
Ik geef je groot gelijk miss_sly!

Als er toch geen eisprong is heeft zelf aanrommelen absoluut geen zin, levert alleen maar frustratie op en lullig gezegd tikt het klokje wel gewoon door toch?

Ik heb dat voor mezelf ook, heb een beetje het gevoel dat er mss wel niets gebeurd vanbinnen en ik wil het best nog samen proberen, maar dan alleen als ik het idee heb dat het nut heeft.
pi_46689581
Good for you Miss Sly! Soms moet je nu eenmaal de stoute schoenen aantrekken en wat brutaler zijn! Ik vind het heel slim van je!!!
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 12:01:12 #260
5428 crew  miss_sly
pi_46689894
Mja, ik vond het wel wat eigengereid van mezelf, maar ik zie er gewoon geen heil in om die samenlevingstest een paar keer te doen. De kans dat ik een eisprong heb, lijkt me vrij klein, gezien mijn historie, de PCO en de temperatuurlijst. Ik vind dat ik nu wel gedudlig genoeg ben geweest en ik wil wel verder...

En inderdaad, zoals BE zegt: het klokje tikt door! Ik had gehoopt dit jaar een jaar te kunnen proberen met hulp van de gyn, maar het is al voor een kwart voorbij en er is nog niets echts gebeurd. Voor mijn gevoel heb ik maximaal tot volgend jaar, als ik 40 wordt. Dat is (heb ik besloten) wel het maximum voor ons...dus dat is niet al te lang meer!
  maandag 26 februari 2007 @ 12:46:27 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46691098
Miss Sly, het is ook vreselijk ergerlijk dat ze niet gewoon luisteren en gewoon een keer je cyclus volgen. Of je medicijnen geven voor een cyclus. Al dat wachten..... Pfff. Mijn gyn vertelde dat slijmerig bloedverlies (iehw ) goed kon wijzen op geen ei-sprong, maar gewoon een schoonmaak van je baarmoeder. Ook geen echte verandering van stemming (chagerijnig) of geen extra zin in chocolade/vulinwatongesteldevrouwengraagsnoepen, daarop wezen. Misschien heb je daar wat aan?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 12:58:09 #262
5428 crew  miss_sly
pi_46691459
Ik heb echt nergens last van. Geen stemmingswisseling, geen verhoogde snoepzin, geen krampen meer, geen temperatuurstijging, geen streepje op de ovulatiestest. En aangezien ik weet dat ik PCO heb, lijkt het me een duidelijk verhaal. Dus dat ga ik de gyn ook vertellen de 21e. En dan maar hopen dat er eindelijk actie komt! we zijn dan al 4 maanden min of meer bezig, zonder bezig te zijn in de mmm.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:11:11 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46691917
Goedzo, spijkers met koppen. Bij mij klopte het plaatje ook helemaal. Ik vind het raar dat ze je niet verderhelpen maar eerst alles al 4 maanden laten gebeuren. En helemaal gezien je leeftijd. Heel veel succes, ik hoop dat ze de ernst inzien en je gewoon gaan behandelen, zoals het hoort.
  maandag 26 februari 2007 @ 13:15:48 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46692070
Zaadjes van manlief zijn helemaal goed!
Goed nieuws dus iig van dat front.
Mijn chlamydia test was ook negatief, dus ook daar goed nieuws.

Nu deze maand even afwachten hoe mijn cyclus is, of het weer 42 dagen is of zo.
Ik denk niet dat ik PCO heb of zoiets, maar ik heb dus wel *goor praatje* een hele rare slijmerige menstruatie en nu ik dat Lishe weer neer zie zetten (had het al eens langs zien komen) denk ik idd dat mijn lichaam zich gewoon netjes schoon maakt elke maand maar dat ik niet persé een eisprong zou hoeven hebben.
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 13:29:41 #265
5428 crew  miss_sly
pi_46692559
Fijn dat de zaadjes goed zijn BE
Dat van die slijmerige menstruatie heb ik nooit gehoord, maar ik bestudeer het allemaal ook nooit zo goed, geloof ik ik constateer dat ik ongesteld ben en bemerk da thet weer over is, en that's it. Enige dat ik heb, zijn pijnlijke borsten, dus vanaf dat ik dat merk, heb ik tampons in mijn tas
pi_46694586
Fijn dat dat in orde is BE!!! Dat scheelt al de helft.
Hopelijk zijn ze er ook snel achter wat er bij jou de oorzaak is en zijn jullie heel vlot zwanger!!!!
pi_46694615
Ik heb hier het idee dat er iemand van binnen met een pikhouweel (schrijf je dat zo?? Haha) bezig is

Spring er telkens een stuk van in de lucht
  maandag 26 februari 2007 @ 16:03:15 #268
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46697807
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk niet dat ik PCO heb of zoiets, maar ik heb dus wel *goor praatje* een hele rare slijmerige menstruatie en nu ik dat Lishe weer neer zie zetten (had het al eens langs zien komen) denk ik idd dat mijn lichaam zich gewoon netjes schoon maakt elke maand maar dat ik niet persé een eisprong zou hoeven hebben.
Ik heb ook geen PCO BE, maar wel een heel erg onregelmatige cyclus en dat lag bij mij aan het ontbreken van 'spontane' eisprongen, klinkt een beetje als wat jij beschrijft. Alles werkt dus in principe wel, maar mijn lichaam had er blijkbaar weinig zin in en reguleerde dat gewoon niet goed. Succes ermee, hopelijk na deze maand wat meer duidelijkheid

En MissSly, ik hoop voor je dat ze nu daadwerkelijk naar je gaan luisteren - als je voor je gevoel niet zo lang meer hebt dan wil je in ieder geval 'goed' behandeld worden, dat kan ik me helemaal voorstellen. Wil je miss gaan proberen een menstruatie op te wekken en daarna clomid proberen of iets dergelijks?

Niettus, hoe lang nog moet je nog wachten??
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46700497
Maandag is pas de bloedtest (nog een volle week!!!) maar als ik van het weekend nog niet ongi ben, ga ik zondag zelf testen (heel misschien zaterdag, maar wil niet te hard van stapel lopen...)
Vrijdag kan het theoretisch al, maar wacht liever iets langer
  maandag 26 februari 2007 @ 17:30:24 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46700813
Ik vind het echt zo superspannend!

Jellyrose, het enige wat ik zelf dan alleen niet snap is dat mijn temperatuurcurve juist weer wel op een eisprong wijst.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:39:31 #271
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46701121
Ik blijf voor je duimen Niettus

En BE, ook mijn temperatuur ging wel gewoon omhoog (alhoewel niet altijd regelmatig en ook lang niet zoveel als toen ik aan de Clomid zat), maar dat was dan ook de enige indicator. Echt ongesteld zijn (dus met lamlendigheid, pijn en normaal bloeden) was ik misschien 1 keer in de 3 maanden, alle andere maanden was het eigenlijk gewoon wat hevigere afscheiding (niet eens bloederig, soms een beetje oud-bloederig (excuus voor de ranzigheid)). Aangezien ik zo snel zwanger was met behulp van de Clomid zijn er bij mij nooit verdere testen gedaan, maar mijn gyn heeft me toen wel verteld dat niet elke vrouw elke maand een eisprong heeft, maar wel een regelmatige cyclus kan hebben met soms weinig herkenbaar verschil tussen wel een eisprong en geen eisprong.
Red de zeehond!
pi_46702492
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef jellyrose het volgende:
Ik blijf voor je duimen Niettus

En BE, ook mijn temperatuur ging wel gewoon omhoog (alhoewel niet altijd regelmatig en ook lang niet zoveel als toen ik aan de Clomid zat), maar dat was dan ook de enige indicator. Echt ongesteld zijn (dus met lamlendigheid, pijn en normaal bloeden) was ik misschien 1 keer in de 3 maanden...
Ik moet zeggen dat jouw verhalen mij ook wel deels bekend voorkomen. Ik ben ook maar 1 keer per 3 maanden echt flink aan het bloeden tijdens de menstruatie. Daarbij heb ik WEL dat de temperatuur laag blijft: altijd tussen de 36,3 en 36,5. Begin van deze cyclus begon wel hoog, maar toen de menstruatie eenmaal goed doozette, ging 'ie snel naar beneden van 36,8-36,6-36,4. Misschien vorige maand wel een eisprong gehad...??

Ik heb vandaag weer bloed laten prikken. Donderdag bellen voor de uitslag. Ik verwacht dus deze maand weer geen menstruatie te hebben gehad.
pi_46702580
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar hoor Jose. Ik vond het eerst nog wel moeilijk om "afscheid" te nemen van dat topic en bleef in beide topics posten, maar ik merk dat ik me daar ook meer aan ga "storen" en daarom daar ook minder post nu. Ik lees nog wel mee. Het is soms gewoon zo vreselijk frustrerend dat het maar niet wil lukken. ook ik hoop hiermee niemand mee te kwetsen...
Ja, snap ik helemaal. Ik ging me er ook aan storen, ook al bedoel je dat toch helemaal niet zo... Ik heb trouwens ook moeilijk afscheid kunnen nemen van dat topic... maar ik dacht bij mezelf 'wat doe ik hier nou toch? Ik 'kwets' mezelf hier alleen maar mee...". Dus toen heb ik toch de stap gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik nog wel af en toe lees hoe het met sommige mensen is die daar ook al postten toen ik dat ook deed... (waaronder jij en Glossy).
pi_46706404
Miss Sly, wat een langdradige gyn zeg, gelukkig dat je zelf zo assertief was om een 2e test als overbodig af te doen. Ik hoop dat jullie dan ook echt kunnen beginnen

BE Wat hierboven al gezegd is, het scheelt de helft. En fijn dat Chlamydia ook uitgesloten is. Verder afwachten dan maar.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 26 februari 2007 @ 20:05:34 #275
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46706424
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:18 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat jouw verhalen mij ook wel deels bekend voorkomen. Ik ben ook maar 1 keer per 3 maanden echt flink aan het bloeden tijdens de menstruatie. Daarbij heb ik WEL dat de temperatuur laag blijft: altijd tussen de 36,3 en 36,5. Begin van deze cyclus begon wel hoog, maar toen de menstruatie eenmaal goed doozette, ging 'ie snel naar beneden van 36,8-36,6-36,4. Misschien vorige maand wel een eisprong gehad...??

Ik heb vandaag weer bloed laten prikken. Donderdag bellen voor de uitslag. Ik verwacht dus deze maand weer geen menstruatie te hebben gehad.
De temperatuurverschillen waren echt aanzienlijk groter toen ik Clomid gebruikte hoor - zonder was het misschien steeds een sprongetje van 36.4 naar 36.6 (met de Clomid ging ik naar 37.0!), dus dat verschilletje merk je ook alleen maar als je weet dat je er op moet letten en al langer temperatuurt

Waar heb je precies bloed voor laten prikken trouwens? (sorry als ik dat gemist heb..)
Red de zeehond!
pi_46708507
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef jellyrose het volgende:

[..]

De temperatuurverschillen waren echt aanzienlijk groter toen ik Clomid gebruikte hoor - zonder was het misschien steeds een sprongetje van 36.4 naar 36.6 (met de Clomid ging ik naar 37.0!), dus dat verschilletje merk je ook alleen maar als je weet dat je er op moet letten en al langer temperatuurt

Waar heb je precies bloed voor laten prikken trouwens? (sorry als ik dat gemist heb..)
Mijn temperatuur schommelt altijd heel erg rond 36.3 - 36.5. Een enkele keer ook een sprongetje van 0.2 graden. Tjonge, het klinkt bij jou best wel een beetje zoals het bij mij gaat. Ik loop zelf ook al een tijdje met het idee rond dat ik misschien ook wel Clomid zal krijgen, om de eisprong goed te krijgen. Maar ik moet eerst nog even afwachten.

Ik heb bloed laten prikken voor de waarde van m'n progesteron... dus om te kijken of er wel of niet een eisprong is geweest deze cyclus. Ik denk het zelf niet. Na de menstruatie moet ik een keer een baarmoederfoto laten maken.

Ik moet trouwens 22 maart naar het ziekenhuis voor opname... (stemproblemen... er wordt mogelijk een randje slijmvlies van de stembanden afgehaald... maar misschien ook niet. Dat is nog even afwachten. Momenteel gaat het vrij goed..).

Oh ja en nog een off-topic nieuwtje... maar ik moet het even kwijt: we hebben een bod op ons huis!! Nu maar hopen dat het leidt tot verkoop!
pi_46710061
Faja, ff vraagje. JIJ bent nu bezig met medicijnen om je menstruatie op te wekken. Daarna dus beginnen met clomid.
Dus het duurt nog ff voor je hubbie mag moet bespringen.
Is hij nu bezig om zijn pijnlijke ontsteking weg te werken of moet ie daar nog steeds mee wachten?
pi_46712382
Wat een gedoe met temperaturen allemaal meiden! Moet ik wel even kwijt: mijn respect voor jullie!! Ik vraag me af of ik dat concequent bij zou kunnen houden.. (ik heb wat dat betreft de mazzel dat bij mij al vrij vroeg duidelijk was dat mijn eileiders het probleem waren, ook maar gelukkig want 3 weken per maand ziek door de pijn bij menstrueren wordt je ook niet blij van! Waardoor ik dat temperaturen e.d. niet heb hoeven doen)

Maar het lijkt me best een opgave eigenlijk!
  maandag 26 februari 2007 @ 22:30:13 #279
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46714551
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Mijn temperatuur schommelt altijd heel erg rond 36.3 - 36.5. Een enkele keer ook een sprongetje van 0.2 graden. Tjonge, het klinkt bij jou best wel een beetje zoals het bij mij gaat. Ik loop zelf ook al een tijdje met het idee rond dat ik misschien ook wel Clomid zal krijgen, om de eisprong goed te krijgen. Maar ik moet eerst nog even afwachten.

Ik heb bloed laten prikken voor de waarde van m'n progesteron... dus om te kijken of er wel of niet een eisprong is geweest deze cyclus. Ik denk het zelf niet. Na de menstruatie moet ik een keer een baarmoederfoto laten maken.

Ik moet trouwens 22 maart naar het ziekenhuis voor opname... (stemproblemen... er wordt mogelijk een randje slijmvlies van de stembanden afgehaald... maar misschien ook niet. Dat is nog even afwachten. Momenteel gaat het vrij goed..).

Oh ja en nog een off-topic nieuwtje... maar ik moet het even kwijt: we hebben een bod op ons huis!! Nu maar hopen dat het leidt tot verkoop!
Tja, als ik er nu op terugkijk had ik veel en veel eerder bij de dokter moeten aankloppen - het had me echt zoveel gekloot, verdriet en onzekerheid gescheeld Er 'mankeert' dus weinig aan me, geen PCO of wat dan ook, gewoon geen normale cyclus en geen normale eisprongen. De gyn heeft me eigenlijk direct duphaston en Clomid voorgeschreven en bij mij sloeg dat dus direct aan en ik was ook direct diezelfde maand zwanger, ik hoop dat het voor jou (en anderen) ook op deze manier kan gaan

Gefeliciteerd met het bod!!
Red de zeehond!
  maandag 26 februari 2007 @ 23:05:05 #280
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_46716284
Niettus!! Spannend!! Ik vind het echt hardstikke positief klinken hoor

Jose! ook spannend! Ik hoop dat je bod geaccepteerd word...staat het huis ergens online?Want ik ben altijd errug nieuwsgierig als het om huizen gaat!

Hier gaat het wel goed.Deze ronde geen clomid geslikt..en volgens mij gaat het wel goed.. ik had op cyclusdag 14 mijn goede slijm zeg maar....en dat is voor mijn doen erg vroeg in de cyclus.Ik heb niet getempt dus ik weet niet zeker of ik een ei heb gehad deze keer.Zwanger worden gaat niet lukken deze cyclus.. want daar heb je nog steeds sex voor nodig Dus ik ga deze keer voor een korte cyclus zonder Clomid Nou ja...zaterdag eerst maar es een weekje op vakantie... kijken of het dan wat beter gaat met En hopelijk kunnen we er dan weer voor gaan..
  dinsdag 27 februari 2007 @ 08:44:00 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46722727
NieTTus, ik heb het temperaturen deze maand dan ook een beetje laten gaan aan het begin hoor.
Mijn wekker staat al sinds september vorig jaar vrijwel non-stop op half 7, ook in de weekenden, dat gaat wel eens irriteren idd.
Dus soms sla ik eens een dagje over als ik weet dat ik toch in de rustige periode zit. In December ben ik halverwege de maand gestopt en nu dus eigenlijk pas gisteren op dag 13-14 pas weer begonnen.
pi_46722885
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Kleintje het volgende:
Faja, ff vraagje. JIJ bent nu bezig met medicijnen om je menstruatie op te wekken. Daarna dus beginnen met clomid.
Dus het duurt nog ff voor je hubbie mag moet bespringen.
Is hij nu bezig om zijn pijnlijke ontsteking weg te werken of moet ie daar nog steeds mee wachten?
Ja ik slik nu Provera 10 mg, 12 dagen lang en de eerste dag dat ik begon met slikken is mijn man begonnen met zijn antibiotica (10 dagen). Na het slikken van Provera duurt het ongeveer 3-7 dagen voor er een bloeding optreedt en dan op dag 4 nieuwe cyclus moet ik beginnen met Clomid.
pi_46723169
Fijn Faja, dan komt hij ook van zijn pijn af en dan kunnen jullie daarna hopelijk met mooi groot groeiende eitjes lekker aan de slag!
Gaan ze straks ook nog een samenlevingstest doen of eerst maar kijken of er eitjes komen en hoe het dan gaat als jullie op het moment supreme elkaar bespringen?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:41:22 #284
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46723625
Faja, hoe voel je je bij de Provera? Ik hoop dat het allemaal gewoon goed daat en dat je zonder teveel last door de behandeling komt. (En natuurlijk twee streepjes piest aan het einde!!!)
pi_46725843
Ik voel me een beetje een suf konijn met die provera. Lijkt wel of ik veel eerder moe ben dan normaal. En verders ben ik wat sneller op de kast. Maar weet niet of dat daar door komt eigenlijk of dat ik gewoon momenteel wat minder kan hebben.

Ja mannetje is dan eindelijk ook pijnvrij. Wat ook erg plezierig is natuurlijk.
pi_46730219
Ik voel me echt naar!! Echt een zak in de .... gevoel, maar toch ook wel vrolijk. Geen enkel krampje meer over (dat is goed teken!!!) en een pratende buik... Net gegeten, maar er komt me een gerommel uit!!!
Stond net weer te wankelen op mijn benen!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:34:33 #287
103793 kozakken
Living the life
pi_46730287
Oh Niettus, wat is het toch ook allemaal spannend he.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:39:41 #288
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46730486
Dat valt mee Faja. Ik hoop echt dat het zo goed blijft gaan!
NieTTus, ik vind het zo, zo, zo spannend.....!
pi_46732617
pfff NIettus wat is het toch ook spannend he....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_46735024
Ik vind het rete spannend, maar op de een of andere manier ook niet. Heb het gevoel dat het wel goedzit
(maar nu ben ik meer een nuchter, rationeel mens dan dat ik op mijn gevoel durf/kan vertrouwen, hihi dus het blijft niets zeggen!)

Maar het feit dat ik geen krampen heb is wel het allergrootste teken hoor!!

dinsdag 27 februari 2007 @ 17:24:21 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46738713
Dat idee heb ik ook NieTTus, maar ik durf het amper te zeggen.
Ik kan alleen af gaan op wat jij vertelt en dat klinkt goed iig.
pi_46740299
Ik zit weer te janken maar nu van blijdschap!!!!

Brief van het vu binnen ik heb 6 cryo's!!!!! Verdeeld over 2 rietjes, dus we hebben als het moet nog 2 pogingen in eigen cyclus....!!!!

dinsdag 27 februari 2007 @ 18:09:40 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46740367
Wow! Dat is helemaal goed nieuws!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:43:53 #294
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46741514
niettus

Oh en dat gevoel, hier klopte het dat we het "gewoon" wisten.. hoop zo voor jullie ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46741737
Dat is goed nieuws niettus
pi_46742027
NieTTus
Al hoop ik natuurlijk voor je dat het nu raak is!
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 20:27:41 #297
5428 crew  miss_sly
pi_46746045
NieTTus, ik hoop dat je die cryo's niet nodig gaat hebben, maar het is een fijn gevoel te weten dat ze er zijn! Echt goed nieuws
pi_46748285
Jullie zijn lief!!!!

Hoop zo dat ik goed nieuws kan brengen dit weekend!!!!
(overigens nog steeds geen krampjes, helemaal niets! Zat net de vorige keer na te lezen toen kreeg ik vandaag, maar dan in de ochtend al, flinke menstruatie krampen.. Dat zette donderdag door!!! Nog even spannend dus!!!)
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 21:18:19 #299
5428 crew  miss_sly
pi_46748452
NieTTus, je kost me gewoon mijn nagels van de zenuwen

En dan te bedenken dat het voor jou nog veel erger moet zijn
pi_46748834
Niet dat je ze nodig hebt, want deze keer is het gewoon raak, maar toch... supernieuws NieTTus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')