Haha, ik bedacht me net dat het NL zijn cp'en waren die waren gejat. Of je ze dan gebruikt of verstopt, ach, weg is weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:15 schreef demins het volgende:
[..]
Ga het dan maar liever daar wat objectief bekijken!
Huub heeft voor zover ik weet nooit CP'n van Brian gestolen. De rat heeft ze op allerhande plaatsen verstopt! Wel steelt Brian steeds kleine hoeveelheden CP'n zodat er net geen gezeik over komt, is mijn indruk!
Ja, bedacht ik me ook net.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:13 schreef blomst het volgende:
[..]
[b]Volgens mij pikte Huub de punten van NL.[/b]
zonet nog even het filmpje bekeken van Huub zijn terug komst, ik kan er niet genoeg van krijgen
ik zag net het filmpje voor het eerst de streams bufferde bij mij op dat moment gisteren,quote:
Wel voor wat hoort wat, want de één levert de ander net zo hard een streek als andersom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon het lege koffertje van Huub. Huub had de cp's van NL gejat en die had hij aan Syl gegeven. Brian had die heel aggressief onder bedreiging weer van Syl afgepakt. Niets voor wat hoort wat. Dus als je objectief kijkt, is Brian gewoon verkeerd bezig.
hij heeft 3 koffers weggegooid hoor de laatste was het kleine cp koffertje kijk het filmpje maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel voor wat hoort wat, want de één levert de ander net zo hard een streek als andersom.
Ik vind Brian ook een lul maar een leeg koffertje over de heg gooien vind ik nog wel een acceptabele actie. Dat ie Huub heeft gevraagd of ie wel eens is in elkaar geslagen en of ie zijn neus al eens heeft gebroken vind ik dan wel weer een foute actie.
Het gaat niet om WAT hij in de bosjes gooit, want de spullen van huub en het cp koffertje stelt niet zoveel voor. Maar de reden, de agressie en woede maken het creapy. Als hij er bij had staan lachen had ik het nog wel kunnen begrijpen, maar het was geen spelletje voor Brian. Dat zag je duidelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel voor wat hoort wat, want de één levert de ander net zo hard een streek als andersom.
Ik vind Brian ook een lul maar een leeg koffertje over de heg gooien vind ik nog wel een acceptabele actie. Dat ie Huub heeft gevraagd of ie wel eens is in elkaar geslagen en of ie zijn neus al eens heeft gebroken vind ik dan wel weer een foute actie.
Zouden er vandaag nog nieuwe bewoners bij komen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wel spannend he, 1 stream op het hek![]()
Zit al een uur te wachten totdat hij open gaat![]()
De agressie waarmee Huub NL dreigde voor zijn bek te slaan was óók creapy. Dan kun je wel zeggen kwam door de alcohol, desalniettemin is dat óók Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat niet om WAT hij in de bosjes gooit, want de spullen van huub en het cp koffertje stelt niet zoveel voor. Maar de reden, de agressie en woede maken het creapy. Als hij er bij had staan lachen had ik het nog wel kunnen begrijpen, maar het was geen spelletje voor Brian. Dat zag je duidelijk.
syl moet overblijven met huub, effe trouwen en daarna samen de buit delenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sylvia is alweer uit bed.
Hoop dat zij dit hele spel wint.
Dat was een reactie op wekenlang treiterend en beledigend gedrag maar Huub heeft Brian niets, maar dan ook helemaal niets gedaan. Sterker nog, Huub had hele positieve lieve woorden voor Brian bij zijn vertrek. Tuurlijk heeft Huub zich aggressief gedragen en ik vind ook niet alles goed en leuk wat Huub doet, maar hij geeft dat wel ruiterlijk toe en probeert er aan te werken. Brian ziet niet eens wat hij fout doet en heeft echt wel een issue hoe hij alles achter iemands rug doet. Brian ziet het spel niet meer als een spel en dat vind ik gevaarlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
De agressie waarmee Huub NL dreigde voor zijn bek te slaan was óók creapy. Dan kun je wel zeggen kwam door de alcohol, desalniettemin is dat óók Huub.
Goed id hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Scarabee het volgende:
Goedemorgen ten eerste
Willen jullie even hier kijken
http://goudenkooihuub.punt.nl/
en een goed idee? of niet![]()
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Scarabee het volgende:
Goedemorgen ten eerste
hij moet nog verder af hoor
Misschien een tipje voor HiDiHo: een (sticky) topic maken waar alle links van filmpjes staan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig dat HiDiHo filmpjes maakt, maar kweet niet waar ze geplaatst worden.
Kan je me dat mss vertellen.
Ik hoop het ook. Ook een vrolijke gast die tegengas gaat geven aan Natasia (en zich uiteraard aansluit bij Sylvia en Huub)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Zouden er vandaag nog nieuwe bewoners bij komen?
Ik hoop het wel een beetje.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
syl moet overblijven met huub, effe trouwen en daarna samen de buit delen
![]()
Leuk idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Scarabee het volgende:
Goedemorgen ten eerste
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Scarabee het volgende:
Goedemorgen ten eerste
Brian is wat achterbakser dan Huub, of Brian écht niet doorheeft wat ie fout doet betwijfel ik, hij houdt het denk ik voor zichzelf. Brian speelt het spelletje wat achterbakser dan Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was een reactie op wekenlang treiterend en beledigend gedrag maar Huub heeft Brian niets, maar dan ook helemaal niets gedaan. Sterker nog, Huub had hele positieve lieve woorden voor Brian bij zijn vertrek. Tuurlijk heeft Huub zich aggressief gedragen en ik vind ook niet alles goed en leuk wat Huub doet, maar hij geeft dat wel ruiterlijk toe en probeert er aan te werken. Brian ziet niet eens wat hij fout doet en heeft echt wel een issue hoe hij alles achter iemands rug doet. Brian ziet het spel niet meer als een spel en dat vind ik gevaarlijk.
Hoop en denk dat Bart dat eindelijk ook gaat zien.
Is toch prima !!! Als je het leuk vindt om te doen. Handig om alles van hem te verzamelen zodat hij makkelijk kan teruglezen. Misschien wil zijn familie (vrienden) helpen ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Scarabee het volgende:
Goedemorgen ten eerste
Opmerkingen als "Ik ga hier zonder 10k, maar geboeid de villa uit" en "Mijn verleden achterhaalt me, dat kan niet uitgevlakt worden" verontrusten je niet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian is wat achterbakser dan Huub, of Brian écht niet doorheeft wat ie fout doet betwijfel ik, hij houdt het denk ik voor zichzelf. Brian speelt het spelletje wat achterbakser dan Huub.
De momenten waarop ik bij Brian dacht dat ie het spel een beetje uit het oog verloor hadden meer te maken met Nena dan Huub. Ik zie Brian niet als een gevaarlijke gek, wel zeer berekenend en doortrapt.
Dat kunnen we niet hebben, natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
Las terug dat het hek al uren in beeld is. Gelukkig maar, anders was ik nu alweer blij
Heb je gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet hebben, natuurlijk!![]()
dan weet ik niet hoe jij je ramen zeemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:00 schreef Charmian het volgende:
eigenlijk is het maar een lelijk huis, zo steriel en al dat glas, je zou de ramen moeten zemen ben je een week bezig
Dat lijkt me ook wel. Volgens mij heeft die jongen vanaf zondag niet meer geslapen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:53 schreef Darklight het volgende:
Morge
Alleen Sylvia is wakker?
Denk dat Huub tot ver in de middag in bed blijft liggen
Daar heeft een miljonair personeel voorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:00 schreef Charmian het volgende:
eigenlijk is het maar een lelijk huis, zo steriel en al dat glas, je zou de ramen moeten zemen ben je een week bezig
Ik ga hier zonder 10K, maar geboeid de villa uit, vind ik niet veel meer verontrustend dan een opmerking van Natasia dat ze wel even een pan hete olie over iemand heen gooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef demins het volgende:
[..]
Opmerkingen als "Ik ga hier zonder 10k, maar geboeid de villa uit" en "Mijn verleden achterhaalt me, dat kan niet uitgevlakt worden" verontrusten je niet?
Neuuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel. Volgens mij heeft die jongen vanaf zondag niet meer geslapen.
Hij heeft zoveel gedaan.
Hoe was trouwens vannacht de indeling van de bedden?
Bart naast Brian?
Mij wel en als de redaktie goed heeft geluistert en zijn blik heeft gezien, moet dat hun ook verontrusten. Laten ze hem dan ook nu een waarschuwing geven voor het weggooien van de koffers. Daar mee maken ze een statement, naar zijn gedrag. Alles wordt nu steeds onder de mantel der liefde bedekt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:51 schreef demins het volgende:
[..]
Opmerkingen als "Ik ga hier zonder 10k, maar geboeid de villa uit" en "Mijn verleden achterhaalt me, dat kan niet uitgevlakt worden" verontrusten je niet?
de manier waarop brian gisteren een black-out aankondigde en aankondigde dat hij geboeid de villa uit zou gaan was toch op zijn minst een tikkeltje freaky te noemen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ga hier zonder 10K, maar geboeid de villa uit, vind ik niet veel meer verontrustend dan een opmerking van Natasia dat ze wel even een pan hete olie over iemand heen gooit.
Op de één of andere manier zie ik Natasia eerder die pan hete olie over iemand heen gooien dan dat ik Brian geboeid de villa uit zie gaan.
Mijn verleden achterhaald me dat kan niet uitgevlakt worden, ik ken zijn verleden niet en weet niet waar hij precies op doelt, wellicht op zijn met enige regelmaat terugkerende woedeuitbarstingen? Tot nu toe vind ik die niet gezellig, maar dat ik zeg zeer verontrustend. . . Die pan hete olie van Natasia verontrust me meer.
Die kan je echt vergeten jammer genoegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef Clik.Hier het volgende:
Ik hoor via via dat Nena terugkomt, klopt dat ?
Dat kan alleen als zinvol geweld wordt goedgekeurdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef Clik.Hier het volgende:
ongeveer één keer per jaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:00 schreef kijhart het volgende:
[..]
dan weet ik niet hoe jij je ramen zeemt
echt superrrrrrrrrr!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:34 schreef Scarabee het volgende:
Goedemorgen ten eerste
3quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Als Brian wakker is ga ik pas over hem schrijven, nu hou ik me strikt aan de COS regels
dan is het hek van de dam en kan NL ook terug komen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:01 schreef Clik.Hier het volgende:
Hij heeft gisteren voor de terugkomst van Huub ook een gesprek met de redactie gehad over zijn aggressie en dat hij daar op moet letten etc. Maar een statement maken vind ik ook dat moet gebeuren. Waarom steeds de hand boven het hoofd van Brian??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Mij wel en als de redaktie goed heeft geluistert en zijn blik heeft gezien, moet dat hun ook verontrusten. Laten ze hem dan ook nu een waarschuwing geven voor het weggooien van de koffers. Daar mee maken ze een statement, naar zijn gedrag. Alles wordt nu steeds onder de mantel der liefde bedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |