bierquote:
Sorry meneer, maar ik lust en drink geen koffiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:35 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Wees us lief en ga koffie drinken![]()
![]()
ijsmeis is altijd liefquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:35 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Wees us lief en ga koffie drinken![]()
![]()
ga dan aan de bierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry meneer, maar ik lust en drink geen koffie!
Een kopje thee dan voor mevrouw?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry meneer, maar ik lust en drink geen koffie!
Ik heb helemaal geen thee besteld. Nietwaar Erik?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Een kopje thee dan voor mevrouw?![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen thee besteld. Nietwaar Erik?
Ben ook maar een newb hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach mens, dat stukkie blik.
Dat je dat niet kent!
Leg uit..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
nee hoor, jij hoort er nu al helemaal bij
* murp wacht erook op..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef sanni het volgende:
Wat een kansloze topic is dit toch weer. Ik zie nu al blauw gekleurde users langskomen.
Tis gewoon wachten op het welbekende slotje![]()
![]()
waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef sanni het volgende:
Wat een kansloze topic is dit toch weer. Ik zie nu al blauw gekleurde users langskomen.
Tis gewoon wachten op het welbekende slotje![]()
![]()
nou, dit topic valt meteen doodquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:59 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Hij wilt dat mods ook in zijn topics reageren zonder een slotje te geven![]()
hey koeiehol!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:06 schreef Armageddon het volgende:
goed topic!
ik vind het trouwens leuk dat je weer terug bent hierquote:
Niet te klef worden he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind het trouwens leuk dat je weer terug bent hier![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind het trouwens leuk dat je weer terug bent hier![]()
ik vind jou een lieve rakkerquote:
Tjaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:11 schreef endemion het volgende:
Geweldig, jammer dat die mods zich niet aan de regels houden en hier toch binnen dringen.
Dan reageren wij wel door nieuwe topics te openen met daarin onze reactiesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja
Wij mods kunnen echter wel een topic gaan openen waar het verboden voor users is, gewoon een slot erop en geen user die er nog kan reageren![]()
Kutnoob.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Spike1506 het volgende:
Dit topic is verboden voor moderators en ander gespuisdat hoger staat dan ons coole ONZ users!
Ben je toch gespuisdat hoger staat pak dan een kop koffie
en ga een leven zoeken, dan kunnen wij ondertussen lekker baggeren in dit mooie topic
![]()
![]()
Wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik sta lager dan de ONZ users mag ik nu wel posten ?
Jah!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik sta lager dan de ONZ users mag ik nu wel posten ?
quote:
Gisteravond was het perfecte moment om hier te baggeren!.. Nu ben je te laat ...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:21 schreef Tha-CheF het volgende:
zo ik hbe mij bagger topic voor vanavond gevonden
Wil je ze niet wegjagen voor me?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:25 schreef EgoTrippin het volgende:
Wat een hoop mods hier!
Pas hier besefte ik dat dit fictie is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Spike1506 het volgende:
Dit topic is verboden voor moderators en ander gespuisdat hoger staat dan ons coole ONZ users!
Nee hoor.. het is de realiteit!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pas hier besefte ik dat dit fictie is.
Het is dat je House m.d. ook geniaal vindt, anders had ik je best wel onder een trein zien willen komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Nee hoor.. het is de realiteit!
Wat lief..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is dat je House m.d. ook geniaal vindt, anders had ik je best wel onder een trein zien willen komen.
Bwehehe dan liep je net zo kreupel als House muhuhaquote:
Dan had ik wel zo een stoere stok waarmee ik iedereen kon slaan!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Bwehehe dan liep je net zo kreupel als House muhuha!!1
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Dan had ik wel zo een stoere stok waarmee ik iedereen kon slaan!
een gratis ban voor iedereenquote:
jij houdt vast ook erg veel van jezus hèquote:Op woensdag 30 april 2008 23:04 schreef EgoTrippin het volgende:
Er is al 429 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Natuurlijk, tijdloos topic en nog steeds verboden voor mods in deze nieuwe tijd!
Verder niks zinnigs te melden (want het is nog steeds wel ONZ)
Zeg klapjosti, ga de straat op feestvieren maar niet van die kutkicks hier uitdelen ..quote:Op woensdag 30 april 2008 23:04 schreef EgoTrippin het volgende:
Er is al 429 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Natuurlijk, tijdloos topic en nog steeds verboden voor mods in deze nieuwe tijd!
Verder niks zinnigs te melden (want het is nog steeds wel ONZ)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |