Ja sorry..dan neuk ik liever Jogy z'n onderarmquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
experimenteren...dan ben jij bij mij aan het juiste adres....![]()
alhoewel, jogy heeft een vagina in zijn onderarm...![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja sorry..dan neuk ik liever Jogy z'n onderarm![]()
Ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef opgebaarde het volgende:
wie niet?
Heb je iets tegen necrofilie dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef oranjekoek het volgende:
Een opgebaarde lijkt me ook niet alles...![]()
Dit doet me aan een buurjongen denken. WIl je je nader verklaren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:14 schreef opgebaarde het volgende:
alhoewel, ik ben onderhand ook al een tijd niet serieus Postma-stijl genomen![]()
Ik word er niet nat van zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je iets tegen necrofilie dan?![]()
HOMOFIEL
Wl JIj je nader verklaren?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dit doet me aan een buurjongen denken. WIl je je nader verklaren?![]()
Ben ik de vader van je kids?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik word er niet nat van zal ik maar zeggen![]()
nee, natuurlijk niet! als ik aan opgebaarde denk denk ik aan een opgebaarde! Dat zal vast niks met jou te maken hebben!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef opgebaarde het volgende:
ik betwijfel of wij elkaar RL kennen
Is verdompt pijnlijk kan ik je vertellen. Wij hadden thuis een grindoprit namelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, kom eens onder die steen vandaan
Truste !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:27 schreef oranjekoek het volgende:
*kijkt op klokje in taakbalk* Ik ga slapen! Welterusten!![]()
![]()
![]()
achja, op een gegeven moment leer je leven met aambeien hè, ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:26 schreef BeeDee het volgende:
Een steenpuist is ook niet geweldig, zeg ik je![]()
Bedankt nog dat ik er aan mocht likkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
achja, op een gegeven moment leer je leven met aambeien hè, ik weet er alles van
wwwwAAAAavvvvEEEee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:32 schreef Piovan het volgende:
HOIoioioioOIOIoioIOiOIOIOioioioioIOIOIOIoioioIOIOIoioioioiOIOIOI
Wave
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef Piovan het volgende:
OMFG OMFG FOMGOFMGOFMGOMFOMGOFMOGMFOGMGFO
Ik ben blij
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef Tezz het volgende:
gaap
Best tof.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als ik zou zeggen dat ik een knotsharde erectie in mijn handen heb terwijl ik jullie posts lees?
Ik heb een knotsharde erectie terwijl ik jullie posts lees.quote:
Ben om blij om te lezen dat we dezelfde lichamelijke reactie uitlokken bij je als tubgirlquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb een knotsharde erectie terwijl ik jullie posts lees.
Best tof ²quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb een knotsharde erectie terwijl ik jullie posts lees.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Hallo, ik rook roze sigaretten. Hoor ik er nu ook bij?
Bied een vuurtje aan*quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Hallo, ik rook roze sigaretten. Hoor ik er nu ook bij?
Je bent te sad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:00 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
*overhandigt een roze sigaret aan Queen_Bee.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je bent te sad.
Val je op Mr. Hendig sjiek aka maikul lollerbrik ?
Rollercoastertycoon ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef DeRCT14 het volgende:
haha, Pink Elephants van de makers van Black Devils.
* Tyler..Durden geeft een dampende gauloisesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
ik moest huilen vandaag, iemand om mij te troosten aanwezig?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:14 schreef Tezz het volgende:
ik moest huilen vandaag, iemand om mij te troosten aanwezig?
en dat helpt. thxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
* Tyler..Durden geeft een dampende gauloises
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
snif snik snif ik had zo'n pijn in mijn rug en toen moest ik toch gaan winkelen met een vervelend kind en toen snif snotter snik toen kwam ik thuis snif snik en toen deed het zo'n pijn snif dat ik moest gaan liggen snik snif en toen werd ik zo opstandig snif en toen moest ik huilen.
en dat helpt nog meer!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
* gooit electrische deken naar tezz
Veel plezier, ga maar een leuke film kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
en dat helpt nog meer!
Ik ga ff douchen en installeer mezelf daarna met elecdeken op de bank! En kom er niet meer af vanavond!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:00 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
*overhandigt een roze sigaret aan Queen_Bee.
Trouwens, jij, hond, doe es niet bij mij posten als je geen fobo hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik weet het niet mensen. Maar ik zou gewoon het idee hebben dat je eerder kanker zou krijgen van een roze sigaret dan van een normale.
Hij is toch ongelooflijk charmant, met z'n hendig sjieke slippers?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je bent te sad.
Val je op Mr. Hendig sjiek aka maikul lollerbrik ?
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Hij is toch ongelooflijk charmant, met z'n hendig sjieke slippers?
Tezzquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef Tezz het volgende:
En gaat het ook nog ergens over?
ja.......aan mij ligt het niet! En aan jou ook niet! Maar kan gewoon niet te lang achter elkaar achter pc-tje zitten that's the point!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Tezz![]()
![]()
De reeks is een beetje dood de laatste tijd![]()
Ik in het weekend wel, maar doorde weeks bijna niet, erg jammer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja.......aan mij ligt het niet! En aan jou ook niet! Maar kan gewoon niet te lang achter elkaar achter pc-tje zitten that's the point!
Best wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk te onderscheiden als je het moet lezen, hm?
Komt een film op rtl5 zometeen. Ik ga maar kijken denk ik...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik in het weekend wel, maar doorde weeks bijna niet, erg jammer.
* murp heet geen Murp...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Hoi Murp.
Welke, dan ga ik ook kijken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt een film op rtl5 zometeen. Ik ga maar kijken denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |