Goed! Alledrie maar open dan! Babbel doet het al niet,,quote:
Ik kom in geen van 3quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goed! Alledrie maar open dan! Babbel doet het al niet,,![]()
Hahaa ik wa er alweer mee gestopt. De enige die het doet is de lijst, ziet er wel gezellig uit!quote:
Ja, de pub komen mensen rond de 25e enzo. En de Lijst 25 en ouderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa ik wa er alweer mee gestopt. De enige die het doet is de lijst, ziet er wel gezellig uit!
dat zijn niet de enige kroegen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:33 schreef oranjekoek het volgende:
Zo! Er is best veel te doen in Hoogeveen!
haha nee ik heb er meer gevondenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
dat zijn niet de enige kroegen hoor
OH NOESquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee ik heb er meer gevonden![]()
Kan je het even uitleggen voor de mensen hier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben heterofobisch, is er hier iemand die met mij wil communiceren?
haha nee dat denk ik ook niet.. als ik de foto's zie wil ik op stap! Ik bun geun 18 meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OH NOES
Mij vind je toch niet ;P
nee, wel neukenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben heterofobisch, is er hier iemand die met mij wil communiceren?
Heterofiel, dat ken je wel lijkt me.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kan je het even uitleggen voor de mensen hier?
hahahaa bedankt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heterofiel, dat ken je wel lijkt me.
Fobisch, zoals fobie = irreële, ziekelijke angst voor iets
Je mag naar de Lijst :pquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha nee dat denk ik ook niet.. als ik de foto's zie wil ik op stap! Ik bun geun 18 meer.![]()
Wat beangstigd je zo aan hetero's dan ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heterofiel, dat ken je wel lijkt me.
Fobisch, zoals fobie = irreële, ziekelijke angst voor iets
Ik wil niet neuken via MSNquote:
Hm, alles blijft beter bij dan neuken met een micropenis hèquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil niet neuken via MSNOf zal dat beter bevallen dan irl met jou?
Hoi!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:52 schreef Zeurberus het volgende:
mogguh
Hm, ik wenste haar sex toe, dat is altijd liefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow.. dat is dan weer niet zo aardig van je..
Ja als je het zo bekijkt...hmm...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, ik wenste haar sex toe, dat is altijd lief![]()
neuh, kom net uit amsterdamquote:
hahahahaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
Alleen.... lichaamsvloeistoffen uitwisselen....![]()
![]()
![]()
Gezellig!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:55 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
neuh, kom net uit amsterdam
Dj contest waar een stel bekenden aan meededen![]()
Gratis entree, dope muziek, netwerken en bier. Dat noem ik nog eens een vrijdagavond![]()
Ja... Maar jij bent toch geen meeloper?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:58 schreef BeeDee het volgende:
Maar...ik wil ook een SOA !!!Een SOA is in
![]()
Waarom heb jij er dan ook een oranje, of ben jij wel een meeloper?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja... Maar jij bent toch geen meeloper?![]()
Ik heb geen SOA! Hahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom heb jij er dan ook een oranje, of ben jij wel een meeloper?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja... Maar jij bent toch geen meeloper?![]()
Zomg, raakt ze ze nog kwijt ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow.. wacht.. dan moet ik even zoeken...
nee.. het spijt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zomg, raakt ze ze nog kwijt ook
je vond de schimmelinfectie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
nee.. het spijt meik kan ze niet terug vinden. Ik dacht even dat ik er 1 gevonden had maar dit bleek wat anders te zijn.. Misschien morgen als het licht is!
![]()
experimenteren...dan ben jij bij mij aan het juiste adres....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik experimenteer graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |