Haha dat meen je nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
Wat is dat nou weer voor opmerking.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor
quote:The wax itself does not glow, as a matter of fact when it is not lit, it looks like regular paraffin. But when you make flameless candles with lights inside, this wax allows the light to filter thru for a beautiful glowing effect.
Geweldig man bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Voor 10 euro ben je de king van de piste
http://www.kycandlewaxsupply.com/KyGlowWax.htm
Whahahahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor
Ik had geen wax meer en toen dacht ik dat dit ook wel zo werken. toen hoorde ik van gasten die mee waren boarden dat het een oranje gloed gaf als ik aan het boarden was. Het ziet er echt heel vet uit en het glijdt ook nog eens net zo goed als normale waxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Bagamangus het volgende:
Hoe was je eigenlijk op het idee gekomen om dit erop te doen??
Ja, wel boven en onderkant, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef Bagamangus het volgende:
smeer je, je hele board hiermee onder dan?
hoe lang gaat zon potje mee?
kan je het er gewoon op wrijven?
ah men dat was dus wat ik fout deed... mijn board gleed ook niet toen ik alleen de onderkant had gedaan volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja, wel boven en onderkant, anders werkt het niet.
Zeker de handleiding niet gelezenquote:Op zondag 11 februari 2007 09:39 schreef Rnej het volgende:
ah men dat was dus wat ik fout deed... mijn board gleed ook niet toen ik alleen de onderkant had gedaan volgens mij![]()
Zolang je maar geen flow aantrekt hoor, dat kan in deze tijd echt niet meerquote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zeker de handleiding niet gelezen![]()
Je kent toch wel de uitdrukking "glow with the flow".
Ik heb capstraps. Dus nee, geen flow hierquote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Steven184 het volgende:
Zolang je maar geen flow aantrekt hoor, dat kan in deze tijd echt niet meer
crapstrapsquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb capstraps. Dus nee, geen flow hier
De mijne hebben een missie en gloeien in het donker. Ha!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:33 schreef Rnej het volgende:
crapstraps
ik heb supercapstraps met grip-fit![]()
werkt die pasta ook op je bindingen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:07 schreef _Arthur het volgende:
[..]
De mijne hebben een missie en gloeien in het donker. Ha!
probeer t maar, wedden dat je me niet bijhoudtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef BoukeF het volgende:
De eerste die ik volgende week met deze onzin zie ga ik even uitlachen en hard voorbij boarden
En ook ff vragen hoeveel ze er voor betaald hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef BoukeF het volgende:
De eerste die ik volgende week met deze onzin zie ga ik even uitlachen en hard voorbij boarden
Werkt echt overal op! Zelfs in je haar als gel! Zou je eens moeten proberen..quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Rnej het volgende:
werkt die pasta ook op je bindingen dan?
seriously phat man![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Werkt echt overal op! Zelfs in je haar als gel! Zou je eens moeten proberen..![]()
als je net zo goed kan boarden als de kwaliteit van snowboardleraren in snowworld en snowplanet is zit het wel snor met dat bijhouden. softiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
probeer t maar, wedden dat je me niet bijhoudt![]()
welk niveau?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef BoukeF het volgende:
[..]
als je net zo goed kan boarden als de kwaliteit van snowboardleraren in snowworld en snowplanet is zit het wel snor met dat bijhouden. softie![]()
Slechte ervaringen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef BoukeF het volgende:
[..]
als je net zo goed kan boarden als de kwaliteit van snowboardleraren in snowworld en snowplanet is zit het wel snor met dat bijhouden. softie![]()
iedereen die in les 1 tegen de groep zegt: ga maar met 1 binding los een stukje glijden heeft niet geheel de gevaren van het snowboarden begrepen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:12 schreef XL het volgende:
[..]
Slechte ervaringen?
De slechte leraren zijn voor de slechte groepen![]()
Geeft niks, kun je verder ook niks aan doen.
Jij hebt les 1 zeker overgeslagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef BoukeF het volgende:
[..]
iedereen die in les 1 tegen de groep zegt: ga maar met 1 binding los een stukje glijden heeft niet geheel de gevaren van het snowboarden begrepen.
maar je hebt dus alleen maar slechte groepen?![]()
generaliseren is een kunstquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dank jequote:
daarvoor moet er wel ruimte zijn om daadwerkelijk afstand te kunnen nemen,quote:wou je zeggen dat je een leraar in de snowworld zoekgereden hebt?![]()
laten we bij les 1 dan ook beginnen met rondsteppen op een vlakke plek,quote:en dat van met 1 binding losglijden... idd, 2 bindingen vast is veiliger, dan gaat iedereen rechtdoor en kunnen ze niet remmen....er is nog nooit iemand gewond geraakt bij die oefening.. wel bij tal van andere dingen met 2 bindingen vast....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |