dat wel, dan maar 2 neonbuizen doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:16 schreef BoukeF het volgende:
En een beetje zonde van je snowboard
Winterberg is op het moment best te doen hoor, het houdt niet over maar groen is het ook niet:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef Bagamangus het volgende:
ja lag een lekker laagjeen in altastenberg hadden we mooi prive piste wat die plaats kent niemand ofzo
@SadKingBilly, nee het was op de onderkant.
het was volgens mij wel iets in de trend van een sticker maar ik zou niet weten wat voor een sticker dat effect geeft
juist, ik heb het in het rozequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef Rnej het volgende:
zat planken hebben felgekleurd belag. sneeuw is wit dus reflecteert nogal makkelijk
als de zon goed staat ziet het er dus lichtgevend uit....
(wat nou ledjes? das wel erg stom)
is ook geen zon voor nodig, zie je vrijwel altijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:41 schreef Bagamangus het volgende:
er was geen zonzwaar bewolkt :p het sneeuwde zelfs
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Bagamangus het volgende:
Ik was afgelopen dagen in winterberg en toen ik in de lift zat zag ik iemand op de piste met een oranje gloed onders zijn snowboard, het effect was erg gaaf. Helaas heb ik die jongen niet meer op de piste gezien. Heeft iemand hier een idee wat dat geweest heeft kunnen zijn?
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik denk dat ik het was, ik was in Winterberg en heb een nieuw board met oranje neon. Het is een special soort pasta wat je op de onderkant van je board kan doen. je hebt het in meerdere kleuren.
Als je niet al te gek doet moet het toch wel een dagje blijven zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?
Wauw, als je dat dan savonds doet bij een hele lange rail lijkt me dat echt supervet! Waar kun je die pasta's ergens kopen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:31 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Als je niet al te gek doet moet het toch wel een dagje blijven zitten.
Afgelopen jaar hebben we in Solden rails ermee ingesmeerd. Als er kan een base opkwam begon het werken. Was heel tof effect.
ik kreeg het van een oostenrijker in het park daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw, als je dat dan savonds doet bij een hele lange rail lijkt me dat echt supervet! Waar kun je die pasta's ergens kopen?
het reageert op de sneeuw. je doet het erop met waxen en het blijft ongeveer een week zitten, maar na dire dagen wordt het wel wat minderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die pasta dan gloeien als je het er eenmaal op heb gedaan?
Dan heb je andere shit als ik gehad had.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
het reageert op de sneeuw. je doet het erop met waxen en het blijft ongeveer een week zitten, maar na dire dagen wordt het wel wat minder
je moet het wel op je board doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dan heb je andere shit als ik gehad had.
Had denk promo shit ofzo werkt altijd minder
Smeer alleen wax op me base. Vind die kleuren allee tof als al in je base zit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je moet het wel op je board doen
Voor 10 euro ben je de king van de pistequote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Guilin het volgende:
Wel een tof idee, moet ik eens in de gaten houden. Als iemand weet waar het te koop is, dan hoor ik het graag.
Zo is besteld. Vriend van me is volgende maand jarig. heb meteen kadootjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Voor 10 euro ben je de king van de piste
http://www.kycandlewaxsupply.com/KyGlowWax.htm
Dat spul geeft helemaal geen licht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:21 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dat spul geeft helemaal geen licht.Als je er licht achter zet dan laat het een hele mooie gloed door.
Haha dat meen je nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor
quote:The wax itself does not glow, as a matter of fact when it is not lit, it looks like regular paraffin. But when you make flameless candles with lights inside, this wax allows the light to filter thru for a beautiful glowing effect.
Geweldig man bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:26 schreef Kentaro het volgende:
[..]
als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor
Ik had geen wax meer en toen dacht ik dat dit ook wel zo werken. toen hoorde ik van gasten die mee waren boarden dat het een oranje gloed gaf als ik aan het boarden was. Het ziet er echt heel vet uit en het glijdt ook nog eens net zo goed als normale waxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Bagamangus het volgende:
Hoe was je eigenlijk op het idee gekomen om dit erop te doen??
Ja, wel boven en onderkant, anders werkt het niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef Bagamangus het volgende:
smeer je, je hele board hiermee onder dan?
hoe lang gaat zon potje mee?
kan je het er gewoon op wrijven?
ah men dat was dus wat ik fout deed... mijn board gleed ook niet toen ik alleen de onderkant had gedaan volgens mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja, wel boven en onderkant, anders werkt het niet.
Zeker de handleiding niet gelezenquote:Op zondag 11 februari 2007 09:39 schreef Rnej het volgende:
ah men dat was dus wat ik fout deed... mijn board gleed ook niet toen ik alleen de onderkant had gedaan volgens mij![]()
Zolang je maar geen flow aantrekt hoor, dat kan in deze tijd echt niet meerquote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zeker de handleiding niet gelezen![]()
Je kent toch wel de uitdrukking "glow with the flow".
Ik heb capstraps. Dus nee, geen flow hierquote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Steven184 het volgende:
Zolang je maar geen flow aantrekt hoor, dat kan in deze tijd echt niet meer
crapstrapsquote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb capstraps. Dus nee, geen flow hier
De mijne hebben een missie en gloeien in het donker. Ha!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:33 schreef Rnej het volgende:
crapstraps
ik heb supercapstraps met grip-fit![]()
werkt die pasta ook op je bindingen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:07 schreef _Arthur het volgende:
[..]
De mijne hebben een missie en gloeien in het donker. Ha!
probeer t maar, wedden dat je me niet bijhoudtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef BoukeF het volgende:
De eerste die ik volgende week met deze onzin zie ga ik even uitlachen en hard voorbij boarden
En ook ff vragen hoeveel ze er voor betaald hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef BoukeF het volgende:
De eerste die ik volgende week met deze onzin zie ga ik even uitlachen en hard voorbij boarden
Werkt echt overal op! Zelfs in je haar als gel! Zou je eens moeten proberen..quote:Op maandag 12 februari 2007 11:09 schreef Rnej het volgende:
werkt die pasta ook op je bindingen dan?
seriously phat man![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Werkt echt overal op! Zelfs in je haar als gel! Zou je eens moeten proberen..![]()
als je net zo goed kan boarden als de kwaliteit van snowboardleraren in snowworld en snowplanet is zit het wel snor met dat bijhouden. softiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
probeer t maar, wedden dat je me niet bijhoudt![]()
welk niveau?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef BoukeF het volgende:
[..]
als je net zo goed kan boarden als de kwaliteit van snowboardleraren in snowworld en snowplanet is zit het wel snor met dat bijhouden. softie![]()
Slechte ervaringen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef BoukeF het volgende:
[..]
als je net zo goed kan boarden als de kwaliteit van snowboardleraren in snowworld en snowplanet is zit het wel snor met dat bijhouden. softie![]()
iedereen die in les 1 tegen de groep zegt: ga maar met 1 binding los een stukje glijden heeft niet geheel de gevaren van het snowboarden begrepen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:12 schreef XL het volgende:
[..]
Slechte ervaringen?
De slechte leraren zijn voor de slechte groepen![]()
Geeft niks, kun je verder ook niks aan doen.
Jij hebt les 1 zeker overgeslagen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef BoukeF het volgende:
[..]
iedereen die in les 1 tegen de groep zegt: ga maar met 1 binding los een stukje glijden heeft niet geheel de gevaren van het snowboarden begrepen.
maar je hebt dus alleen maar slechte groepen?![]()
generaliseren is een kunstquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dank jequote:
daarvoor moet er wel ruimte zijn om daadwerkelijk afstand te kunnen nemen,quote:wou je zeggen dat je een leraar in de snowworld zoekgereden hebt?![]()
laten we bij les 1 dan ook beginnen met rondsteppen op een vlakke plek,quote:en dat van met 1 binding losglijden... idd, 2 bindingen vast is veiliger, dan gaat iedereen rechtdoor en kunnen ze niet remmen....er is nog nooit iemand gewond geraakt bij die oefening.. wel bij tal van andere dingen met 2 bindingen vast....
![]()
En door al deze oefeningen gaat je snowboard vanzelf lichtgevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 06:08 schreef BoukeF het volgende:
daarvoor moet er wel ruimte zijn om daadwerkelijk afstand te kunnen nemen,
laten we bij les 1 dan ook beginnen met rondsteppen op een vlakke plek,
vervolgens een stukje klimmen de berg op
daarna een meter of 2 rechtdoor glijden met 2 bindingen vast en vervolgens gaan we leren rutchen.
als men dat redelijk te pakken heeft kunnen we beginnen met de basis van de bochten.
Eerst board rechtdoor naar beneden zetten en de bocht uit draaien,
hebben we dat onder de knie gaan we de bocht inzetten totdat we rechtdoor glijden,
dan kan men hem daarna netjes de bocht uitglijden.
![]()
excuses,quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:41 schreef _Arthur het volgende:
[..]
En door al deze oefeningen gaat je snowboard vanzelf lichtgeven![]()
effe de laatste offtopic dwaling:quote:Op donderdag 15 februari 2007 06:08 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dank je
[..]
daarvoor moet er wel ruimte zijn om daadwerkelijk afstand te kunnen nemen,
[..]
laten we bij les 1 dan ook beginnen met rondsteppen op een vlakke plek,
vervolgens een stukje klimmen de berg op
daarna een meter of 2 rechtdoor glijden met 2 bindingen vast en vervolgens gaan we leren rutchen.
als men dat redelijk te pakken heeft kunnen we beginnen met de basis van de bochten.
Eerst board rechtdoor naar beneden zetten en de bocht uit draaien,
hebben we dat onder de knie gaan we de bocht inzetten totdat we rechtdoor glijden,
dan kan men hem daarna netjes de bocht uitglijden.
![]()
dus zeg je eigenlijk dat indoor leren snowboarden niet het gewenste resultaat zal geven,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
effe de laatste offtopic dwaling:
probeer jij ns te rutschen indoor ... juist, dat lukt op de lange baan en zit je iedereen in de weg.
dat is dus de reden waarom niet het "echte-bergen" - systeem aangehouden wordt in een indoorhal
(heeft dus geen kut met de kwaliteit van de leraren @ snowworld te maken...)
en toch zijn lichtgevende boards de shit, hoezo mag je je board niet pimpen?![]()
waarom vind jij jezelf zo'n autoriteit op snowboardgebied? dat wil k wel ns weten eigenlijk, PM me maar anders...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:36 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dus zeg je eigenlijk dat indoor leren snowboarden niet het gewenste resultaat zal geven,
en je daardoor alsnog op je wintersport bestemming les zal moeten nemen.
Kan je dan toch beter op een kunstskibaan (met plastic matten) lekker in de buitenlucht les nemen.
dan leer je het wel fatsoenlijk.
en iedereen moet lekker zelf weten wat ie met zijn board uitspookt,
maar je onderkant lichtgevend maken is net zo zielig als een opel corsa van 15 jaar oud met spoilers en een te grote uitlaat "pimpen"
Ik werd/wordt getriggerd door een superieure houding die werd tentoongesteld in deze draad over snelheid,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
waarom vind jij jezelf zo'n autoriteit op snowboardgebied? dat wil k wel ns weten eigenlijk, PM me maar anders...
en je hebt duidelijk niets begrepen van de style-factor in het snowboarden![]()
Toen jij en ik 12 waren werd in Oostenrijk vrijwel alle les al op softboots gedaan. Tenminste, toen ik 12 was ben ik op softboots overgestapt omdat ik in dat gebied geen hardboots meer kon huren. Een exacte schets van de situatie kan ik je niet geven, want jij en ik waren te jong om dat te bevatten. Misschien liep Nederland inderdaad gewoon hopeloos achter. Dan moet Kentaro (de echte oude man aanwezig) het antwoord geven. Daarvoor had ik ook 2 jaar les op hardboots.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:05 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ik werd/wordt getriggerd door een superieure houding die werd tentoongesteld in deze draad over snelheid,
daar ik met snelheid een berg afschieten op een snowboard mijn terreintje vindt.
Gaan we het hebben over freestylen haak ik af, ik hou er niet van om in de lucht van mijn rechte spoor af te weiken.
Waarom denk ik dat ik harder dan jou/jullie van de berg af denk te gaan?
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met snowboarden, op hardboots, softboots waren in nederland nog niet aanwezig.
zeker niet omdat je toen snowboarden naast het skien deed en dan de stap naar hardboots heel klein is.
Waar heb ik leren snowboarden?
In bergen (noord holland) op de kunstskibaan Il-Primo.
Voordeel van zo'n baan: je leert goed druk geven en sturen.
Nadeel, je valt nogal hard.
Vervolgens heb ik daar 8 jaar gelest en slalom wedstrijden op buitenbanen gedaan,
helaas niet goed genoeg om hoger dan 6de of 7de plek te eindigen,
maar ik schat de kans dat jij/jullie 1 van die 5/6 man sneller dan mij zijn nogal klein in.
ik dacht dat ik jouw superieure houding met een korreltje zout mocht nemen (mbt tot snelheid) en aangezien ik ook maar uit mn nek lulde...quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:05 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ik werd/wordt getriggerd door een superieure houding die werd tentoongesteld in deze draad over snelheid,
daar ik met snelheid een berg afschieten op een snowboard mijn terreintje vindt.
Gaan we het hebben over freestylen haak ik af, ik hou er niet van om in de lucht van mijn rechte spoor af te weiken.
Waarom denk ik dat ik harder dan jou/jullie van de berg af denk te gaan?
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met snowboarden, op hardboots, softboots waren in nederland nog niet aanwezig.
zeker niet omdat je toen snowboarden naast het skien deed en dan de stap naar hardboots heel klein is.
Waar heb ik leren snowboarden?
In bergen (noord holland) op de kunstskibaan Il-Primo.
Voordeel van zo'n baan: je leert goed druk geven en sturen.
Nadeel, je valt nogal hard.
Vervolgens heb ik daar 8 jaar gelest en slalom wedstrijden op buitenbanen gedaan,
helaas niet goed genoeg om hoger dan 6de of 7de plek te eindigen,
maar ik schat de kans dat jij/jullie 1 van die 5/6 man sneller dan mij zijn nogal klein in.
Het staat je uiteraard vrij,quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik dacht dat ik jouw superieure houding met een korreltje zout mocht nemen (mbt tot snelheid) en aangezien ik ook maar uit mn nek lulde...
over dat lesgeven vind ik niet dat je wat kan zeggen, zeker niet omdat jij zo lang geleden les gehad hebt.. er zijn in die jaren veel dingen veranderd en die methoden zijn overal zo'n beetje toegepast ondertussen....
en dan nog, slalomwedstrijden zeggen geen fuck, een maat van me heeft beduidend minder techniek dan ik maar spuit sneller dan wie dan ook de berg af...![]()
Ook voor jou geldt dat ik hoop dat je volgende week in Fiss zit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:13 schreef XL het volgende:
[..]
Toen jij en ik 12 waren werd in Oostenrijk vrijwel alle les al op softboots gedaan. Tenminste, toen ik 12 was ben ik op softboots overgestapt omdat ik in dat gebied geen hardboots meer kon huren. Een exacte schets van de situatie kan ik je niet geven, want jij en ik waren te jong om dat te bevatten. Misschien liep Nederland inderdaad gewoon hopeloos achter. Dan moet Kentaro (de echte oude man aanwezig) het antwoord geven. Daarvoor had ik ook 2 jaar les op hardboots.
Daarbij zijn die wedstrijden van je dus 6 jaar geleden en bovendien waren ze op borstels en niet in de sneeuw. Prima, dan rijd ik je het snot uit de ogen.
er ligt wel wat,quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef FlowDesign het volgende:
Ligt er überhaupt sneeuw in Fiss? Bijna alleen maar zuid-hellingen daar. Das bagger.
Daar is het volgende week zo druk dat je niet eens hard kan rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt dat ik hoop dat je volgende week in Fiss zit.
Ik ga er ook heen om sentimentele redenen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef XL het volgende:
[..]
Daar is het volgende week zo druk dat je niet eens hard kan rijden.![]()
Een familiegebied in de carnavalsvakantie, wat denk je zelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:42 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen om sentimentele redenen.![]()
objectief gezien heb ik mij niet meer in het gebied verdiept.![]()
de hoop dat alle carnavalliefhebbers in eigen land blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef XL het volgende:
[..]
Een familiegebied in de carnavalsvakantie, wat denk je zelf![]()
Maar het is wel een ontzettend leuk gebied, met een verschrikkelijk goede skischool.
Raar verhaal, heb nooit iemand over zijn snowboard zien pissenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Bagamangus het volgende:
Ik was afgelopen dagen in winterberg en toen ik in de lift zat zag ik iemand die piste met een oranje gloed, over zijn snowboard, het effect was erg gaaf. Helaas heb ik die jongen niet meer op de schans gezien. Heeft iemand hier een idee wie dat geweest zou kunnen zijn?
Hahaha wat grappig dat je dat zegt. Mijn moeder is helemaal lyrisch over skileraar Benny uit Fissquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef XL het volgende:
Maar het is wel een ontzettend leuk gebied, met een verschrikkelijk goede skischool.
Verschrikkelijke droogkloot!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Raar verhaal, heb nooit iemand over zijn snowboard zien pissen
dat klinkt als een foute porno film uit de jaren 70quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hahaha wat grappig dat je dat zegt. Mijn moeder is helemaal lyrisch over skileraar Benny uit Fiss
Nee dat was jouw vader met je oudste zusquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dat klinkt als een foute porno film uit de jaren 70
Je bent een kind van je zus!?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat was jouw vader met je oudste zus![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent een kind van je zus!?!
toch lief dat je je eigen grapje vervolgtquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent een kind van je zus!?!
De cursus "Hoe ontdek ik de humor in mijzelf?" was afgelast?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:58 schreef BoukeF het volgende:
[..]
toch lief dat je je eigen grapje vervolgt![]()
Mischien moet je een vervolg cursus "hoe omgaan met teleurstellingen na gebruik van lichtgevende wax" gaan doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:05 schreef FlowDesign het volgende:
De cursus "Hoe ontdek ik de humor in mijzelf?" was afgelast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |