Define "betere"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Adsum het volgende:
Leuk om te zien dat er nog meer tieners zijn met interesse in de betere horloges!
Oh, je bedoelt duurdere vanwegen het kapitalistische uitbuiten waar ze toch wel mee wegkomen omdat de consument zo dom is...quote:
het is geen grijpding hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:24 schreef jovink het volgende:
[..]
hoe vaak heb je daarvoor moeten grijpen
Oh, ok...dat dacht ik even vanwegen diequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:33 schreef Adsum het volgende:
Met betere doel ik absoluut niet per definitie op duurdere!
Ik bedoel gewoon horloges van gerenommeerde(re) merken, voorzien van een mechanisch uurwerk.
Een U-Boat van 2950 euro zal ik écht niet tussen het lijstje zetten, omdat dit gewoon troep is.
Een Tissot Le Locle van 330 euro echter wel, deze heeft een geweldige value for money, net zoals de modellen van Stowa.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef Adsum het volgende:
Dat is omdat de Patek Philippe Sky Moon Tourbillon (nu meer dan een miljoen waard), gewoon een fenomenale klok is, oordeel zelf:
[afbeelding]
+ wat overige info.
Jij bent ook geen puber meer, kutquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Adsum het volgende:
Allemaal leuk en aardig Tom, maar je mag hier helemaal niet komen, dit is het PUBer gedeelte
quote:Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen.
Het eerste echte horloge die ik echt mooi vind in dit topic... kwijlquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:24 schreef Jackal_Omega het volgende:
Toch mn Sub ingeruild, kon aan sommige dingen toch niet wennen.
Vandaag deze bij Pijnenburg in Eindhoven opgehaald. Echt een topzaak waar ze nog weten wat service is
De foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De beschermfolie zit nog over het naamplaatje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de goodies, een Panerai Yacht pet en T-shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn toch meestal de pubers die zich niet normaal gedragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:18 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Jij bent ook geen puber meer, kut
En daarbij
[..]
Veel te veelquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Het eerste echte horloge die ik echt mooi vind in dit topic... kwijl![]()
![]()
![]()
Wat kost zoiets nou?![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef jovink het volgende:
[img=578xnull]http://tauchmeisterwatches.com/images/T0134.jpg[/img]
Omdat er ook een versie zonder beugeltjes is (die op het plaatje dus), en dit is ook een automaat (die automatisch 'oplaad' door bewegingen van je pols).quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:29 schreef jovink het volgende:
ik zie op dit plaatje ook geen beugels hoe kan dat dan?
Die bovenste is echt erg groot. Ik heb hem omgehad bij Signswatches of je moet echt dikke polsen hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel zelf tussen:
[afbeelding]
Chotovelli TS999-6 52mm
of
[afbeelding]
Tauchmeister 1937 T0179
Ik denk zelf dat ik voor de Tauchmeister ga, is 45 mm (heb vrij smalle polsen, die Chotovelli is 52 mm) en een uurwerk automaat en nog goedkoper ook .
Suggestie's?![]()
Hmm ok, dan ga ik binnenkort denk ik die Tauchmeister maar bestellen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die bovenste is echt erg groot. Ik heb hem omgehad bij Signswatches of je moet echt dikke polsen hebben.
Ik heb er lang over getwijflend maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |