quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Pulu het volgende:
Als een kutpleuristyfusmongool hier nog over het intellect van Amanda begint....schop ik helemaal de tyfuspleurigggg....dat wijf heeft alleen maar zaagsel
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?![]()
![]()
*geen tekst*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?![]()
![]()
lang genoeg om Nathanaël te zien huilen als een klein kind _o-quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand naar de uitzending van vanavond gekeken?
ze zit nu weer bij Huub en sylvia.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Amanda gaf wel aan eerder op de avond dat ze Syl echt een leuke meid vond.
Toch vind ik dat wel tof ondanks wat Natas zegt of Brain. Ze bepaalt wel zelf wie ze aardig vindt volgens mij.
*duikt weg*
En zou ze wellicht zo slim zijn om haar karretje wederom aan de schijnbaar winnende kar te haken ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat Amanda genoeg begint te krijgen van Natasia.
Tis natuurlijk ook zo dat je niert bijster veel intelligentie nodig hebt om Natasia te kunnen doorgronden...
Inderdaad. Nu praat ze al weer tegen hem. 'Hoort erbij...'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoor
En ze maakt Sylvia's leven ook al heel lang hel
Het negeren is nu alweer voorbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoor
En ze maakt Sylvia's leven ook al heel lang hel
nee , ik kijk een sexfilmquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ziet iemand die bekken die die Natasia trekt![]()
![]()
Nee. Lukt al niet meerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
gaat natasia 'm nou demonstratief negeren ofzo?
She knows she is not loved outside the kooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ziet iemand die bekken die die Natasia trekt![]()
![]()
Dat was ruim de beste scenequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
lang genoeg om Nathanaël te zien huilen als een klein kind _o-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |