Nog meer goed nieuws vandaag, het kan ook niet op!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Yeah, zdngmw zegt IK GA ECHT NAAR HUIS....not
juist wel HEEEEERLIJKquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, leuke streams. Syl en Huub zijn BLIJ.
Eindelijk ff niet dat gehufter van de anderen aanhoren
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef Danny het volgende:
laat ze toch die beelden zien joh, ze zitten echt complete bullshit te lullen
Zit je lekker te genieten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
NATASIA, VIEZE G*************************************** (GECENSUREERD DOOR PETER6000), IK WEET ZEKER DAT JIJ NIET GAAT.
JE ROEPT MAAR WAT.
EN AMANDA, HOU JE MEELOPERIGE K*TKOP.
Beelden liegen niet, hij kan niet anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef Danny het volgende:
brian krabbelt al terug
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Tissik het volgende:
De smaak van gerechtigheid is zoeter dan die van wraak. Ik vind dit geweldig, vooral ook voor Syl!
Dus daaaaaag Brian. Ze staan allemaal voor lul. Behalve Huub en Syl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef Jo_Jo het volgende:
fuck jou brain!! Vervelende vent
graagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
ojee Amanda gaat sterven.
Die laten ze niet gaan...paar kadotjes voor de kids en Wilgo en ze blijft wel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef LiisaB het volgende:
dgk-redactie: pak alvast de koffers van natasiaaaa
ze zijn allemaal zwaar pissed, en geloven de beelden nog niet,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef flugeltje het volgende:
vertel eens wat ze zeggen.... Ik kan het niet zien....
Ze zou toch weg gaan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Natasia is klaar voor hem.
Als 'ie nog breder grijnst, moeten z'n mondhoeken operatief achter z'n oren vandaan gehaald worden...quote:
NU GRAAG NAAR HUIS OLE OLE, kut snolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef teamlead het volgende:
"ik zou het zeer prettig vinden wanneer je mij gewoon normaal te woord staat"
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik zou het zeer prettig vinden als je mij gewoon te woord staat
Danny bedankt nog! Ik weet zeker dat jij offensief voor Huub te maken heeft gehad met zijn terugkeerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
gaat amanda nou janken??
heksenketel, het schreeuwt wat door elkaar. Amanda zegt dat ze niet gek is , dat ze ernaast zat en Natasia zegt dat het niet uitmaakt, dat het is zoals het is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:22 schreef flugeltje het volgende:
vertel eens wat ze zeggen.... Ik kan het niet zien....
Kleine schijtlijster...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Bart klaagt over het gebrek aan beveiliging.
Zal het proberen, maar hier buffert het ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
ik hoop dat de cappers heel hard hun best doen, ik krijg nauwelijks stream te pakken
Ik snap ook niet wat Bart nu loopt te zeikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef Brici het volgende:
je zag heel natanaels hoofd niet bewegen :S:S:S
hear hearquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ware aard van 'alle beestjes'komt nu ECHT boven. TOP-TV DGK_REDACTIE.
zei hij dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:26 schreef Cungy het volgende:
Bert: Fysiek geweld is niet duwen !
quote:
waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:26 schreef Brici het volgende:
Strax moet huub er weer uit
wat een domme kutquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef MOONboy het volgende:
Amandel is bang dat Huub haar wat aandoet.
Die hoorde POK tegen de muurquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Bart nu loopt te zeiken![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: De interpretatie is niet aan mij.
Amanda (50 iq-punten lager): Je bent een engerd, sterf.
Mooie TT voor het volgende topic.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda tegen Huub: Sterf!
Zijn wel mooie beelden van het "gevecht" in te zien.. onder andere heel duidelijk dat Huub NL bij zijn schouder pakte en niet bij de strotquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
Vinden jullie het erg als ik vandaag de uitzending even oversla ??
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef miss_bleu het volgende:
kan iemand die stembanden eruit trekken?
Dat had ze zelf beloofd te doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda tegen Huub: Sterf!
zet maar alvast klaarquote:
via d'r anus graag...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef miss_bleu het volgende:
kan iemand die stembanden eruit trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |