schreeren....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef Sjibble het volgende:
Ik snap het niet.
Spray werkt niet en stick werkt niet.
Ik span me totaal niet in, gewoon naar school fietsen en weer terug, verder loop ik alleen op school etc.
Snap niet waarom als ik zit ik letterlijk druip uit mn oksels![]()
wtf is dit, teveel deo?![]()
En ik heb et dan trouwens niet eens warm![]()
![]()
:'(
ja maar dat gaat zo klonteren....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef Adelante het volgende:
talkpoeder
Gebruik je altijd zeep en wat voor? Scheer je je oksels? Drink je veel water? Eet je veel kuiden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik douche elke dag. Het interessante was dat in het weekend toen ik een keer niet heb gedoucht () ik juist niet aan mn oksels zweette.
Wil niet zeggen dat ik me niet elke dag ga douchen ofzoW
Wss gewoon teveel deo gebruikt?
Heb een stick van lacoste en soms overdrijf ik wel eens omdat ik juist niet wil zweten
Ik weet et ff niet meer
Ja leuk spul, tot de werking ervan stopt. Ik denk omdat je lichaam er aan gewend is ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:10 schreef MvA83 het volgende:
Weet je wat echt helpt!! In ieder geval bij mij dan, want niks anders werkt.. Odorex Extra Dry.. Dan gebruik ik 's avonds de depper 3 x in de week. En ze hebben er tegenwoordig ook een soort deo bij voor elke dag... Werkt het beste..
Mja, dat werkt bij de meeste mensen dus ook niet meer na een maand of wat...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja leuk spul, tot de werking ervan stopt. Ik denk omdat je lichaam er aan gewend is ofzo.
Ik heb nu Syneo5, daarbij schijnt het niet voor te komen dat de werking ervan vermindert. Maar het is wel 7 keer zo duur.
Werkt hier al 3 jaar. Overigens gebruik ik het alleen 's zomers.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef narvik het volgende:
[..]
Mja, dat werkt bij de meeste mensen dus ook niet meer na een maand of wat...
Dat schijnt dus niet zo te zijn. Maar kan het nog niet uit eigen ervaring zeggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef narvik het volgende:
[..]
Mja, dat werkt bij de meeste mensen dus ook niet meer na een maand of wat...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef J_CDA het volgende:
syneo 5
Bij mij werkte het niet erg meer na een maandje of 2. Maargoed, bij anderen blijft het werkzaam, dus gewoon proberen zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet zo te zijn. Maar kan het nog niet uit eigen ervaring zeggen.
Scheren helpt alleen tegen eventuele geur.quote:
Bij de DA. Niet de Etos ofzo, die verkopen het gewoon niet (mag ik vertellen na een zoektocht langs alle drogisten in Den Haagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:06 schreef hisdudeness het volgende:
waar koop je die syneo?
Ze hebben het zeker bij de DA. Anders kun je hem op www.drogisterij.net kopen. (wel iets duurder dan in de winkel)quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:27 schreef JMurc het volgende:
Ik ben in Eindhoven ook nog nergens Syneo 5 tegen gekomen (Kruidvat, Etos, V&D). Misschien maar eens een DA zoeken. Weet iemand nog andere winkels waar ze dit verkopen?
Je zweet toch juist sneller als je geen conditie hebt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:24 schreef Marginaal het volgende:
Ook is het zo dat mensen die veel aan beweging doen meer zweten dan mensen die minder aan beweging doen.
Dat Syneo 5 gebruik je misschien eens in de 4 a 5 dagenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef Lassekjus het volgende:
Odorex extra dry werkt echt SUPER.
Inderdaad niet 3 dagen achter elkaar want dan zie je de brandvlekken in je oksels staan (zoals bij mij is gebeurd)
Komen ook nog verzendkosten bij he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Ze hebben het zeker bij de DA. Anders kun je hem op www.drogisterij.net kopen. (wel iets duurder dan in de winkel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |