abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45479175
quote:
Theo Sanders uit Tilburg, van origine grafisch vormgever en heftig transpirateur, vond een gat in de markt: inlegkruisjes tegen zwetende oksels. Sinds november importeert hij Sweatex vanuit India naar Nederland. De dozen zijn niet aan te slepen.

Hoe bent u op het idee van een inlegkruisje tegen zwetende oksels gekomen?

“Ik ben zelf ‘patiënt’. Er kan geen deodorant tegen op bij mij. Toen ik aantal jaren geleden een advertentie zag van een deodorantmerk met daarop een heftig zwetende bondscoach na een verloren wedstrijd, ben ik echt met mijn idee aan de slag gegaan. Ik ben gaan knutselen met inlegkruisjes. Ik heb net zolang zitten knippen totdat ze de juiste vorm hadden. Maar toen ik de databases van octrooibureaus raadpleegde, bleek het product al te bestaan. Het wordt in India gemaakt. Toen heb ik besloten om het naar Europa te halen. Mensen in India schijnen heel erg veel te zweten. Zoals je hier Belgenmoppen hebt, gaan er in het Oosten heel veel moppen over het transpireren van Indiërs.”

Zijn wij een zweterig volk?
,,We verkopen nu alleen nog maar via internet en het loopt verschrikkelijk goed. Mensen beginnen aarzelend met één pakje, om vervolgens dozen vol bij te bestellen. De aantallen zijn niet meer in duizenden uit te drukken. En dan moet de officiële introductie nog komen op de Huishoudbeurs. Ik ben nog in onderhandeling met winkelketens.”

Welke zweters zouden voor uw bedrijf een goed uithangbord zijn?
,,De Lama’s van BNN. Die zweten echt verschrikkelijk erg. En ook bij Sterren Dansen op het IJs was het wel heel extreem. Toen ik dat zag, dacht ik: hier had ik goede zaken kunnen doen. In het algemeen hebben veel mensen op televisie last van zweetplekken.”

Helpt de Sweatex ook tegen de geur van zweet?
“Het is heel licht geparfumeerd en het ruikt heel erg fris. Sommige mensen zweten wel zo erg, dat de Sweatex op een gegeven moment verzadigd is en het langs de randjes lekt. Dan is het tijd voor een verschoning.”

Waarom denkt u dat Sweatex een succes wordt?
,,Hoewel zweet een belangrijke lichaamseigenschap is omdat het je lichaamstemperatuur reguleert., komen zweetplekken niet altijd goed uit in het sociale verkeer. Zelf hield ik heel vaak op recepties mijn jasje aan, ook al had ik het veel te heet. Nu is dat niet meer nodig dankzij Sweatex. Veel mensen hebben er maar op bepaalde momenten last van, bijvoorbeeld als ze gaan solliciteren. Dan is het niet prettig als je plekken op je kleding hebt. Ook wordt ons product veel besteld door jongeren, die graag uitgaan en er fris willen uitzien.''
bron

Handig zeg. Daarnaast is het denk ik zo beter en gezonder dan een deo met aluminium deeltjes die ervoor zorgen dat er geen zweet wordt doorgelaten.
pi_45479367
Dat is zo gek nog niet, heb je ook geen vieze gele plekken meer in je kleding...

http://www.sweatex.nl/
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_45479576
Geen gek idee !
pi_45479648
"Zelfklevende okselinleggers"

pi_45479768
¤ 2,95 per tien en nu tijdelijk zolang de voorraad strekt met een kortingsbon voor de huishoudbeurs.

Die dingen moet je gewoon kunnen kopen bij de drogist.
pi_45480252
Het klinkt wel oke, maar ik vraag me af of je het niet ziet zitten onder lichte kleding en strakke kleding. Dat is natuurlijk helemaal niks .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 januari 2007 @ 17:57:47 #7
22592 crew  Ole
pi_45480359
Had het al eens gezien bij een programma over uitvinders idd. Maar goed idee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45480673
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef Elefes het volgende:
Het klinkt wel oke, maar ik vraag me af of je het niet ziet zitten onder lichte kleding en strakke kleding. Dat is natuurlijk helemaal niks .
Maar dan kan je anti-transparant gebruiken.
pi_45481033
Ik vind het wel een goede uitvinding Alleen vraag ik me af of je dat niet ziet zitten in blousjes, heb je ineens zo`n harde schijf in je blouse die niet meewappert met de rest
Saartje
pi_45481130
Mannen die dit gebruiken zijn gay
pi_45481157
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef DonSauza het volgende:
Maar wel zonder vieze zweetplekken...
pi_45482208
quote:
Nee.
pi_45485792
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef schatje het volgende:
¤ 2,95 per tien en nu tijdelijk zolang de voorraad strekt met een kortingsbon voor de huishoudbeurs.

Die dingen moet je gewoon kunnen kopen bij de drogist.
Inlegkruisjes krijg je er 50 voor die prijs!
Ok, de vorm is ietsje anders, maar 't zal toch wel werken?
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:38:08 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45503194
ik vind het ook wel erg aan de prijs
dat moet toch goedkoper kunnen? of de importeur wil snel rijk zijn
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:39:03 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45503221
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Inlegkruisjes krijg je er 50 voor die prijs!
Ok, de vorm is ietsje anders, maar 't zal toch wel werken?
en als je ze onder een naaimachine doorhaald, kan je ze ook nog in model maken
pi_45503361
ook voor kontzweet geschikt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 12:44:46 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45503396
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Beach het volgende:
ook voor kontzweet geschikt?
daar heb je dan die inlegkruisjes weer voor
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:52:26 #19
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_45503684
quote:
er zijn van die types die eigenlijk een M moeten dragen, maar dan een S dragen zodat ze hun lichaam meer kunnen laten zien...terwijl ze zweten als een fking otter.
voor die types is dit werkelijk een uitkomst aangezien dit product past in hun metroman lifestylo,...jeweets

ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_45504289
quote:
Ik heb een collega gehad die zo erg zweette dat hij om 11 uur 's ochtends al van die natte plekken onder z'n oksels had van 20 cm doorsnede. Zag er niet fraai uit op z'n overhemd. Ik denk dat die man dit best een interesant product vind, heeft weinig met gay te maken. Je zal maar met die zweetplekken in je overhemd moeten rondlopen elke dag.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45505521
Jeetje, dat lijkt me wel handig zeg. Ik zweet niet overmatig ofzo, maar de bedrijfskleding van het bedrijf waar ik werk is best felgekleurd en dus zie je het minste druppeltje al zitten. Bovendien gaat het verkleuren als het zweet in de stof komt, mijn shirts die ik in de zomer aanhad kan ik nu alleen nog maar onder een jasje dragen. Ik denk dat ik ze maar ga bestellen om te proberen! Alleen dat praatje dat je er geen deo bij hoeft te gebruiken ga ik maar even negeren, deodorant is ook gewoon voor een fris gevoel, naar mijn idee
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:33 #22
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_45505615
Ik zie mezelf nog niet met inlegkruisjes in m'n oksels lopen heur
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_45505658
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik zie mezelf nog niet met inlegkruisjes in m'n oksels lopen heur
Wat vind je er zo raar aan dan?
pi_45505741
Dat is er nog niet was, erg evident idee.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:37:45 #25
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_45516458
Scoor je een dame in de club
Doe je je kleren uit bij haar of jouw thuis
afknapper?!?! lichtelijk denk ik!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: